11. תחרות על גב הציבור כבר כיום יש מעט עובדים בסניפים לשרת את הציבור. יש 3 חברות דואר והחלוקה משובשת מחירי הדואר יורדים רק לבעלי הממון וחברות הגדולות. התורים בימי הביטוח לאומי וימי תשלומים לא אנושיים. הפיטורים שצפויים יגרמו לירידה ברמת השירות לאזרח הקטן ולרווח לבעלי ההון ישלחו הבייתה עובדים לזרועות האבטלה המייאשת. בשביל מה? דואר הוא כמו רכבת כמו חשמל לא ניתן להפריט. למה תושב ישוב קטן צריך לחלום על שירות כמו ת''א?למה אני אשלם על בול 3 ש''ח חברת בזק תשלם חצי שקל? אילן | 09.01.14 (ל"ת)
10. דואר ריי ך אני דוור בדואר ישראל בא לי לבכות מזה שאין לך מושג ממה שקורה בשטח עובדים כמו חמורים בשביל 6000 שכר רעב פוטין | 07.01.14 (ל"ת)
9. הדואר נכשל והוא כבר מזמן מיותר בשביל מה אנחנו צריכים את הדואר? כדי שיעסיקו פקידים שרובם שונאי לקוחות? כדי שיזרקו את המכתבים שלנו בחוף במקום להכניס לתיבה? כדי שישקרו וירמו? כדי שיקחו מחירים מופקעים על כל דבר? כדי שיפעילו "בנק" "ללא עמלות" שהעמלות שלו כבר מזמן עלו מעלה מעלה ודומות לעמלות של הבנקים הרגילים? בשביל מה ??????? כבר מזמן היו צריכים לסגור את הדואר. אבי | 07.01.14 (ל"ת)
8. תקראו שוב את תגובה 1. האיש הגדיר פשוט ונכון. לא צריך להיות אינטלקטואל כמו זיו רייך כדי להבין שדואר זה שירות ולא עסק. ואת השירות הזה כל מדינה חייבת לאזרחיה. תתעוררו כבר, שם במשרד האוצר והתקשורת. יש סוף לכל דוור | 07.01.14 (ל"ת)
7. את האוצר והממשלה מעניינים רק איך להתפטר ממתן שירות טוב ויעיל לאזרח ואת האחריות לכך, איך לתת מתנות למקורבים ולא איך לתת שירות לאזרח שמשלם מסים רבים וכבדים וכל שנה מבטלים או מצמצמים אותם עד לאפס. ראו את "הרפורמות" וההפרטות בתחבורה ציבורית, גז, מים, קופות הפנסיה והגמל, בנקים, חברות ההסתדרות השונות וכו'. ליאור | 05.01.14 (ל"ת)
6. שאלה מענינת האם עסקים קטנים/בנונים היו מצליחים ללא מחירי הדואר, E.M.S או דואר שליחים כמשתמש "כבד" השירותים הללו, אני מופתע מהמהלכים שהמדינה מעוניינת לעשות. יש צורך בתוכניות יעול, אבל לגבי ההפרטה אני לא בטוח. לדוגמא שליחים, שוק תחרותי כבר שנים האם ללא הדואר המחירים היו נמוכים או גבוהים יותר. דעתי גבוהים יותר. לדוגמא הסניפים, לאיזו רשת יש סניפים בפריסה זו בפרפריה כולל הרכבים. יצמצמו סניפים בפרפריה ובשכונות קשות יום. איזה חברה פרטית תרכוש רכבים מוגנים ותחלק בישובי יהודה ושומרון? האם בזמן הפרטה יפגעו הישובים בפרפריה? כנראה שכן. האם המגזר הבדואי, הערבי, והחרדי יקבלו את אותו שרות כמו שקיים היום? כיצד נקבל את הצקים פה בהרחבה של המושב מהלקוחות באמצעות? איזה חברה פרטית תגיע לישוב פעם בשבוע אפילו בשביל 20 מכתבים??? יותר נראה שיופרט כל הנדלן במרכזי הערים ימכרו לבעלי הון. השרות לא ישתפר (למה לשפר) משפחות נוספות יתווספו למעגל העוני. (אני לא מדבר על הותיקים) אלה על עובדי הקבלן, או עבדים ללא ותק וללא כל התוספות. שלומי | 05.01.14 (ל"ת)
5. בוקר טוב עמיר לוי! כמדומני שגם אתה ישבת מספר שנים במועצת המנהלים של הדואר. אולי תספר לציבור איך זה התנהל ומה הייתה תרומתך. פנחס | 05.01.14 (ל"ת)
4. תוצאה של התנהלות כושלת המצב בדואר אינו אלא תוצאה של התנהלות כושלת ולא מקצועי. במקום לעסוק בשרות עסקו שם ה"סידור עבודה" למקורבים בלחץ השרים והעוזרים שלהם עד שהקופה התרוקנה. ראו דוחות מבקר המדינה ותביעות משפטיות שהיו שם במהלך השנים. הכל מצביע על אותם ליקויים חמורים!! ברברוסה | 05.01.14 (ל"ת)
3. שבענו מקומבינות ה"רפורמה" ש"הנהלה" עושת דברו של הוועד מוכרת לממשלה כדי להוציא ממנה כספים. יש לאפשר לחברות אחרות להתחרות בדואר כברפורמת הסלולר והבעיה תיפתר מעצמה. ארדן לטיפולך! כלכלן | 05.01.14 (ל"ת)
2. מסקנות ועדת רייך פשוט בדיחה נצמצם את השרותים לאפס וכך נחסוך. נהדר. תסגרו לגמרי ואז בכלל תהיו יעילים. הצעתי הפשוטה, תעיפו את המוצרים הנלווים שהכנסתם לרשת בשנים האחרונות(סוללות,מתנות,קלטות וכל החרטא הזה), תחליפו עובדים איטים ועייפים בחרוצים ואכפתיים ותתחילו לטפל בדואר. קובי | 05.01.14 (ל"ת)
1. הדואר הוא שרות חיוני של המדינה לאזרחים וכלפי עצמה. למה הדואר צריך להפוך לעסק? יעקב | 05.01.14 (ל"ת)
הדואר רוצה תוכנית הבראה, האוצר עדיין חולם על הפרטה
12 תגובות לכתיבת תגובה