14. ללא קשר לגשם העבודות לא הסתיימו אני עובר שם יום יום. ללא קשר לסערה הם עוד לא השלימו את בניית הקיר האקוסטי ועוד כמה דברים - כולם פה ידעו שהקבלן עוד לא סיים. טארק | 20.12.13 (ל"ת)
13. דייז בילדינג הלבנת הבלגן והסרת האחריות מאות רבות של מיליונים ציבוריים ובצדק רב מופנים לביצוע תשתיות תחבורה. בשנים האחרונות הוחלט לבצע חלק ניכר בשיטת ה-DESINGN-BULT או בעיברית פשוטה אני המדינה /מישרד התחבורה/חברת נתיבי ישראל בעלי הסמכות והמשתמשים בהון הלאומי לא נושאים בשום אחריות . אנו מטילים אחריות תיכנון וביצוע על הקבלן היינו החתול שומר על החלב היינו אנו המדינה מכיוון שלנו אין אחריות כל האחריות נופלת על הקבלן . במקרה של מחלף דרור ובעזרת השם שהוריד את הגשם יום לפני פתיחת המחלף האחריות תסתכם בהרבה מליונים שתיפול על הקבלן .ראו את התגובה בשערורייתית של חברת נתיבי ישראל לארוע . באם השקעים בכביש היו גורמים חלילה לתאונה קטלנית עם נפגעים על מי היתה מוטלת האחריות . באם אחריותה של המדינה באמצעות מישרד התחבורה והחברת נתיבי ישראל לפרסם מיכרזים ולעשוק הבירוקרטיה מעיקה אזי הוי לנו לסיכום כבר אמרו חכמים '''''''' סמכות ואחריות חד המה אחרת ברדק,,,,,,. דוד | 19.12.13 (ל"ת)
12. רמט זו חברה בורסאית? צריך לדעת, כי היא עלולה עוד לשלם ביוקר על הפרשה הזאת אנליסט | 19.12.13 (ל"ת)
11. בשיטה הנהוגה כאן שהכל מופרט והגופים הממשלתיים רק "מפקחים" אנו מוצאים על כל שעל ושעל כישלונות. תיקון הכישלונות הוא תמיד על חשבון הציבור (תסמכו על עורכי הדין של הקבלן). פעם כאשר מע"צ היה גוף ביצועי הקבלנים היו מתיישרים לפיו. באו ממשלות ישראל וטענו שהקבלנים יותר זולים וכיצד הוכיחו זאת? הם ייבשו את התקציבים למע"צ הגוף נשאר עם כל עובדיו ועלותו הקבועה נשארה אותו הדבר ואז חישבו ומצאו כמה עולה 1 ק"מ של כביש. לעומת זאת נתנו את עלות הקבלנים לקטעי כביש שונים והוכיחו שהם יותר זולים. כך נשאר התפקיד של מע"צ רק לפקח, אבל מה? העובדים המקצועיים פרשו/הוצאו לפנסיה מוקדמת ומקורבים הוכנסו. גם הפיקוח הזה למעשה לא קיים. להזכיר לכולם כביש 431 עם השילוט הגרוע שלו (חצי נחמה מול הכישלון הנוכחי). ושר התחבורע? רק ימשיך להפריח אוויר חם ולהבטיח (רפורמות בנמלים, ברכבת, שמיים פתוחים וכיוצא בזה). ליאור | 19.12.13 (ל"ת)
10. בלי סיפורים זה לא הסופה בלי סיפורים זה לא הסופה זה תכנון ובצוע חובבנים זה איזור עם הרבה משקעים ולא שונה ממה שהיה גם בשנה שעברה למזלנו קצין הבטחון קפטן חורף לא אישר את הבדיחה הזו אורן | 19.12.13 (ל"ת)
9. נראה שהמרחק בין עמודי הגשר גדול מידי, רק שני עמודים לרוחחבו של דשר של עשרות מטר? אני לא מכיר אף גשר בארץ שהמרחק בין העמודים כול כך גדול (אני מדבר על הרוחב ולא על האורך) זה לא נראה הגיוני, וכעת שהגשר כנראה לא מתוכנן טוב , צריך לבדוק שוב את חישובי העומס על העמודים תושב האזור | 19.12.13 (ל"ת)
8. נייטיבי ישראל עבודה של מעצ אבל אחריות מטעם קבלן. אחלה ישראבלוף. מעניין שעשו טקס בשבוע שעבר זה לא היה חגיגה של הקבלן.כשמתאים שולחים מכתבים לתושבים ומתהדרים בהישג נתיבי ישראל כשיש תקלה זה קבלן דפוק אה זה קבלן | 19.12.13 (ל"ת)
5. בפועל משתמשים בפחות בטון ! מזרימים מים דקה אחרי שלקחו דגימה ! לתכנן עם מקדמי ביטחון | 18.12.13 (ל"ת)
4. שר התחבורה: נא להתנער ולחקור בדיוק מה קרה כאן.. וגם - האם זה סימפטום לבעיה רחבה יותר? אזרח | 18.12.13 (ל"ת)
3. קנסות לקבלן!!!! אני מאדמקווה שהקבלן יקבל קנס על כל יום של איחור ממועד ההתחייבות שלו!! בסופו של דבר , על טעויות משלמים (ואני באמת מקווה שזו טעות ולא ניסיון לחסוך בזמן וחומר) | 18.12.13 (ל"ת)
2. כבישים אם אין מומחים בארץ שיביאו מומחים מח"ל איך קורה מצב של תקלה עקב מזג אויר מה הדברים לא נילקחו בחשבון ביזיון גדול אלמונית | 18.12.13 (ל"ת)
1. חלם זה כאן כל המומחים כל המנהלים כל התנאים כולם משקרים את כולם הבלוף יתפוצץ ברעידת אדמה ואז נראה איך בנו את שאר הכבישים והגשרים כל המומחים שמקבלים משכורות עתק ומבלפים את כולם קובי | 18.12.13 (ל"ת)
אחרי שקיעת הכביש, מחלף דרור יפתח לתנועה רק בפברואר
15 תגובות לכתיבת תגובה