אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

קרולינה למקה נגד הייצוגית: "גם לרנואר אין קשר לצייר הצרפתי"

143 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

138.
שטויות במיץ. ו"לוריאל, פריז" באמת מיוצר בפריז??
צרכן נבון יבדוק ולא יתפתה. ברור שמשקפיים במאתיים שקל לא מיוצרות בברלין אל ככל הנראה בסין. אבל זה בסדר. גם המשקפים של גוצ'י ופראדה מיוצרות בסין, ועולות פי 8... וחוץ מזה, גם "חומוס גבעתיים" לא מיוצר רק בגבעתיים, ו"אמריקן איגל" לא ממש מיוצר באמריקה (מקסימום דרום אמריקה...). מטרת השמות האלו הם ליצור בידול וייחודיות.
רוני | 05.01.14
130.
למי שהיה בסין יודע
אופן המכירה : מוכרת : רוצה לקנות? לקוח : כמה זה עולה??? מוכרת : 800 יו אן (כסף סיני) לקוח : יקר מידי !! לקוח : אני הולך !!! מוכרת : חכה חכה חכה ( באנגלית כמובן ) מוכרת : אתה תגיד כמה !!!! לקוח : אני משלם על זה 30 יו אן !!!! מוכרת : מה אתה מטורף אני מפסידה על זה ?.... לקוח : זה המחיר שאני מוכן לשלם !!! לקוח : ביי ביי !!! מוכרת : חכה חכה חכה אוקיי אוקיי 300 יו אן ! לקוח : תני לי את המחשבון !!! מוכרת : קח לקוח : אני משלם 50 .. סופי... לקוח להתראות לך. זה יקר 300 מוכרת טוב טוב טוב (קללה עסיסית בסינית בשקט) מלמול קטן לעצמה. מוכרת : הנה בבקשה אין בעיה 50 יו אן . לקוח : תודה לך !! לקוח :ביי ! מוכרת :ביי ! לקוח תגידי כמה זה הלאפטופ הזה ?? מוכרת 900 יו אן !! לקוח : מהההההה??!!!! (וחוזר חלילה) רק בישראל דופקים אותנו עם מחירים וזה מוכח !
ניב | 02.01.14
121.
לקוחה לשעבר , לא אחזור אליהם
החברה צריכה לקחת אחריות על עובדיה - המוכרים מציגים את החברה כחברה גרמנית! נתקלתי בזה בעזריאלי , בסנטר ובחולון. המשקפיים שלהם ממש לא שווים את המחיר ולא יותר טובים ממשקפיים ב 20 שקלים. העדשות לא איכותיות, נשרטות מהר ואין הם מסננים מפני השמש. טעות רכישה מצדי שאני מצטערת עליה. ממליצה לכם לבדוק היטב ולבקש אישור לגבי איכות העדשות
לקוחה לשעבר | 02.01.14
120.
הבעיה האמתית - עורכי דין מורעבים
חדשות לבקרים אתה מגלה וקורא על התנהלות מיעוט של עורכי דין שהיא לא יותר מזילות המקצוע, כשהאתיקה המקצועית אינה לנגד עיניהם תוך פגיעה בשם של רוב עורכי הדין הטובים. עורכי דין שמגישים תביעות על "חובות אבודים" ומעלים באוב חשבונות 'מתים' מלפני שנים, עם חישובי ריבית נשך והצמדה ובכך הופכים חוב של שקלים לאלפי שקלים ומפילים אנשים ומשפחות. עורכי דין שמסתובבים בדרום תל-אביב ומחפשים עובדים זרים כדי לתבוע יחדיו את המעסיקים הישראלים ולהתחלק חצי-חצי, זה לא "גזל"? גם לא חשוב להם אם הם עוזרים לעבריינים כשמדובר בשוהים בלתי חוקיים. עורכי דין מגישים תביעות סרק על שימוש ברינגטון או שרות סלולרי או אתר שנדחף לך מבלי שיידעת וכבר שחכת ממנו. עורכי דין מגישים תביעות ייצוגיות, נושא פרוץ, שמאפשר לתבוע על כל דבר שזז (כמעט) ורק מחפשים איך לדפוק את האחר כשתאוות הבצע בעיניהם. המדינה מייצרת עודף עצום של עורכי דין, אז הם יוצאים לצייד, הרי צריך פרנסה..עורכי דין הם כמו חתול ששומר על השמנת. אבל למזלנו, הרוב הם הגונים.
אזרח | 02.01.14
117.
שטויות
איזה תביעה שטותית של אדם משועמם. לצרכנים עיצה קטנה אתם לא צריכים להיות תמימים ופשוט תשאלו לפשר האיכות והיכן מיוצר המוצר ותצאו מספק . רוב הדברים בארץ מיוצרים בסין אז מה אני אתבע את כל חנויות הבגדים ? מוצרי חשמל וכו' ? יש הרבה מוצרים בארץ שמיוצרים בסין אבל גובים מחיר גבוה על עצם השם של החנות אז למה על זה אנשים לא מתלוננים ?????? הגיע הזמן לצרכנות נבונה
נוני | 02.01.14
112.
איפה הרשות להגנת הצרכן ?
לדעתי מדובר בהטעיה מכוונת, בדיוק כמו שאדידס יכולה וצריכה לתבוע את אדידוס, הציבור, באמצעות הרשות להגנת הצרכן כשלוחתו, צריכה לתבוע חברות כאלו. בין היתר, בשביל שהתביעה לא תעשה ע"י איזה שהוא עורך דין שכל מטרתו "למצוץ קצת כסף" מהסיפור. התביעה לדעתי מוצדקת, והכסף שהחברה צריכה לשלם כעונש, צריך להיות מופנה לצורך הגנת הצרכנים מהטעיות מעין אלו.
יוסי | 02.01.14
110.
תרמית
מדובר פה במשקפי שמש שאמורים להגן על העיניים, ומשקפי שמש לא טובות יכולות לגרום נזק בלתי הפיך. מי יודע מה בקרת האיכות של החברה הזאת והאם הם בכלל עומדים בתקנים כלשהם? אם החברה משקרת לגבי מוצאה ומהות המוצר, אולי היא גם משקרת לגבי טיב ההגנה שהמשקפיים מספקות? מי בודק?
הלוך ושוב | 02.01.14
95.
אפשר לסובב את הדברים ועורכי דין מתמחים ביוות בהמציאות אבל אכן יש כאן
הונאה ואגב הרשת המכנה את עצמה RENUAR (במקום RENOIR...) לכל היותר משדרת לקונה "אנחנו שואבים השראה מהצייר הנודע אוגוסט רנואר שצייר במאה ה-19. בעוד שבמקרה הנידון יש כוונת מכוון ליצור טעות את הקונה - וגם אני הוטעיתי לחשוב שמדובר על משקפיים גרמניים.
קרולינה צווייגנבאום | 02.01.14
92.
רציתם כפר גלובלי? קיבלתם גלובליזציה של זבל...
אם תיכנסו לאתרי קמעונאים (כמו Alibaba) תקבלו שוק מפערי המחירים. משקפי שמש עולים שם פחות מ-3$. מינימום הזמנה 100 יחידות. כרית ויסקו שנמכרת בארץ ב400 ש"ח נמכרת לקמעונאי ב..3$ (כן..שלושה $) נכון, זה מותנה בהזמנה של 200 יחידות אבל הפער בלתי נתפס.
סאקרה | 02.01.14
89.
איך מצטרפים לתביעה?
עשיתי שם משקפי שמש. הבאתי מרשם מרופא. למרות זאת הם נתנו לי משקפיים כל כך גרועים שאני לא יכולה להרכיב כי הם עושים לי סחרחורת. לקחו למעבדה והבטיחו לבדוק. המעבדה טוענים שהכל בסדר. כלום לא השתנה. למוכרת שלהם נפלט בטעות שהמספר שהם הכינו לא נכון ומיד היא חזרה בעצמה. הציעה לי לשלוח שוב למעבדה. הסכמתי. כמובן שכלום לא השתנה. בקיצור, הכסף אצלם. המשקפיים אצלם. הבטיחו ליצור איתי קשר, וזה לא קרה. תכלס, קרולינה למקה גנבו ממני כסף.
 | 02.01.14
88.
הם באמת מטעים, אך האם זה באמת משנה? אחלה עיצובים !
כשנכנסים לחנות הם באמת מספרים איזה סיפור בדייה על מותג גרמני, זה קצת דבילי, אך למי אכפת? כל עולם המותגים הוא שקר ובדייה ומבוסס על ייצור זול ונצלני בסין. יש להם עיצובים יפים מגניבים ומחמיאים ביותר ותמחור ממש לא רע (המשקפיים לא שיא האיכות אך יותר איכותיים מx ray ואלה העיצובים היפים ביותר שמצאתי בטווח המחירים הנ"ל)
m | 02.01.14
85.
תבינו דבר אחד לגבי סין!
בסין יש שני מצבים: 1. שחברה רצינית פותחת שם מפעל תחת פיקוח ושמירה על סטנדרטים של אותו מותג (למשל אפל). 2. מפעל שקיים בסין ומנהל אותו איזה צ'אנג שאף אחד לא מכיר ולא יודעים לאיזה סטנדרט ייצור הוא רוצה לקבל. לכן לא כל מה שמיוצר בסין הוא זול ורע, אבל יש גם הרבה זבל
גואנזו | 02.01.14
74.
למקה צודקים, הבעיה היא לא הטעיה, היא הרבה יותר עמוקה
בעלי עסקים חושבים ששם בלועזית יביא להם יותר הכנסות: או שהם עשו מחקרים שמראים שהציבור קונה את זה (אני מניח שזה המצב) וזה מראה על בעיה ערכית עמוקה או שהם סתם עושים אז זה ואז זה גם נובע מבעיה ערכית עמוקה אם כולם רוצים לקנות חו"ל, אז אם יש להם הזדמנות לעזוב, למה שלא יעזבו? אולי היום זה עוד לא שם לגמרי, אבל כנראה שזה הכיוון.
אביעד | 02.01.14
70.
עובדים עלינו ישר בעיניים
כן לדעתי יש כאן סיבה לתביעה כי מדובר בהטעיה לשמה. נכון שהכל מיוצר היום בסין, גם המוצרים הממותגים ביותר, אבל לשם יש השפעה על תפיסת האיכות שלך מוצר. כשאני קונה משקפי שמש אני "בונה" על שני דברים עיקריים: 1. הגנה אמיתית על העיניים שלי (שהערך UV400 אמיתי ולא שקרי) 2. עיצוב ואיכות החומר. לגבי עיצוב ואיכות החומר אתה יכול לראות ולמשש את הסחורה. לעומת זאת בנוגע לאמינות בהגנה על העיניים רק ה"מותג הבינלאומי" הוא סוג של ערובה לאיכות. כאשר חברה פותחת מספר גדול של סניפים הממותגים בשם שאינו מקומי וגם שם כמו "ברלין" זה יוצר אוטומטית מחשבה שזה מותג מוכר בינלאומית. על זה הם הוסיפו גם כיתוב האנגלית בלבד כך שלא יהיה לך מושג שמדובר במותג מקומי. אלו טריקים שיווקיים נלוזים ובהחלט גורמים למצג שווא בלי קשר לאיכות המוצר (אני אישית קניתי שני זוגות ב-300 ש"ח ומרוצה מהם, למרות שעכשיו אני חושש לאיכות הסינון של העדשות). הטענות של הבעלים הם מגוכחות. מצג השווא הוא ברור, ואחרת לא היה עושה אותם אם לא היה חושב שזה יקדם את מכירותיו.
לירן | 02.01.14
66.
הם ענו לו לעניין!!
אין היום מותג ישראלי בלי איזשהו "ריח חו"ל" ואני לא מכירה מותג שלא מיוצר בסין תובעים כמו עוה"ד הזה מוציאים שם רע לכל מוסד התביעה הייצוגית. לא בשביל תביעות קנטרניות כאלה חוקקו את חוק התביעות הייצוגיות. הציבור לא מרוויח מתביעות כאלה שום דבר, רק עוה"ד!!
רינה | 02.01.14
65.
אף אחד לא חושב שרנואר שייכת ליורזי הצייר או שבלו בירד
זה תיאור של הבעלים. כשמוסיפים שם מדינה בסוף השם, כמו שנהוג בחברות סיניות שרוצות להטעות צרכנים, זו הטעיה חמורה. אולי יש דוגמאות נוספות שמהוות הטעיה, אבל זה לא אומר שהם נהגו כשורה. "אופנת איטליה" זה ממש לא כמו "קרולינה למקה ברלין". בראשון ברור שהמילה הראשונה, באה לתאר חנות שיש בה אופנתיות בדומה לזו שיש באיטליה, ולא תוצרת המיוצרת בהכרח באיטליה. בשני יש שימוש בשם בעל ניחוח גרמני שאין לו שום משמעות ולכם המילה "גרמניה" נתפסת כאילו היא חלק משם מותג גרמני מוכר. לדעתי ארץ הייצור פחות משמעותית, אלא הרושם שהחברה נסיתה ליצור בעזרת השם אצל האדם הסביר. השאלה היא מה מקור החברה, מהיכן היא פועלת, היכן המוצרים תוכננו, עוצבו, נבדקו ואם היא באמת חברה גרמנית (לא מהיכן המעצבת במקור). החברה אינה גרמנית ואפילו כאן יש הטעיה. בקיצור, התביעה צודקת.
התביעה צודקת | 02.01.14
61.
זה ממש מטעה - רשום ברלין בבירור וכל המטרה שלהם היה להציג זאת כמותג אירופאי
אני חשבתי שמדובר במותג בינלאומי שיסודו בברלין היום אני מבין שהוטעתי לגמרי, פשוט אמרו לעצמם ברלין עיר מאוד ממותגת עכשיו ונשתמש בכך להטעות את הצרכנים..... הייתי מאשר את הייצוגית בלי למצמץ
איציק | 02.01.14
55.
מרוצה ומופתעת לטובה ממשקפי ראייה מורכבות
ביצעתי הזמנה ברשת, תוך חשדנות רבה, שכן מדובר במשקפי ראייה לא פשוטות-עם מספרים גבוהים וצילינדר, קיבלתי הצעת מחיר שהיתה שליש מכל מה שהציעו לי במקומות אחרים-רשתות ואופטיקאים פרטיים. קיבלתי משקפיים מדהימות בעיצובן עם עדשות איכותיות והכי דקות שאפשר של אופטיקה שמיר, ממש לא מעניין אותי ברלין או לא, קיבלתי תמורה מעולה למחיר...ממליצה בחום!
שרון | 02.01.14
51.
ההטעייה נעשתה במכוון, אף אחד לא העלה בדעתו כי החברה ישראלית
אין להשוות בין חנות שיושבת באלנבי וקוראת לעצמה פריז לבין מוצר שממתגים אותו בשם גרמני ועוד מוסיפים ברלין לשם המותג. דבר כזה נעשה על מנת לגרום לאנשים לחשוב כי מדובר במוצר גרמני שמעוצב בברלין ורשת משקפיים מברלין ללא כל קשר היכן המשקפיים מיוצרים בפועל
 | 02.01.14
47.
למרות שהיה לי ברור כי זה ברווז ישראלי, שאלתי את המוכר...
למרות שהיה לי ברור כי זה ברווז ישראלי, שאלתי את המוכר שהתגאה בהיותם סניף של רשת בינלאומית שמרכזה בברלין ! כשבוע לאחר שחזרתי מברלין, ראיתי את הדוכן של המשקפיים האלה. מסקרנות התחלתי שיחה עם המוכר שכללה הטעיות שלא לומר שקרים גסים: הוא טען שקרולינה היא מעצבת מברלין עם סניפים בכל העולם. הוא טען שיש להם חנות דגל בברלין - כשהתעניינתי איפה (כי בדיוק שבתי משם) הוא לא ידע להגיד. הוא טען שהיא מעצבת את המשקפיים - בפועל הם קונים עיצובים סיניים ורק מוסיפים תגית עם השם. בהלחה בתביעה.
ג'וני | 02.01.14
45.
עולם מלא סתירות והפתעות
עם קראתי שמכונית וולבו מורכבת מכ- 2,000 חלקים רובם מיוצרים מחוץ לשבדיה , כל המכוניות האמריקאיות שאנו קונים מיוצרים בגרמניה או בקוריאה המכוניות הגרמניות לעומת זאת מיוצרות בצכיה , תורכיה וספרד. והאם מי ששם משפחתו גאון הוא אמנם גאון ויפה לא תמיד היא היפה מכולן לכולנו זכור שרוב המוצרים היפניים יוצרו ב- U.S.A שהייתה ממוקמת בניפון. והעיקר יזהר הקונה ויישמר מעורכי דין גרידיים...........................................
אריה רפפורט | 02.01.14
44.
פעם אחת נראה איך בית המשפט מטיל על מגיש הבקשה עונש בגובה הסכום אותו תבע
תביעות ייצוגיות זה "עסק" מגיש התביעה יודע שלצד הנתבע יש עלות בטיפול בתביעה הייצוגית, וברוב המקרים מעדיף לחסוך עלויות אלו ומגיע ל"פשרה" מצפה ליום שבית המשפט יקבע שזו "סחיטה" ויטיל קנס כבד על ה"סחטן" ברוב המקרים יוזם התביעה הייצוגית (עו"ד) זוכה בכסף ולא האזרחים שייצג (לכאורה) הגיש התביעה, עודף עורכי דין שלא מייצרים דבר פרט לאוויר חם לא פלא שהפריון בארץ נמוך, האחריות נופלת לפתחם של מנהלי ארצנו (הממשל) שלא משמשים דוגמה לאזרחים בהתנהלותם,
מרדכי | 02.01.14
34.
הכל ציני
אבל כאן זה באמת שיא, וכדאי שבית המשפט יחתוך את זה. "קרולינה למקרה ברלין" זה יותר מ"אופנת לונדון" בחולון. הם מתממים. אבל אולי יש הסבר אלטרנטיבי - הם התכוונו לסר ישעיהו ברלין, הפילוסוף, ולא לעיר בירת גרמניה. כלומר, מדובר בעצם על שיתוף פעולה פילוסופי-קוסמי, ולא סתם על משקפיים סיניים.
קואלה | 02.01.14
32.
ההטעיה מכוונת וברורה- ברלין נכתבת ע"י החברה בפונט קטן יותר מתחת לשם החברה
זה סממן ידוע ומוכר לסימון מקום בית העיצוב. זו אכן הטעיה. לא רק זה מי שנכנס לחנות בהשקה קיבל נאום מכירות מהמוכרות על כך שהמותג ברלינאי. עו"ד יקרים תמצאו מבקרים ראשונים בחנות בדיזינגוף סנטר...
 | 02.01.14
29.
נעשה כאן ניסיון להסתיר את האמת. שידרו גרמניה בכמה מישורים...
כצרכן תמים הייתי בטוח שיש אשת עסקים גרמנייה בשם קרולינה למקה מברלין שפתחה סניף בארץ. זה בדיוק מה שהם רצו שאחשוב.הם רצו שאשייך איכות גרמנית למותג ושידרו לי בכמה רמות גרמניה גרמניה גרמניה.. שימכרו כמו פולו גראג' בתחנה המרכזית. הזייפנים לא מעמידים פנים שהם מותג יוקרה אלא מראש מנסים למכור בזול למי שמחפש זול. שיורידו את השם ברלין מהמותג אם הוא ככ לא חשוב כמו שהם אומרים. שקרנים.
שקשוקי | 02.01.14
12.
מי שרוצה, יכול לבדוק במרשתת אודות החברה!
כשהחברה השיקה את הקולקציה, פורסמו בכל העיתונים כתבות שציינו שהחברה היא של זוג ישראלים, המעצבת נולדה בברלין והחליטה להוסיף את שם העיר. כמובן שאזכור שם העיר עושה יותר רושם, אבל הבחור עושה עצמו תמים. גם דלתא, קסטרו ועוד הרבה חברות ישראליות מייצרות בסין.
עידן ה"תמימות" | 02.01.14
4.
הטענה של סמנכלית הפיתוח העסקי היא ממש אינפנטילית
יכול להיות שהתובע מלביש סתם תיק אבל כשאני ראיתי את הפרסומות הבנתי גם אני שמדובר במוצר גרמני ובחברה שמקום מושבה הוא ברלין. כמו שאינטל חיפה יושבת בחיפה ודונה קארן בניו יורק וכולי . סביר להניח שקרולינה למקה פעלה כדין ועשתה מהלך שיווקי מבריק עם המילה ברלין אבל יש פה מימד מסויים של הטעיה שלא נעשה לטעמי בתום לב רב מדיי.
דנינו | 02.01.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת