11. תשקלו טוב לפני שאתם קונים את המאזדה 3 החדשה לפי מה שאני הבנתי תא הנוסעים שלו צפוף והמנוע שלו די רועש :/ עמוס | 30.12.13 (ל"ת)
10. ואם כבר הזמנתי? אני קניתי לפני שבוע את מאזדה 3 החדשה דגם ספיריט 2014, שתגיע לארץ עוד חודש וחצי עשיתי הזמנה ושלמתי מקדמה 2000 שקל מה קורה אם עכשיו בשבוע מכירות ומבצעים תהיה הוזלה והטבות ממש משמעותיות? האם הם ייתנו אותם גם לי? או שבשביל לקבל את ההטבות אני יהיה חייב לפוצץ את העסקה ולוותר על ה 2000 מקדמה ואז לעשות הזמנה מחדש? אשמח לתשובה ממי שמבין תודה ואחלה סופ״ש :) מוטי | 27.12.13 (ל"ת)
8. פגיעה קשה במחיר משומשות של מזדה. עד היום סמכנו על יציבות המחיר במזדה. עכשיו נקנה רק במבצעים קונה פוטנציאלי | 24.12.13 (ל"ת)
7. אל תקנו מאזדה מגיע לדלק מוטורס על היחס המזלזל שבו נהגו כאשר מאזדה היתה להיט. היום כשיש חלופות רבות וטובות אל תתנו ליבואן הזה פרס - אל תקנו מאזדה. קניתי והצטערתי. אזרח | 24.12.13 (ל"ת)
5. כשהארנק נסגר - המחירים יורדים! חה! תפסיקו לרכוש מכוניות חדשות ותראו איך תוך כמה חודשים מחירי העושק של היבואנים יורדים. אבל הציבור טיפש וחוכמת ההמונים שווה לתחת. תשלמו מחירי עושק כל חייכם כמו שמגיע לכם. תקנו גם דירות במחירים מופקעים על הדרך. אני לא ארכוש רכב חדש במחירים שכאלו. אני ארכוש רכב יד 2, שעלה לפני שנה-שנתיים על הכביש וזה אחרי שמחירו ירד ב- 20% לפחות בגלל העלייה על הכביש ובגלל מחירי הליסינג ששוברים את השוק. הכי טוב :-) מי שכל כך אוהב את הריח של הניילונים - שישלם וידפוק את כולם על הדרך. ביולוג ירושלמי | 23.12.13 (ל"ת)
4. סוף סוף נפל האסימון גם לאנשים ב"דלק מוטורס". קניתי כמה וכמה מכוניות "מאזדה" בימי חיי. והאמת? - אחלה אוטו. אבל שוק הרכב השתנה. מה שהיה אתמול - איננו מה שקורה היום. הצרכן הפך מפונק יותר, מודע יותר, וקצת - אבל ממש קצת - פחות פראייר. בפעמיים האחרונות שחשבתי לקנות מאזדה - זה נגמר באופן שונה. פעם אחת זה נגמר בקנייה של רכב מחברה אחרת, ופעם נוספת בכך שנותרתי עם הרכב הישן. כנראה שאינני היחיד עם התנהגות כזו. עובדה: מאזדה מוכרת היום פחות מכוניות. הרבה פחות. במאזדה אמנם תרצו זאת בהמתנה לבואה של ה - 3 החדשה, אבל הנה היא הגיעה. ועדיין אינני רואה תורים ארוכים בסוכנויות מאזדה. בשעה שכל היבואנים האחרים יצאו בימי מכירות מיוחדים, בהתחברות למועדוני צרכנות ("חבר", "הוט", וכו'), דלק מוטורס התנהלו כאילו הם יושבים על האולימפוס, ולא מוכרים מכוניות כמו כולם. בלי הנחה ממחיר המחירון המנופח, בלי טרייד אין סביר (שלא מוריד לך 20% ממחיר המחירון כנקודת פתיחה), בלי תוספות איבזור, בלי מימון - קשה למכור היום מכוניות לצרכן הפרטי. אבל את כל מה שהדיבורים לא הצליחו לעשות - עושה הארנק הסגור של הצרכנים הפרטיים. שימרו על הארנק שלכם סגור בכל פעם שמזלזלים בכם. זו השפה היחידה שהסוחרים מבינים. ישראל | 23.12.13 (ל"ת)
3. קניתי מאזדה 2 חדשה 0 ק"מ ב 83K. המחירון של היבואן 110K עכשיו בואו נעשה חשבון: חברת הליסינג שמכרה לי ב 83 קנתה את המאזדה מהיבואן ב 65-70K כי הם צריכים להרוויח. היבואן גם צריך להרוויח מכאן נובע שהרכב עולה ליבואן כולל מס 60K. והמחירון 110K ואני שואל איפה הממשלה. איך יתכן שרכב שעולה ליבואן 60K כולל מס נמכר במחיר עושק של 110K? המנומנם על ההיגבלים העיסקיים, מה אתה עושה כל היום? יהיר לפיד, אתה שומע? בנט, אתה בארץ או שוב טס על חשבוני? למה אתם לא עושים כלום? אייל | 23.12.13 (ל"ת)
2. כנראה שחברות הליסינג לא רוכשות מספיק אז חוזרים לפרטיים רק שהם גילו שהפרטיים קונים רקקקקקק בהנחה ניכרת כי הפראיירים נגמרו. אה והמלצה לפרטיים, לא לקנות דגמי ליסינג כי לא תצליחו למכור אותם. מאזדה 3 למשל, לקמות מנוע 2 ליטר בלבד...כנ"ל פוקוס..ובהנחה של 10% לפחות. מייק | 23.12.13 (ל"ת)
1. במזדה הבינו שאי אפשר למכור רק לליסינג המחירון של מזדה היה מיועד רק לצרכניים פרטיים חסרי כל מודעות צרכנית, שהיו מוכנים לשלם 128 אלף ש"ח על רכב שנמכר לליסינג בפחות מ-100 אלף. האנשים האלה התפלאו לאחר מכן למה הם לא מצליחים למכור את המכונית שרכשו במחיר המחירון או אפילו 15 אחוז פחות ממנו. כנראה שבמזדה הבינו שמספר האנשים הפרטיים חסרי המודעות הצרכנית הוא כיום נמוך מאד עד לא קיים. לכן, הם מצטרפים לקומבינה של מחירי מחירון שלא קשורים למציאות, לצד הנחות והטבות שלכאורה לא פוגעים במחירון. מעניין כמה זמן השיטה הזאת תחזיק מעמד עד לקריסה של כל מחירי המחירון למיניהם. משה | 23.12.13 (ל"ת)
מאזדה מיישרת קו: תצא לראשונה במבצעי מכירות
11 תגובות לכתיבת תגובה