47. מחיר נסיעה בחיפה ובירושלים - זהה. חברת האוטובוסים - זהה. למה כרטיסייה מחיפה לא תופסת בירושלים, ואני מחוייב לרכוש כרטיס במחיר מלא שם? ש | 02.01.14 (ל"ת)
46. רק יציאה לרחובות!!! אין דרך אחרת לשנות את המצב!!! רק יציאה המונית ואגרסיבית לרחובות של הציבור, תוכל לשנות משהו!!! אלו הם כללי המשחק בכל העולם,וגם אצלנו!!! ב. ה. צ. ל. ח. ה. אזרח | 01.01.14 (ל"ת)
43. חברת קווים חברת קווים הכי סיזיון מיילא לשלם על שרות אבל לפחות לקבל אותו. נהגים שנוסעים כמו מטורפים מדברים בטלפון בזמן הנסיעה ואם לא מתאים להם גם לא עוצרים בתחנות. והתלוננו... ממש עזר!!! גלית | 01.01.14 (ל"ת)
42. תחבורה מידרדת - תעריפים עולים ככל שהתחבורה נעשית גרועה יותר כך השימוש בה מתייקר. ושוב: אוטובוס ישנים חורקים, רועשים, בלימות מסוכנות, נהגים מגעילים בעיקר דן - טורקים דלתות בפרצופי הנוסעים סתם בשביל הכיף והסאדיזם, אוטבוסים מסריחים מטונפים, דביקים מלכלוך, ג'וקים שורצים חופשי. חסרים המוני קווים, רפורמה ששיבשה ועדיין משבשת את החיים לתושבים, 4 אוטובוסים למרחק נסיעה של 15 דקות. תדירויות נמוכות לאוטובוסים וכך נסיעה שאמורה לערוך כ-20 דקות גג כאשר בין קו אחד לשני צריך להמתין זמן ממושך אורכת שעה ושלושים ואף שעתיים ויותר מזה. אז במקום להפקיע את הזיכיון מחברה כמו "דן" שכך מתייחסת לנוסעים שמפרנסים אותה, שמזלזלת בהם, היא מקבלת פרס בדמות עליית מחירים. אם אחרי שמשרד התחבורה כ"כ השתדל ל"הנעים" לתושבי המרכז את החיים, הוא לא מתבייש להעלות מחירים אז כנראה באמת הגיע הזמן שהשר כץ ובעלות הזיכיון להובלת 'בהמות' יעברו לענף מהנה יותר ומתאים יותר לכישוריהם.......... ינשוף | 01.01.14 (ל"ת)
40. ומשתמש בתחבורה ציבורית ככה זה כשהממשלה מנותקת מהעם ועוסקת בגזירת סרטים. ראש ממשלה שהמדינה מממנת את כל הוצאותיו, שר אוצר שעושה ההפך ממה שהבטיח, שר תחבורה שיש לו סמכות אבל מטיל אותה על שר האוצר כי הוא מפחד מתגובת חברי מרכז הליכוד ואתם אהבלים, עוד מצביעים בעדם. אבל הכי חשוב-שלא שכחתם חברי כנסת ושרים להעלות לעצמכם את המשכורת רגע לפני ההתיקרויות. ראיתם את תנועות ידיו של ראש הממשלה בועידת הגליל על מחלפים וכבישים ורכבות? רק שאין כסף לשלם בעד הנסיעות היקרות, רק לאלה שהמדינה מממנת את נסיעותיהם אחד שגר רחוק | 01.01.14 (ל"ת)
39. תעגלו כבר ל7 ש״ח. , 6.90 כאב ראש לנהג ולנוסע 10 אגורות תוספת אמורים לדחות את עליית המחירים הבאה בשנה סערון | 01.01.14 (ל"ת)
38. ככה זה כשמגיע שר אוצר חדש עם כיסים ריקים ... לפעמים עדיף, לתת לשר אוצר קודם אפילו אם היה לא כל כך מתאים, אבל כבר מילא את כיסיו, מאשר להחליף לעיתים קרובות מידי את השמירה על השמנת בין חתולים רעבים !... מנחם | 01.01.14 (ל"ת)
37. התייקרות התחבורה הציבורית מי שלא יודע שיידע: שר התחבורה כץ תחמן..בידו היה הסמכות למנוע את ההתיקרות בלי הסכמת שר האוצר,אך הוא התחקם בפנייה לשר האוצר. הוא גם פנה לשר האוצר לייקר את הנסיעה בתחבורה ציבורית מ-1.1.2014 במקום 3.7% ל-4.7%. אז שימשיכו לעבוד עלינו ולהאכיל אותנו לוקשים. כי העם היושב בציון הוא לא רק מטומטם הוא פראייר! משתינים עלינו יום יום ואנחנו מנגבים,ממשיכים הלאה..... דוד | 01.01.14 (ל"ת)
36. כתבה מעולה אני זוכר שפעם המחיר היה 6.40 תקופה ארוכה ואחר כך העלו ל 6.60. אף גולם לא הצליח להעלות על דעתו לקבוע 6.5 שיחזיק לזמן כפול. במקום זה מיליוני אנשים מתעסקים עם עשרות אגורות. תמיד שאלתי את עצמי: מי הגאון שקובע שהמחיר חייב להיות כזה וכזה. המומחה | 01.01.14 (ל"ת)
35. שר התחבורה התלונן בפני שר האוצר? זה התפקיד שלו ישראל כץ צריך להשתתף בתוכנית של שלום אסייג, פשוט צחוק מעבודה מה זה השטויות האלה???????? הכול פשוט עולה במדינה הזו, הכוללל אזרח | 01.01.14 (ל"ת)
34. אתם מנסים להגיד לי שמלט זה מוצר מפוקח? יש פיקוח על מחירי הדירות שצריך להגן על מי שבונה אותן? עניים צריכים לאכול מלט? . | 01.01.14 (ל"ת)
33. תחבורה ציבורית יותר יקרה מנסיעה ברכב לעבודה? מחירי גבוהים ברכבת יותר משתלם לנסוע ברכב חשבון פשוט חניה 10 ש"ח ליום 220 ש"ח לחודש חופשי חודשי 390 לחודש אבי | 01.01.14 (ל"ת)
30. לפיד עשה לנו ג'סטה ולא העלה את מס ההכנסה. מה זה עוזר כשכל השאר עולה בלי סוף? אבי | 01.01.14 (ל"ת)
29. "כלכליסט" עושה פה עבודת-קודש מסביר, במילים פשוטות, את הקומבינה הנקראת "ממשלת ישראל". לא קונספירציה לדפוק את האזרח... רק חיפוף, טמטום תהומי וליקוק לאינטרסנטים. | 01.01.14 (ל"ת)
28. חלום חיי, לראות את השרים עולים לעבודה באוטובוס. להוריד אותם אל העם, את כל אלה שנמצאים במגדל שן, מעלים את שכרם בלא הצדקה מנותקים ומרוחקים, בשביל לחוקק חוקים צריך להיות בתוכנו. שירגישו את ההמתנות הרבות ובזבוז הזמן בתחנות אוטובוסים מלוכלכים שלפעמים אינם עוצרים בתחנות מלאים באנשים זקנים ונוער וצעירים שאין ביכולתם לרכוש מכונית למי מעלים את המחירים? במי הם פוגעים? דוקא באוכלוסיה החלשה. שלומית | 01.01.14 (ל"ת)
27. מעניין איך עובדת הנוסחה בעידכון השכר של חברי הכנסת? האם היא מעודכנת או שלא. בכל מקרה הם מרוויחים ומעודכנים בניגוד לנו. ואתם תשבו בשקט בבית ותשתקו. להם שם למעלה זה שווה המון, כשהעם מטומטם. מלי | 01.01.14 (ל"ת)
26. הידעתם? 4.7% התייקרות מגלמת סובסידיה של 0.5% לרכבת הקלה בירושלים למה? האם כי היא לא מרוויחה מספיק? התשובה היא "לא": החוזה שנחתם עם סיטיפס הוא גרוע לאזרחים, ההופכים שבויים בידיה של סיטיפס. כתוצאה מהרעש הציבורי, משרד התחבורה עצר את תהליך העברת נוסעים מאוטובוסים לרכבת הקלה בצפון ירושלים, בניגוד להסכם עם סיטיפס. לפיכך משרד התחבורה נאלץ לשלם לסיטיפס פיצוי על רווחי היתר שנמנעו ממנה, פיצוי על כך שהמשרד לא הופך את תושבי צפון ירושלים לשבויים של סיטיפס. "פידיון שבויים". דני | 01.01.14 (ל"ת)
23. לאחר ה"רפורמה" עם הרפורמה בתחבורה שמצב הנסיעה שלי מחמיר והולך , לא מגיע להם תוספת במחיר אלא קנס. אם נסיעה של רבע שעה הופכת לסיוט , להמתנה ממושכת בתחנה ותשובת המוקדים ש"זה לא כלכלי" להוסיף אוטובוסים צריך לקנוס אותם!! נוסעת רמת גן | 01.01.14 (ל"ת)
22. תחבורה ציבורית חינם - זה משתלם למדינה המדינה צריכה לסבסד את התחבורה הציבורית לגמרי תוך שיפורה וביטול כל החזרי הנסיעה והרכב לעובדי המדינה והנלווים. הדבר ישתלם כלכלית, חברתית וסביבתית. כבר כיום חיילים, שוטרים (וח"כים) נוסעים בחינם, ילדים, פנסיונרים ונזקקים במחיר חלקי והעיריות משלמות (תיקון - אמורות לשלם) על הסעת ילדים. בנוסף המדינה משלמת החזר נסיעות לפי תעריף מלא כאשר חלק מהעובדים מקבלים גם אחזקת רכב. חיסכון: - פחות פקקים (אובדן תל"ג) - פחות תאונות (אובדן תל"ג + הוצאות בריאות) - פחת זיהום (הוצאות בריאות ואיכות חיים כבונוס) - פחות צורך בתוספת סלילה מתמדת - פחות מט"ח לדלק (כסף שהולך לתומכי טרור) - הכסף שייחסך מתשלום לעובדי המדינה, ההוראה ועוד בנוסף המהלך חברתי שכן מעוטי יכולת וילדיהם חוסכים ולא נוסעים והדבר גם מגדיל את הכדאיות של מציאת עבודה קצת יותר מרוחקת כי אין עלות נסיעה. אני מציע לעשות פיילוט בעיר אחת ולראות האם הדבר מגביר את השימוש בתחבורה הציבורית ומוריד מכוניות מהכביש ומביא תועלת. נהגוס בעל כורחו | 01.01.14 (ל"ת)
21. למה לפיד עורך מסיבת עיתונאים לגבינה ולא עורך לשינויים במחיר התחבורה, דלק, נדלן.... רוצים מסיבת עיתונאים גם לעליות מחיר | 01.01.14 (ל"ת)
20. רק הרעדת הרחובות... רק הרעדת הרחובות גורמת להם להיזכר כיצד מחשבים. כמובן שהעלאת המחירים חיונית למימון שכר הבכירים השרים וחברי הכנסת שתמיד מתעדכן כלפי מעלה. | 01.01.14 (ל"ת)
17. אף אחד לא נרדם, פשוט לא עושים את העבודה. נקרא לילד בשמו. המדינה נעה מכוח האינרצייה. הכל מושחת, לקוי, אנשים לא מוכשרים מאיישים תפקידם שאינם ראויים לו מסיבות פוליטיות ואנחנו רק מתבכיינים וכך זה ניראה. שלומצי | 01.01.14 (ל"ת)
15. עלו ב-4.7%? עלו ב-5%! אני רוכשת שני סוגי נסיעה בחופשי חודשי. אחת של 200 והשניה של 295. היום שלמתי 210 ש"ח על הראשונה ו-310 על השניה. איך זה בדיוק 4.7%? | 01.01.14 (ל"ת)
14. תכף יבא הערס התורן ויגיב "אבל אין לנו ארץ אחרת, וכל הגויים אנטישמים" לתשומת ליבו: מעולם, אבל מעולם, לא שמרה ישות יהודית על עצמאותה יותר מ-200 שנה - ועל הסיבות לכך קוראים בעיתון יום-יום. | 01.01.14 (ל"ת)
12. תדמיינו באיזו תשומת לב הפקידים שהיו אמורים לעדכן את תעריף הבסיס חס וחלילה אם לא היה מעודכן בתלוש של הפקידונים איזה גמול השתלמות או אולי איזו נקודת זיכוי או הצמדה. בגהינום כבר מדליקים להם מדורה קטנה. עיינו בתלוש המשכורת שלהם | 01.01.14 (ל"ת)
11. עד מתי יימשך הטמטום משרד התחבורה ? עד מתי ? יופי, תמשיכו לעודד שימוש ברכב פרטי במקום בתחבורה ציבורית ! | 01.01.14 (ל"ת)
10. מה יהיה עם הפופוליזם הזול? הכל טוב ויפה, אבל המשפט "אם לפני ארבע שנים עלה כרטיס עירוני באוטובוס 5.5 שקלים, היום הוא כבר עולה 6.9 שקלים" פשוט מתעלם מהמציאות. במציאות, הרפורמה בתחבורה הציבורית בישראל נכנסה לתוקף לפני פחות מ- 4 שנים. לכן, פעם היה אפשר ב- 5.5 ש"ח לנסוע נסיעה אחת בתוך העיר, ואילו היום אפשר לנסוע ב- 6.9 ש"ח ללא הגבלה במשך 90 דקות בתוך קבוצה גדולה של ערים ויישובים. צחי | 01.01.14 (ל"ת)
8. אגיד לכם מי נרדם כמי שנסעה שנים בתחבורה ציבורית (גם מטעמים אקולוגים) - לא עוד. מי שמחליט, או לא מחליט כמה ישלמו בתחבורה ציבורית לא נעו כבר שנים שלא במכוניתם + נהג. ואם כף רגלם דרכה ברכבת או אוטובוס בשביל הצילום, הרי שלא שילמו עבור התענוג. המשתמשים הרגילים הם אנשים קשי יום, בתחתית סולם המשכורות, ולכן מותר להעלות להם את ההוצאות בכל חצי שנה - כי למי איכפת מהם. אורית | 01.01.14 (ל"ת)
7. הנוסחאות זה שטויות - הבעיה היא שכל מנהלי אגד, דן והרכבת הם בוגרי אגף התקציבים לדורותיהם למה להתייעל ולהשתפר? מתקשרים לחברים מאגף התקציבים ומבקשים לעשות רפורמה חדשה שמגדילה את הכנסות החברות. כלכלן | 01.01.14 (ל"ת)
5. חידה לשוכחים, כמה זמן ישראל כ"ץ שר התחבורה? חידה לשוכחים, כמה זמן ישראל כ"ץ שר התחבורה? תשובה - מהממשלה הקודמת, שהתחילה את כהונתה ב-2009. היו לו כבר קרוב לחמש שנים לשנות את הקריטריונים למחירי התחבורה הציבורית... אבל כמה זה קל לגלגל את האשמה לפתחו של לפיד, והעיתונות יחד עם כל המתלהמים יחגגו. אז לא - זה במגרש של משרד התחבורה. משרד האוצר יכול אולי לעזור, אבל האחריות היא של משרד התחבורה. איניגו | 01.01.14 (ל"ת)
3. היום כבר לא משלמים לתחבורה ציבורית בכסף מזומן אלה בכרטיס ולכן הציבור לא מרגיש שעלו מחירי התחבורה הציבורית היום כ | 01.01.14 (ל"ת)
המדינה לא יודעת איך היא קובעת מחירים
47 תגובות לכתיבת תגובה