7. המס על רכבים חדשים וביטוח אופנועים בארצות הברית ובאירופה הגיעו למסקנה שרכבים חדשים ועלויות ביטוח נמוכות כולל גם לדו-גלגלי מקדם את הכלכלה את הבטיחות בדרכים , בחו"ל מקדמים מאוד רכבי דיזל מפני שהם פחות מזהמים יותר חסכונים ועמידים מרכבי בנזין לא ברור לי למה מומחי האוצר מתנהגים להפך מחבריהם בחו"ל. תתחילו לחפש את המטבע מתחת לפנס. בהצלחה. יהודה | 31.12.13 (ל"ת)
6. אל תתדאגו ליבואני הרכב מכיוון שהמפלצת כבר גדולה כל כך, היא מכלכלת את עצמה, מפקחת על עצמה, ומייצרת בעצמה. לאורך שנים רבות המפלצת נתמכה וקיבלה את כל הכלים והתנאים ממשלות ישראל לאורך השנים. אני לא הייתי דואג בכל הנוגע להכנסות העתידיות של יבואני הרכב, לא אזיל עליהם דמעה. קרבורטור | 22.12.13 (ל"ת)
5. מאז "שניכנסו" ל OECD המדינה, כדי להיות דומה ליתר מדינות הארגון מנצלת כל מצב כדי לדפוק את האזרח. לפני שהיינו חברים בארגון זה היינו סתם עוד מדינה אבל פחות מנוצלת ע"י הממשלה בתואנה שאנחנו צריכים להיות כמו המדינות בארגון , אנחנו לא אירופה אנחנו במזרח התיכון קיבינמאט! עופר | 22.12.13 (ל"ת)
2. ישראל = מדינת חלם מדינה שמעודדת גריטה פעם בכמה שנים למכוניות ישנות, יש אופציה נוספת ע"י עידוד הפוך בהקלה במיסוי, מה שיביא להגדלה במכוניות החדשות ובכך לסיים את חייהן של מכוניות ישנות. מיסוי לא חייב להיות 85-90% אלה להסתפק ב"רק" 50% הדבר יקל על הצרכנים להתחדש ברכב חדש ושלא יעבדו עליכם. | 21.12.13 (ל"ת)
1. שום דבר לא מובן מאליו בישראל השינוי שהמדינה תעבור תהיה בבחינת אין ברירה ובכל התחומים והסיבה עולם גלובאלי עולם שבו אפשר לעבור ממקום למקום ללא שום בעיה אירופה כזאת בקרוב אמריקה וצפון אמריקה קנדה התאחדו למדינה אחת בדבכט | 21.12.13 (ל"ת)
אוטוטו מסכמים שנה: נורה אדומה בענף הרכב
7 תגובות לכתיבת תגובה