אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שופרסל מהמרת על המותג הפרטי

1 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

1.
הבעיה של המותג הפרטי היא חוסר אחידות וחוסר יציבות
1- יש מוצרים מצויינים של המותג הפרטי, ואחרים מזעזעים. קשה לבנות כך מותג, כי הלקוח לוקה בחשדנות, ונדרש סופר-מבצע כדי לשכנע אותו להתנסות. על שופרסל לבחור בקפידה את ספקיה ולבצע קבוצות מיקוד כדי לקבל חוות דעת על איכות המוצר טרם השקתו בסניפים. 2- המותג הפרטי לוקה בחוסר יציבות. קרה לא אחת שנתתי צ'אנס למוצר מהמותג הפרטי שלבסוף החליף מוצר ממותגים חזקים מאוד, אך יום בהיר אחד הוא פתאום נעלם מהמדף. זה נכון- אין מוצר שאין לו תחליף. אבל לגרום ללקוח שמשתמש שנים במוצר מסויים לעבור למוצר אחר ואז להעלים לו אותו, זה בזבוז אדיר של משאבים, ועוגמת נפש ללקוח. 3- בשורה התחתונה המותג הפרטי צריך להיות זול יותר. יש מוצרים של המותג הפרטי שמתומחרים באופן דומה (ואפילו גבוה יותר) ממותגים ותיקים. השיטה של שופרסל להקפיץ את המחיר של המוצרים האחרים כדי שמותג הבית יהיה זול יכול לעבוד על מי שקונה רק בשופרסל, אבל מי שקונה חכם ובודק גם רשתות אחרות (בעיקר הקטנות והפרטיות שם המותג הפרטי לא כ"כ חזק) מגלה מיד מה המחיר הריאלי של המוצרים.
דני | 19.12.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת