אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

1,500 אנשי חינוך וטכנולוגיה בוועידת "עתיד החינוך"

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
תגובה ל-4
שלום, אני לא יודעת בתור מי את מגיבה אבל יש דברים מאוד יפים בפרויקט הזה ופורצי דרך. זה לא נכון שהמטמיעים לא מבינים בפדגוגיה, הם מבינים מאוד. יש דברים שקורים בשטח ומאלצים לפעמים שלא לנצל את הטכנולוגיה באופן מיטבי וזה גם מפני הרמה של המורים (שהם לא מספיק בעלי ידע פדגוגי וטכנולוגי). האתגר הוא בשילוב בין פדגוגיה חדשנית לניצול הטכנולוגיה לצרכים הפדגוגיים ולשם אנחנו שואפים.
תגובה ל4 | 26.12.13
12.
אין חדש תחת השמש
מדברים יפה מאוד , באמת ! הכל טוב ויפה לדבר על החינוך הדיגיטאלי בעתיד .... למעשה אני שומעת אותם דברים כבר 30 + שנה רק בלי המילה דיגיטאלי בשנים האחרונות הוסיפו את המילה וכולם חושבים יש חדש תחת השמש בחינוך ... בעצם לומר שהילד לא רוצה להיות מתוסכל תמיד היה ותמיד דברו על איך מגוונים , מעשירים , מגיעים לכל אחד ואחד ... מהתלמידים קראו קצת ( נשמע מיושן ) אולם אותם דברים אמר מנכל החינוך ד"ר באשי ז"ל לפני כ-25+ שנים כמו כן בקבוצות מיקוד למדו כבר בתקופתו של הניסוי של ד"ר באשי ז"ל הכונה קבוצות הומוגניות שהיתה מילה שאסור לדבר עליה והיום יש ביטוי חדש אין חדש תחת השמש ההבדל הוא הכלים הדיגיטאלים שמקלים או מקשים על עבודת המורה ולא קשור למתודיקה ופדגוגיה של נושאי הלימוד בברכה
אסתר ברנר  | 25.12.13
11.
יש בעיה בחינוך של הכתבים
באולם סודרו 20 שורות בנות 24 כיסאות, בגלל הלחץ הוסיפו עוד כ-50 כיסאות בקושי רב מחוץ לאולם נשארו עוד גג 300 איש (משום שההרצאות הוצגו גם על מסך בלובי. איך הגעתם ל-1500 איש? גם אם תוסיפו את המלצרים, המציגים בתערוכה ואנשי האבטחה לא נעבור את ה-1000. למה להגזים סתם?
מורה למתמטיקה | 24.12.13
10.
המחשבים לא ישפרו את טיב ההוראה
בבית הספר של בני רוצים להכניס טאבלטים. אני חרדה מהמחשבה שגם בבית הספר ישב מול המסך. הוא מכור למסכים ולא רוצה לעשות שום-דבר חוץ מזה. בתי ספר שהכניסו את המיחשוב בסופו של דבר הילדים לוקחים את החומר לבגרות מילדים שלומדים בשיטה הרגילה וכמובן קונים את ספרי ההכנה לבגרות.
ה | 24.12.13
9.
אחד הפתרונות לצמצום פערים מהפריפריה הסוציאלית- הגאוגרפית
אני רכזת פדגוגית בבית ספר בצפון הרחוק.... הגענו לתכנית הנ"ל כבר שנה שעברה וחייבת לציין ולפרט כאן עד כמה היא פורצת דרך ומדהימה.. בתיכון הווירטואלי לומדים תלמידים מכל רחבי הארץ, בעיקר מהפריפריה הסוציאלית-גיאוגרפית. לבגרות 5 יח' פיזיקה ומתמטיקה דרך האינטרנט. זוהי תכנית מיוחדת וחדשנית וזו השנה השנייה לפועלה. נותנת הזדמנות מדהימה לתלמידים שאין להם מורה מקצועי בבית הספר למגמות הנ"ל או שאין מספיק תלמידים בבית הספר לפתיחת מגמה. http://vschool.cet.ac.il/default.aspx מומלץ למנהלים שלא מצליחים להביא מורים מקצועיים לבית ספרם!!
התיכון הווירטואלי | 24.12.13
6.
תפסיקו להתעסק בשטויות!!!
תתחילו כבר לעסוק בחינוך ובהקניית ידע ומיומנויות חשובות לילדים כדי שיוכלו להתמודד בהמשך חייהם בשוק עבודה פרוע. ההתעסקות בנושאי מחשבים בחינוך היא חלומם הרטוב של הפוליטיקאים בכלל ושל שר החינוך בפרט, שכן כך הם יכולים להסיח את הדעת מהבעיות שמהם סובלת מערכת החינוך: כוח אדם ברמה ירודה ומערכת חינוך כושלת. השר פירון: מאז נכנסת לתפקידך, חוץ מהצהרות שפיזרת לכל עבר והרבה רוח וצלצולים שדאגת להפיץ, בפועל לא עשית כלום.
אחד שיודע | 24.12.13
4.
האמת על הפרוייקט
מה שמעניין את המורים שמשתתפים בפרוייקט זה רק מספר הכניסות לאתר שבנוי בסיסמה. לפי מספר הכניסות איכות ההוראה נמדדת... ראשי הערים דורשים ממנהלי בתי הספר דיווח על מספר הכניסות לאתרים והמנהלים דורשים זאת מהמורים. יש מורים שנכנסים מספר פעמים ביום לאתר רק כדי שיהיו כניסות. אין שום יתרון לפרויקט הזה. המטמיעים מטעם סיסמה עסוקים בעיצוב אתרים ולא בפדגוגיה. דורשים מהמורים להמציא יחידות הוראה מתוקשבות בעוד שאלה קיימות בצורה מעולה בחברות תוכן כמו אופק גלים וממשק. בקיצור פרוייקט מיותר!!
יעל | 24.12.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת