17. שמתם לב אף אחד לא מתענין ברכב למעט אני המבין יבין אני מייצג קבוצת מעוניינים ברכב במחיר 35000 לדגם 2013 מליסינג קיום בקבוצה 8 מעוניינים מאיר | 29.05.14 (ל"ת)
16. קבוצת רכישה לרכב חשמלי אנחנו קבוצה המעונינים לרכב רכב רנו חשמלי במחיר 30000 ש"ח לרכב למעונינים אפשר להצטרף לקבוצת הרכישה מאלדן/ אלבר ההמלצות לרכב היתי בשנת 2011 נהג נסויים בבטר פלייס הרכב מעולה לנסיעות עירונית בלבד מהסיבות של טווח נסיעה של הסוללה מכוון אין מספיק נתונים אודות אורך חיי המנוע החשמלי / אורך חיי הסוללה לכן ההשקעה ברכב מעל 30000 ש"ח מהווה סיכון גבוה להשקעה וירידת ערך הרכב בשנים הבאות מאיר גירון | 25.01.14 (ל"ת)
15. חצי מחיר, משתלם ביותר אמנם לא הרכב הכי מפואר או הכי מוצלח, אבל במחיר כזה ובעלות החזקה כה קטנה (חשמל במקום דלק) זה אחד הדילים הכי משתלמים לרכישת רכב בשוק היום. אני הולך לבדוק את העניין מקרוב על הבוקר. מישהו יודע איפה ניתן לבטח את הרכב? מאיר | 18.12.13 (ל"ת)
14. בעל רכב חשמלי גאה!!! אני משלם 240 ש״ח בחודש על חשמל וזהו!!!!! בלי טיפולים בלי הוצאות דלק מטורפות ונוסע על רכב מפנק ושקט. כל הברברים נוסעי הבנזין לעולם לא יבינו... | 18.12.13 (ל"ת)
13. אל תשכחו שמדובר על נסיעה שהעלות שלה היא 10 ש״ח ל100-120 ק״מ למי שלא עובר את ה 100 קמ ביום זה ממש משתלם. חוסכים מלא כסף בדלק. מי שקונה ישלם רק עבור החשמל בלי ספסרות. עלות טעינה של בטריה כזו היא 10 ש״ח חן | 17.12.13 (ל"ת)
10. חלם שם המבצע החדש : ״פראיירים לא מתים, רק מתחלפים״ בטוח אפשר למצוא 50 כאלו..בהצלחה! פתי | 17.12.13 (ל"ת)
9. הרכב לא שווה יותר מ- 12000 שקל הבעיות: 1. זה רכב יד שניה אחרי שהיה בשימוש של העובדים שנהגו בו לפחות 10 אלפים ק"מ 2. לאחרונה רנו עשו ריקול למנוע שלי 3 פעמים הוא ביקר במוסך בחצי שנה 8 פעמים. רנו העולמית מודה שהיא לא מסוגלת להתמודד עם הבעיות ברכב וגם לא המוסכניקים... 3. כדאי למי שמעוניין ברכב ורוצה לקבל חוות דעת אמיתית להתקשר להילוך שישי שמספקים שירות לקרסו ולשאול מה הרכב שווה. 4. הרכב נמצא ברשותי חצי שנה ונוסע היום מקסימום 85 ק"מ (בהתחלה נסע 100 ק"מ). זה טווח נסיעה מוגבל מאוד ובעייתי כי צריך להטעין לסוללה מלאה במשך 6 שעות... 5. המדינה מחייבת את הנוסע לדאוג למחזור הסוללה במידה והרכב הושבת מכל סיבה שהיא. העלות הינה כ- 20 אלף שקל 6. ג'ינרג'י מבקשת כ- 250 שקל דמי שימוש על השימוש במתקן טעינה (לא כולל חשמל) 7. אין לרכב גלגל חלופי והחלק האחורי של הרכב שוקל בצורה שונה מהקדמי (בגלל שהסוללה נמצאת מאחורה וכבדה מאוד) כך שהסיכוי לתקר גבוה יותר 8. אין הרבה חברות ביטוח שיסכימו לבטח את הרכב (בעבר היו מדנס והראל) לאחר שבטר פלייס פשטה רגל ואין מחיר מחירון של לוי יצחק לרכב... 9. במידה ויש הפסקות חשמל כמו שהיה לאחרונה אז אין איך להטעין (גם אם זה לתקופה קצרה עדיין צריך להיות תלוי בחברת החשמל) זהו. בהצלחה למי שמעוניין ברכב בעל רנו פלאונס חשמלית | 17.12.13 (ל"ת)
8. תמורת 5000 ש"ח אני מוכן לקחת אחד אבל לא שקל פחות! אני סוכר מתכות, אבל הפירוק יש לו גם עלות-בחישוב שלי אם תשלמו לי פחות מ5000 ש"ח לא משתלם לי לקחת את הגוטאות האלה. אגב-אני מוכן לקבל את אותו סכום גם מכל אחד מהלקוחות שיש ברשותו גרוטאה כזאת. אבי | 17.12.13 (ל"ת)
7. זה לא המכוניות שהם קנו ב16000 ש"ח כשנכנסו במקום אגסי? זה אומר שהם מרוויחים כמעט 30000 ש"ח בלי לעשות כלום... גם אני רוצה!!!!!!!!! אני | 17.12.13 (ל"ת)
4. אני אחד מהטמבלים רק שאיני יכול למחוק את החיוך בכל פעם שאני נוהג ברכב כי קל להתמכר לנסיעה השקטה וללא רעידות שאין לבמו ומרצדס רז | 17.12.13 (ל"ת)
ג'ינרג'י תמכור את הרכבים החשמליים של בטר פלייס
17 תגובות לכתיבת תגובה