אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הצונאמי השקט של רשתות הפרסום הישראליות

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
טכנולוגיה
הנטוורקים הישראלים הפכו למובילים רק בעזרת הטכנולוגיה שמאפשרת ניצול אופטימלי של המדיה. הנטוורקים, כחברות מדיה לכל דבר, עובדים בעיקר אל מול לקוחות ישירים. ההתמחות של הנטוורקים היא קמפיינים שמבוססים על תוצאות (טכנולוגיה...) ולכן, הזירה אינה תמיד נקייה. אותם נטוורקים מריצים גם הצעות נקיות ולשם הם כולם שואפים. אנו חיים בעולם מודרני ופחות תמים, לפחות אנו לא נשארים מאחור אלא מובילים את השוק.
 | 26.12.13
10.
לא יאומן
כמה כסף חברות ישראליות מצליחות לייצר מאוויר נטוורקים אלה הם חברות ללא טכנולוגיה משלהם, ללא תעבורה משלהם, וללא מפרסמים ישירים כמעט, ועם כל זאת מגלגלים מליונים חבל רק שההתמחות והזירה שהישראלים בוחרים להתחרות בה היא הימורים, פורנו, מסחר במטבעות זרים, או דברים לא חוקיים/מוסריים/תחום אפור כלשהו
בעולמות האלה | 26.12.13
8.
יש לכם מודל אחר?
גם אני שונא פרסומות, אבל ברור לי שזה בסה"כ חלק מהכלכלה כמו עו"ד, בנאים, וכו' פוליטיקאים זה אוכלי חינם והרבה יותר גרועים. מה גם שרוצים לקבל דברים חינם, זה הכל בזכות פרסומות, אם אף אחד לא יקנה כלום אז לא יהיו פרסומות, אבל אז יהי משבר כלכלי כ"כ קשה שתתפללו ליום שהיו לכם פרסומות, ככה החברה שאתם חיים בה, בנויה, לא מוצא חן? אל תאשימו את המפרסמים שמנסים להתפרנס, תציעו מערבת כלכלית חדשה יותר טובה שלא מבוססת על קומוניזם או קפיטליזם מזויף
תרגיע | 25.12.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת