אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

HOT התעלמה מפניות למוקד טלפוני - ותפצה הלקוח ב-3,000 שקל

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
אני המום שהגיעו למצב שכזה
אני התנתקתי מבזק הארורה ועברתי להוט כבר לפני כמה שנים. מאז אני הרבה יותר מרוצה מהשירות וזמינות נתיב האינטרנט. יכול להיות שהעובדה שאין אצלי תקלות עושה את הכל פשוט יותר. למזלי לא נאלצתי לרדוף אחריהם מאז שהתחברתי וגם למזלי לא אירעה תקלה. לא יודע. אם הכל עובד אז לדעתי יש להם יתרון. אם לא אז יכול להיות שהמצב בערים מרוחקות ממרכז מדינת תל אביב עשוי להיות בעייתי. תנחומיי.
המום | 30.12.13
8.
כל כתבה שאני רואה על שירות הלקוחות של הוט מצחיקה אותי
מי שמתחבר להוט שידע שהוא משלם 50 ש"ח פחות מYES אבל לעולם הוא לא יקבל מענה בטלפון ולעולם הוא לא יקבל תשובה סבירה. ואם תהיה בעיה אפילו הקטנה ביותר אז אין עם מי לדבר. ובנוסף לכל זה גם התכנים של YES משמעותית יותר טובים מהוט. ולכן אני בYES ואני שמח מאוד... והוריי בYES. וכל חבר לעבודה שמתחבר להוט אני אומר לו שעשה טעות רצינית ביותר.
דניאל | 30.12.13
5.
אני מאושר התנתקתי מהוט
לפני שבועיים עקב תקלה התקשרתי להוט ,החזיקו אותי על הקו שעה ושלושים ושמונה דקות. הציעו לי ממיר שיגיע בעוד שבועיים. הודעתי להם או שמגיע טכנאי או שאני מתנתק. הוט החליטו לנתק , שעה לאחר מכן צילצלו משימור הלקוחות טחנו לי את המח. ומאז מנסים לפצות אותי בחודשים חינם ועוד סוכריות כאשר אני לא מסכים הוט טורקים את הטלפון בפני. לכל יהודי יש שני בתי כנסת האחד שהוא מתפלל והשני שכף רגלו לא תדרוך אצלי השני זה הוט ואני ממליץ לכל חברי ללכת בעקבותי
הלוחש לעיתון | 30.12.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת