אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

למה הפרסומות ביוטיוב כל כך לא רלוונטיות?

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
המודל של הפסקת פרסומת לא הגיוני
לפי הסברו של קינסל. פרסומת אינה משהו שצרכן רוצה או "מגלה בה עניין". זה מחיר שצרכן משלם של לספוג X שניות של שטיפת מוח במקום לשלם במזומן עבור תוכן שהוא צורך. מה שיוטיוב עושה היא לתת למפרסם 5 שניות של שטיפת מוח בחינם. המפרסם מרויח מזה, כי 5 שניות של שטיפת מוח זה לא מעט, והוא לא משלם. מה יוצא מזה ליוטיוב? לכאורה כלום. כנראה שהסיבה היא שפרסום הוא חדש ביוטיוב - והם מפחדים שפרסום יבריח 80% מקהל הלקוחות שלהם תוך זמן קצר. אז הם פועלים בשיטת הסלאמי. בהמשך יעברו לדחוף לצרכן את כל האלמנט.
עודד | 02.01.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת