אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בתגובה להוזלות של מגה בעיר: שופרסל תסב את רוב סניפי יש לפורמט שכונתי

18 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

14.
מגה / שופרסל +יש -"הוזלות" לעיוורים
מגה -לאחר "הוזלת "המחירים קיצצו את שווי תוי-הקניה מ-100% ל-90% ובאופן דומה הקטינו ב-10% ההנחות למורים וכד' ושופרסל - ידועה כרשת הכי יקרה(יותר ממגה) ואותנו מנסים לשכנע לקנות אצלם תחת הסיסמא "חוויית הקניה" - אני מחפש לקנות בזול,,,בזול ,,, בזול ,,,חוויות אני מחפש אצל מי שיודע לתת אותם ,,אותם,,,אותם מסקנה - למגה / לשופרסל אסור להתקרב,,,,,( אפילו חדרי השרותים שלהם נראים זוועה)
קונה בחוכמה | 16.12.13
11.
הוזלות ברשת מגה בעיר
אני חושבת שמדובר באחיזת עיניים. אני קונה במגה בעיר כבר שנים מאחר והסניף סמוך למקום מגורי. במקביל אני משווה מחירים וההורדה היא מזערית ובמוצרים שבד"כ משפחות אינן קונות. מוצרי צריכה יקרים בהשוואה לרשתות אחרות. אני דואגת מדי פעם לידע את מנהל הסניף אבל נראה לי שזה לא תלוי בו אלא בהנהלה. רבותי, תעשו כמוני, הפסקתי לקנות ברשת, כך יבינו שהצרכן הוא הקובע!
 | 16.12.13
10.
מגה בעיר יותר יקרה אפילו מרשת AMPM
יש לי חנות שפתוחה 24 שעות מתחת לבית ואני כל פעם בהלם מחדש שהמוצרים שאני קונה שם משמעותית יותר זולים מאותם מוצרים שאני אקנה במגה אולי אין מזל ואתם מוצרים שאני קונה .. כמו חלב , לחם ... לא נמצאים ברשימת ה1000 מוצרים שהורידו להם מחיר גם שאני קונה שתיה , עוגות שוקולדים קורנפלקס , חטיפים עדיין AMPM מצליח להיות זול יותר
עמית | 16.12.13
9.
נמאס מחבר מועדון במיוחד מ כרטים אשראי/סופר דורשים מחיר סביר לכולם כמו באושר עד
כצרכן נאמן לשעבר של לשופרסל אקסטה עברתי כמו כולם ל רשת החרדית ***אושר עד*** חנות ש מציעה לכל העם מחיר שווה ללא תרגילים ורמאויות גדולות במחיר ואפליה מה שמאפיין את אושר עד אף מוצר לא יותר יקר ולרוב זול בעשרות אחוזים מ כל הרשתות בנוסף לא מבלבלים את המוח ****כרטיס מועדון**** אתה רוצה לתרום אן לכלל התושבים ספק חזירות הנהלת הסופר סל בתימחור המוצרים קיבלה סתירה חזקה ומצלצלת וכדי לתקן זאת צריך פעולות פשוטות הפסקת פרסום בעיתונות ו ב TV ביטול אפליה של כרטיס אשראי הורדת שכר מנהלים בכירים והכי חשוב הכנסת מוצרים מתחרים למותגים****אמתי לא של שיווק הסופר***
הקונה המסור | 16.12.13
8.
אז מה יש לנו פה?
רשת יקרה (שופרסל), עם תת-רשת עוד יותר יקרה (שופרסל שלי), שלא רוצה להוזיל מחירים. רשת יש (יעני-זול) יעבור מיתוג "שכונתי" ותהפוך ליקרה, ואז אולי יורידו כמה מוצרים לרמת היעני-זול שהיה קודם. סופר בוטיק, למה לא. "עם זאת, כדי ליצוק תוכן למהלך, ..." מישהו באמת קונה את הברבורים הריקים האלה? מעלים מחירם וצועקים הנחה. כנראה שיש כאלה שזה עובד עליהם.
אלכס | 16.12.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת