אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

יש לכם אופניים חשמליים? הם לא חוקיים בישראל

63 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

62.
ל 59 תחזקנה ידינו
רק בכדי לחזק את טענתך ואולי אתה לא יודע בכל האופניים שלא עברו תקן והוכרזו על ידי משרד התחבורה כמסוכנות ישנה אופציה מובנת להפיכת המנוע למעצור חשמלי למעצור הזה אין בלאי אין צורך באחזקה והוא עוצר בכל תנאי בנוסף למעצורים הרגילים לא במקום וכן אתה צודק במשך 10 השנים האחרונות לא נירשם אף הרוג רוכב אופניים חשמליות אומנם ישנה עליה במיספר המעורבים אבל באם ניקח בחשבון את מספר האופניים החשמליות שהשליש את עצמו רק בשנה האחרונה ונעשה חישוב מחדש יתברר שזהו הכלי הבטוח ביותר לרכב עליו
2העם | 11.03.16
59.
תקנות חדשות לאופניים חשמליים
אופניים רגילות יכולות לעבור מהירות של 35 קמ"ש אמצעי העצירה הוא מכני, פיסי על ידי חיכוך של הבלם בגלגל, אופניים חשמליים מוגבלים למהירות של 25 קמ"ש , הבלם הוא פיסי וחשמלי שעוצר גם את המנוע החשמלי וגם את הגלגל, במילים אחרות האופניים החשמליים הרבה יותר בטיחותיות מהרגילים, הגלים שהמועצה הלאומית יוצרת היא פופוליזם זול, לדעתי לא היה עד היום אף הרוג בתאונה של אופניים חשמליים ולא בכדי אין על כך כל פירסום. שימו לב: הממשלה הורסת כל חלקה טובה לדגמא: הבריחה מכאן את החברה האוסטרלית שבכוונתה היה לפתח את מאגר "לוויתן", ועדת שישינסקי הולכת להרחיק מכאן את כי"ל, ומשרד התחבורה בשיתוף המועצה הלאומית הולך להוציא מישראל את האופניים החשמליים, נסעתי לבקר את ביתי שהיא חיילת במחנה "פילון" בצפון לא הצלחתי להגיע לבסיס מכיוון שכל הדרכים באזור היו חסומות לכבוד מדליקי המדורות בהר מירון ובא לציון גואל בדמות הניצחון בפיינל פור.
משה | 19.05.14
58.
הדאגה אינה בגלל הילד שרוכב על הדרכה אלא בגלל המבוגר שרוכב לעבודה במקום לנסוע באוטו
לא להתבלבל הדאגה אינה בגלל הילד שרוכב קילומטר וחצי על המדרכה לבית הספר או לחברים אלא בגלל המבוגר שרוכב כחוק לעבודה במקום לנסוע באוטו הבזבזני והמזהם שלו 10-15 ק"מ לפחות לכל כוון , אבוי אם המס על הדלק ילך לאיבוד, איך אפשר יהיה להמשיך לחלק משכורות וג'ובים והטבות ולנהל תקציב בזבזני
א | 12.01.14
55.
תופעה קשה ברמת גן
יש כבר תקופה גניבות אופניים באיזור מרום נווה והסביבה מבירור בין התושבים מתברר שיש גנב סדרתי המתגורר בסמוך לדואר ברחוב אצ"ל ותיאורו ממוצא רוסי נמוך בן 60+ בהיר קירח בדרך כלל חובש כובע קסקט הולך כפוף ונראה מוזר מדובר במכה של גניבות בכמויות עצומות הוא נראה מסתובב ברחוב הירדן ליד בנק הפועלים בקביעות
רמת גני | 08.01.14
52.
אופניים חשמליות
בתחילתה של הקמת מדינת ישראל הרכב היחיד שהיה ושירת את האוכלוסיה הם היו אופניים ..היה בהם מספר רישוי למי הם שייכים ושוטרים יכלו לתת להם קנס לדוגמה נסיעה בערב .לילה .ללא פנס .היום גם אומרים לא חוקי וממשיכים לסכן את עצמם ובעיקר את הרכבים שנוסעים בלילות ועלולים לפגוע בוכבי האופניים ..ואתם יודעים מה עוד דבר רישוי האופניים ימנע גנבות נקודה יום טוב לכולם...............
שסטי רמת גן | 07.01.14
50.
באבן גבירול יש כל 10 מטר חנות לאופניים חשמליים! כנסו
בגוש דן כל ילד שלישי בן 12ומעלה נוסע על קטנוע מסוג אופניים חשמליים. הילדים הללו מסכנים אנשים על מדרכות ,בכביש וגם גורמים לתאונות בהם מעורבים נהגים מסכנים. אף שוטר לא יזיז עצמו לכיוון ילד כזה,הרי אין מספיק שוטרים.משום מה שיש איזה אופנוע מוטוקרוס באיזה פרדס נידח ,פתאום יש למשטרה גם מסוק לטובת המרדף. האופניים החשמליים מסוכנים לא פחות מאופנוע מוטוקרוס, הם פשוט יותר שקטים (ולכן לעיתים מסוכנים יותר). לכו תסבירו למשטרת הטיפשות שמנוע חשמלי שקט ומנומס גורם להרבה יותר נפגעים ברכבי ישראל ממנוע בנזין רעשני.
MX1 | 06.01.14
49.
רשות מיותרת, כמו עמותת "אור ירוק" מבזבזים כספים על שטויות
היכן שר התחבורע? הוא ומשרדו אחראים על התקנות האלה, לא ידעו שהן הולכות לפוג? מההן צנחו מהשמיים? יש לפטר מייד את השר ואת האחראים על כך ולשים אנשי מקצוע מתאימים לא מקורבים ופעילי ליכוד. מספיק עם הפרחת האוויר החם של הנמצאים כיום בתפקיד ולא מבצעים מאומה אלה רק מהומה.
ליאור | 07.01.14
46.
בתור אחד שיש לו כאלו אופניים ומשתמש יום יום בדרך לעבודה וחזרה
מתוך חשיבה על הולכי הרגל - צריך לעשות משהו בנידון. אני בן 37, מנוסה בנהיגה ועדיין מוצא עצמי לומד מדי פעם איך נכון להשתמש באופניים האלו. אובייקטיבי עד כמה שאפשר - אני לא מרגיש שהנסיעה שלי מסוכנת. הסכנה באמת מתחילה כשנערים הם הנהגים - עם קצת פחות נסיון, נוסעים במהירות בצמתים, יציאות מחנייה וסמטאות, לא מאטים בזמן ועוד... רובם אוהבים את הדגם היותר מהיר שחורג מהתקן האירופאי והחריגה היא לא רק במהירות, גם בעובדה שלכולם נוח יותר להשתמש במצערת יד החורגת מהתקן. אני לא חושב שילדים צריכים להשתמש באופניים כאלו, אלא אם כן המרחק אותו הם נאלצים לנסוע הוא ארוך למדי. אני עושה 10 ק"מ לכל כיוון. רוב הנערים נוסעים לבית הספר וחזרה, לחבר וחזרה כשזה בד"כ מסתכם ב1-3 קילומטר גג. למה לא להיות פעיל גופנית? אם היתה לי מקלחת בעבודה לא הייתי משתמש במנוע הזה בעצמי... למי שאמר שאי אפשר לאכוף חוק על נערים בני 12 ומטה (רב פקד בני סמו, מאגף התנועה במשטרה) - בולשיט, החוק צריך לחול על מי שאחראי עליהם - הורים שקונים לילדים את האופניים בגיל צעיר מסכנים את ילדיהם ואת הסובבים אותם, הם אלו שאינם אחראים וחשוב שישאו בעול. אין לי תשובה ברורה לגבי מה צריך להיות החוק ואיך לאכוף אותו אבל משהו צריך לעשות לפני שהמצב הופך לבלתי נסבל. אני בעד לעודד נסיעה על אופנים, המקדמת שימוש באנרגיה ירוקה הרבה יותר מהמכוניות, אני בעד לסלול שבילים לנסיעה על אופנים המקדמים את בטיחותם של הרוכבים וכן את של הולכי הרגל.
יניב | 06.01.14
38.
השילוב הלא קדוש של לצערינו של האופי הישראלי האגרסיבי, נער חסר משמעת, ואפס פיקוח,
יוצר תופעה חדשה במדרכות של ערי ישראל מסוכן ללכת שם במיוחד לזקנים ולילדים קטנים, אתה הולך עם ילדים קטנים בני 3 וזה פשוט הופך למסוכן, זה כבר לא הליכה נינוחה על המדרכה, אתה כל רגע צריך להגן עליהם לסור הצידה מול האדון החדש ללא עוררין של המדרכה ואלו ברובם בני נוער חלקם בגיל מאד קטן שדוהרים עם האופניים עם מנוע העזר החשמלי במהירויות של טור דה פראנס, זאת המהירות שמגיעים עם האופניים החשמלים, לא זורקים חשבון לאף אחד אתה אמור לזוז לפניהם גם עם הם דוהרים מאחוריך כידוע לאנשים אין עיניים מאחור ולהולך רגל אין מראות, התוצאה לצערי תהיה פצועים וגם הרוגים בהמשך ואז כנראה יתעורר משהוא ויעצור את זה, כן זה בהחלט היה יכול להיות מצוין עם היו שבילי אופניים בערים אבל לא זה המצב, ובמצב הנוכחי כמו המסתננים כמו הבדואים ועוד כל מיני אגרסיות שונות עוצמים עניים עד שהעסק מתפוצץ לנו בפרצוף.
ספידי | 06.01.14
34.
מה השתנה מהמצב בו רכבו על אופניים רגילים? הרי אין שום הבדל
ההבדל היחיד הוא בקלות הנסיעה של הרוכב, גם באופניים ללא מנוע ניתן בקלות להגיע למהירויות כאלה ויותר גבוהות. אז מה זה משנה אם הן חשמליות או לא בהקשר הזה ?! אם יש תקנות בטיחות שנדרשות הן צריכות להיות תקפות לכלל הרוכבים.. עד אז תעזבו אותנו בשקט.. ואם רוצים ממש לתקן את המצב, תנו תחבורה ציבורית יעילה וטובה ואזנח בשמחה את האופניים שלי, ואם לא אז תצאו כבר מהורידים של האנשים שמנסים רק לחיות בארץ הזאת!!!!
רוכב | 06.01.14
31.
ואיפה הייתם עד היום?
כל העולם עובר לאופניים חשמליות אבל הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים הופכת חצי תל אביב לעבריינים. זה נשמע למר סופר רציני? לא ידעתם שתקנת השעה עומדת לפוג? זה בא לכם בהפתעה? תאריך התפוגה פשוט קפץ לכם משום מקום? במקום לבלבל במוח תכנס את האנשים שלך ותמצא פתרון, תצדיק את הכסף שמשלמים לך, אוכל חינם.
סתם אחד | 06.01.14
29.
אם הן לא חוקיות שיאסרו את המכירה. לא ניתן לאשר מכירה ואז להגיד: אסור לרכוב
משרד התחבורה פרסם תקנות, תוקפן פג, חלפו שלוש שנים, מאז נמכרו אלפי זוגות אופניים, וכל הרוכבים עבריינים. בדיחה! משרד התחבורה צריך להיות מוכן עם תקנות חליפיות ביום פקיעת התוקף של הישנות. משלא עשה זאת, הרי שהישנות עדיין בתוקף, או שאין שום תקנות ולא ניתן לבוא לאף אחד בטענות. ובכל מקרה, מי שאישר את המכירה של עשרות אלפי זוגות לא יכול להסתתר מאורי החוק. האכיפה הטובה ביותר היתה לאסור את הייבוא. לא עשו זאת, ולא עדכנו תקנות חוקיות, הרי שעל הפשלה שלהם ישלמו הם בעצמם. לא הרוכבים, שבינתיים חוסכים למדינה הון - חסכון ברכבים, בזיהום אוויר, ובפקקים. חוסר האחריות הזה עוד עלול חלילה לגבות חיים, לא ברור מדוע נדרש כל כך הרבה זמן כדי לנסח תקנות פשוטות והגיוניות לנסיעה על אופניים.
במקום לנסח תקנות בזמן | 06.01.14
27.
למגיב 7
יש הבדל בין האפשרות למכור ולקנות מוצר בארץ לבין האפשרות להשתמש בו איך שתרצה. גם מותר לך לבנות באגי מפלצתי בחניה של ההורים פשוט אסור לך לעלות איתו על הכביש. אף אחד לא מונע ממך ללחוץ על הגז בטבע. כמו ב"אופניים" חשמליות... אתם פשוט מסכנים את כולנו ואני מתכוון לכולנו.
 | 06.01.14
26.
הנותר דבר אחד במדינה הזאת שמותר לעשות???
פרט לשתיה לשכרה, דקירות ,רציחות ,אינוס וונדאליזם חופשיים ,ללא ענישה משמעותית אם בכלל ?המדינה הזאת הולכת מדחי לדחי ואין אור בקצה המנהרה. לכל המגיבים נגד ,במקום לעסוק בפופוליזם זול תעסקו בדברים המהותיים ,אחרת נוכל לכבות כאן את האור. אופניים חשמליים הינם כלי לגיטימי ,בדיוק כמו אופנוע וכמו כל כלי תחבורה אחר. האשם הוא בחוסר החינוך במדינת ישראל ובשילטון החוק הרופס ,החזק על חלשים ומקל עם עבריינים כל הדרך אל החופש .ברור שחוסר החינוך וקהות החושים הישראלית המפורסמת ,יחלחלו אל כל משתמשי הכביש באשר הם ,ללא כל קשר לכלי הרכב אותו בחרו .אז בבקשה די לחפש את המטבע מתחת לפנס ולהתנהג כיהודים גלותיים ופרובינציאלים.
יובל | 06.01.14
25.
מדינת פיצוציה, ממשלה חלטורה, רק המשך ההתנחלות מענין ושהאזרחים ימותו
החיים במדינה לא שווים כלום. המדינה משקיעה מיליארדים בכלווום. אין חשיבה על האזרח. המדרכות לא שייכות להולכי רגל, מסעדות אופניים, דוכני פייס גנבו אותם בחסות העירייה... מי דדדדדדווווווואאאאאאאגגגגגגג לנו!!!!????
קובי | 06.01.14
23.
לכל הנהגים שלר בא להם טוב מישהו אחר על הכביש חוץ מהם
תרגיעו. נכון, יש אופניים, חשמליים או לא חשמליים. רובם לא מתפרצים ולא נעליים. יש מיעוט שרוכב בצורה לא בטוחה כמו שיש מיעוט נהגים שנוהג בצורה לא בטוחה. גם נגד אופנועים יש לכם טענות. ובטח גם נגד אוטובוסים. הכביש לא שייך לאמא שלכם! תסעו בטוח והכל יהיה בסדר.
ג'ק | 06.01.14
13.
לא חוקי לא לתת תקנות חדשות למוצר שהיה חוקי. האנשים שהיו אמורים לאשר הם לא חוקיים
זה לא חוקי שהם לא מזיזים את התח$ שלהם ומשאירים את התחום ללא הגנה חוקית מתבקשת אופניים חשמליים נכנסים לארץ לאחר בדיקה של התקן והתאמתה לתקן האירופאי אופניים חשמליים באירופה זה עובדה - ומתמודדים עם כל הקשיים שאופניים מביאים איתם אופניים הם מוצר איטי יחסית אופניים חשמליים תיקניים נשארים בהגדרה של מוצר איטי - 25 קמ"ש זהו מהירות נמוכה מאשר אפשר להגיע בנסיעה עם אופניים רגילים בכביש מהיר או בירידות.
יאנוש פפריקה | 06.01.14
8.
הסכנה שהגיעה עד לדלת ביתנו
אני מודאג מאוד מההפקר שכל ילד או ילדה או מבוגר לוקח את האופניים החשמליים ונוסע על הכביש ,וגם על המדרכה. ללא הכשרה ,ללא הדרכה ,ללא תקנה או חוק כל אחד יכול, כן כל אחד מסכן את ההולכים ברגל כולל אמהות עם עגלות תינוקות ,זקנים וכו , לא נשאר לנו הולכי הרגל מקום בטוח להתהלך עליו , מדוע משתהים אנשי החוק , מדוע לא יאכפו את החוק גם פקחים של העיריות , לא רק לעשות דוחות חניה,ניחא המשטרה עסוקה בדברים יותר גדולים ,אך פקחים בהחלט יוכלו לרשום דוחות לנוסעי הקרקונות ,והאופניים החשמליים, אנא עשו זאת מהר לפני שיקרה איזה אסון ונצטער עליו , ואחר כך תפעלו , עכשיו הזמן ואכוף תקנות שהם לטובת הציבור .
ראובן דניאלי | 06.01.14
7.
בחירת כותרת שגויה .
נכון להיום 6/1/14 השימוש באופניים חשמליים שעברו את מכון התקנים הישראלי חוקיים !!! כל יומיים מכון התקנים בישראל מאשר אופניים חשמליים שמיובאים ומתבסס על התקן האירופאי .( en 15194 ) . אם לא היה חוקי להשתמש באופניים חשמליים לא היו מצלחים להכניס אותם לארץ ולהעביר אותם מכון תקנים . ראה מאמר מוסגר אופניים חשמליים עם מנוע 350 W ( חריגה של 100 W מעל המותר ) . למידע נכון על אופניים חשמליים תרשמו הובי ניטרו בגוגל ותמצאו מידע רלוונתי .
דונאל | 06.01.14
4.
שוחד?
אישית אני מלין כבר שנים על התופעה המסוכנת. ילדים דוהרים( וגם מבוגרים ) על אופניים חשמליים בכביש על המדרכות ובכל מקום. בלי מיגון ,בלי הכשרה ובלי ביטוח. רוכב אופנוע רגיל נדרש לכל מה שרוכב אופנים אינו נדרש. הוצאה שנתית של אלפי שקלים. כאשר יפגע רוכב אופניים - יאשימו את נהג הרכב והבטיחו שלו יפגע. כאשר רוכב אופנים יפגע במישהו... הוא יברח מהשטח ( אין לוחיות רישום) ושוב המדינה תשלם. הכל משוחד בין יבואני האופניים למשרד התחבורה ואנשי המכס?
מ.ט. | 06.01.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת