11. cgk bxhui cfkho vkku אין צורך ברשיון מיוחד לכלי כזה - מספיק ראשיון על ניידת שזו קטגוריה של כל כליהרכב המוזרים של המפעלים - אבל אף מעסיק לא יתן לך לתפעל אותה אם לא עברתה השתלמות של כמה ימים וטסט פנימי אחרי הכל מדובר בהרבה כסף רותם אמפרט היא חברת בת של כיל השכר על הכלים האלה הוא לא הרבה מינימום פלוס אבל מאחר ולא עובדים 8 שעות השכר יוצא טיפה גבוה חוץ מזה מי אמר שיקחו אותכם לעבודה רק אולי דרך קבלן כי במדינה שלנו רק עבדים עובדים זה לא סיפור גדול לתפעל כלי כזה - לא קוראים לזה לנהוג אלא לתפעל מאחורי הכלים האלה יש מוסך ענק שמטפל בכלים האלה אליהו | 28.12.13 (ל"ת)
10. חונה איתה רק בכחול לבן שלא יגררו לי אותה. במחשבה שניה אפשר לגרור איתה את כל הגוררות בתל אביב גם ביחד א | 28.12.13 (ל"ת)
8. הייתי פעם עם חברה שלי בטיול שטח עם האופנוע והגענו למפעל בנחל צין ועברתי בנסיעה (בישיבה זקופה...) מתחת למשאית יוקליד. לא יכולתי לעמוד בפיתוי. זה היה כמו ששועל עובר בריצה מתחת לפיל. המשאית היתה כנראה בפעולה קודם, כי החום שנפלט מאזור המנוע היה כמו מייבש שיער בשיא העוצמה. | 28.12.13 (ל"ת)
6. מה עם הנהג? איזה רשיון צריך בשביל לנהוג בדבר הזה? כמה משלמים לו? איפה לומדים לתפעל כזה כלי רכב? אני מניח שמבחינת משרד הרישוי יש היתר מיוחד עבור כלי רכב כזה (אני לא חושב שיש קטגוריה לכזה גודל של משאית - נכון?) ומה עם תיקונים? מי מתחזק? רשיון B | 28.12.13 (ל"ת)
בגדול, זאת משאית
14 תגובות לכתיבת תגובה