14. טעינה שאיננה בבית דברו עם אנדרו מגרוזלם פרידום איבייק ותקבלו פיתרון סביר לנושא הטעינה אצל סבתא דר יובל ברנדשטטר | 26.12.13 (ל"ת)
13. לכל המגיבים מטעם..., היום כבר אין לנו הנהגים שירות כפי שמגיע לנו, וזה לא מה שקיבלנו בעבר, ואין ניהול של העמדות, נשארנו בלי חברה תומכת! חבל שכך זה נגמר. היו צריכים להכניס גוף בעל הון וניסיון, ושלא רק יחפשו לגזור עלינו קופונים. אני מסכים שצריך לשלם תמורה בעד האגרה, אבל אין אגרה... שיתחיל לפתוח את תחנות ההחלפה שהוא הבטיח, שיינתן שירות מלא 24 שעות און ליין, ושהעמדות יהיו מנוהלות וזמינות ולא סגורות. איציק | 22.12.13 (ל"ת)
10. רן אלויה, האיש הנכון בזמן הנכון. ג'ינרג'' תשחק אותה בזכותו ... עושה רושם שסוף סוף מישהו מבין איך לששות את המהפיכה בצורה נכונה. | 20.12.13 (ל"ת)
9. חישוב של ההשקעה: אמורה להחזיר את עצמה תוך 6-7 שנים. א גוריסע מציאה רכב לא אמין. הימור. | 20.12.13 (ל"ת)
8. אחריות על המצבר האם יש אחריות או אפשרות להחלפת המצבר במיקרה של תקלה או שמרחק הנסיעה מתקצר עם הזמן. האם כל נקודות הטעינה פעילות? כאשר אני מטעין מהבית איזה תעריף משלמים ? זאב | 20.12.13 (ל"ת)
6. כשאנשים קנו רכב בטר פלייס במחיר משפחתית לא האמנתי הרי קניית רכב שכ"כ קשור לחברה בודדת שקולה לקניית מניות של אותה חברה. בעצם אנשים קנו מניות בטר פלייס ב120 אלף שח! כמשקיע אף אחד מהקונים האלה לא היה שם סכום כזה על חברה בעלת סיכון שכזה, במיוחד שה"מניה" הזו יכולה רק ליפול - הרי בעלי הרכבים לא היו מרוויחים יותר אם בטר פלייס היתה מצליחה, אלא פשוט לא היו מפסידים. עכשיו מחיר ה"מנייה" הזו ירד ירידה הגיונית לאזור 50 אלף שח. בקיצור, קניית הרכב היה הימור לא מחושב על חברת סטארט-אפ. ההימור לא צלח ובעלי הרכבים סובלים. כמובן שעכשיו מי שקונה ב50 אלף זה כבר נראה טוב יותר. א | 19.12.13 (ל"ת)
4. כל הכבוד לג'ינרג'י בתור לקוח לשעבר של בטר פלייס, התקופה האחרונה הייתה פשוט סיוט, אף אחד לא ידע לאמר לי מה יהיה איתי ואיך אני אמשיך להשתמש ברכב שלי. ואף על פי החששות וכל התגובות המסיתות נגד ג'ינרג'י הם נתנו לי שירות מעולה ועכשיו אני מסודר, משייט לי בפנאן בכבישים עם מינימום הוצאות ואפילו גאה לחסוך בזיהום אוויר. מקווה שעוד רבים יצטרפו אלי. עלו והצליחו, אנחנו אתכם ג'ינרג'י. מתן | 19.12.13 (ל"ת)
3. אם הם מכרו רכב 46 אני מחר הולך לקנות 2 רכב חשמלי הכי זול עולה 140 אלף ש״ח חשמלי 2013 שהמחירון שלו 88 אלף ללא בטריה נמכר ב46 אלף? זה מחטף מצידי לזרוק אותו אחרי חמש שנים | 19.12.13 (ל"ת)
2. התחדשתי! תודה לג'ינרג'י ובמיוחד לרן אלויה שהיה נפלא היום וענה לכל השאלות המציקות שלי. עכשיו אני בעליו של רכב חשמלי חמוד. מת כבר לראות כמה אני אחסוך על דלק. ואגב למי שעוד לא ניסה , חוויית נהיגה מדהימה, הרכב שקט לחלוטין ומאיץ כמו רכב ספורט. שוב תודה! אברהם | 19.12.13 (ל"ת)
ג'ינרג'י: מכוניות בטר פלייס נמכרו במחיר ממוצע של 56 אלף שקל
14 תגובות לכתיבת תגובה