58. רכב חשמלי שלום, נהיגה לניסיון ברנו חשמלית = חיובית ! נהיגה נוספת = ביצועים טובים, ראןיה היתה לבצע פעולה מחשבתית רחבה, כדי לאפשר בישראל - להנות...איכות-סביבה. ...כשלון "בטר-פלייס" = כשלון נוסף...של ישראל ! עמי | 21.04.14 (ל"ת)
57. ואז העולם יהיה מקום טוב יותר? הפה זז כאילו יש דיבורים, ובפועל אני שומע את החליל של החלילן מהמלין makomtovyoter.co.il אופן ספייסמן | 11.01.14 (ל"ת)
56. הייתי צריך להגיע לכנס הגיקים לראות מה קורה עם הכסף ששילמתי לשי על הרכב שמעולם לא קיבלתי... עלק פרסי היי טק.... ארנון | 11.01.14 (ל"ת)
55. רעיון חדש כמו שכולנו יודעים יש ארבע עונות ולכל עונה צריך לתת מענה. הרעיון שלי הוא בעניין ההגה של מכונית כשנכנסים בכל עונה למכונית ההגה מפיץ כדרך החומר לפי הטמפרטורה קור או חום. לכן אפשר להניח פסי חימום וקירור על ההגה מעיין פסים צינוריים שבהם יוזרם לחץ גז חם או קר . אפשר לסדר את זה שיראה כמו לוח שחמט שפרוס על ההגה חלק עןר או פלסטיק וחלק מתכת של הצינורות. על מרכז ההגה יהיה פאנל מסך נגיעה שמאפשר לווסט ידנית את הטמפרטורה או על ידי חיישני טמפרטורה באוטו ויסוט אוטומטי. על ההגה אפשר לפרוס את צורת המגע ככל העולה על דעת מעצב. הרעיון השני שעלה לי הוא בתחום הטיהור ידיים בעת כניסה אל האוטו. כולנו מכירים את הגלגל אבן שבמרכזו חור ליד אשר מי שמכניס את ידו ואומר שקר היד נאכלת. הרעיון דיי דומה יהיה חור להכנסת היד בפאנל המכונית שבו על ידי לחץ אויר ומים מזוקקים יטהר את היד כאילו רחצנו אותה עם סבון. אנונימי | 08.01.14 (ל"ת)
52. הלוואי והיו עוד כאלה אנשים, שמנסים לשנות ולהביא חלום למציאות. זה כל מה שאנחנו צריכים אלכס | 08.01.14 (ל"ת)
50. כעובד בטר פלייס לשעבר שי, נגמר לך הקרדיט ואתה יודע את זה. עוד לא שמעתי התייחסות עניינית שלך לכישלון לא תוכל לפתוח פרק חדש מבלי שתסגור את הישן שי | 07.01.14 (ל"ת)
49. התחזית הזו שייכת לשי אגסי??? נו באמת...כבר בשנת 2001 נסעו מכוניות על מימן כבר לפני 15 שנה נסעו על הכבישים מכוניות על מימן בלבד. אבל היו להן את הבעיות שלהן (פליטת פחמן כתוצאה מבעירה) וגם תאגידי הנפט שמו להן רגליים... בכל אופן העולם הולך אחורה ברוב המקומות, העוני העולמי רק גדל יחד עם גידול האוכלוסיה הרב במדינות העולם השלישי, ולא נראה שעוד עשרים שנה באוכלוסיות שהיום מרוויחות דולר אחד ליום יסעו במכוניות בכלל (דלק או חשמל), יגורו בבתים עם נורות שלא מפיצות חום או יהנו מזיוום של חלונות אטומים.... מה יקרה בעולם המערבי אף אחד לא יודע.....כרגע שום דבר לא נראה מבטיח במיוחד..... קישקוש בלבוש | 07.01.14 (ל"ת)
48. Let me tell you as someone that works here... It's not that the german engineers don't envy the israeli ones. The simply don't know that such a brilliant nation of engineers exists. Frankly saying they don't care. They just make things that work and work well. Mercedes, BMW, VW, Audi, Siemens, BASF... yep, mediocracy. that's the first word that comes to my mind when I think about these companies. unbelievable that someone that has wasted so much money in a record time calls the others cowards Gil | 07.01.14 (ל"ת)
46. נראה לי יותר הגיוני שבעוד 20 שנה לא יהיה אפילו בן אדם אחד שידע או יזכור מי זה שי אגסי.... | 07.01.14 (ל"ת)
45. שי אגסי אמר הרבה דברים שלא שיכים למציאות.הוא ניהל חברה שפשטה רגל ופוטר וסולק ממנה.חלומות יש לבחור.אבל הוא לא נביא! הוא בחור מאד חיובי רק שלא מחובר למציאות וחבל. טלטל | 07.01.14 (ל"ת)
43. שי אגסי הוא ידען גדול, איש שיווק ואיש חזון מבריק ומדהים. אפשר לשבת איתו ולבלוע בשקיקה כל מה שהוא אומר. ויכול להיות שהוא גם מתכנת וסטארטפיסט מעולה בתחום המחשב. אבל.... זה נגמר כאן ! בתור ביצועיסט, ריאליסט ואיש שטח הוא חלש מאד. ולעיתים קיים פער גדול בין הפרופורציות שהוא מעצים לעומת המציאות. ולא. לא מדובר רק על בטר פלייס מציע לבחור שיתעסק במה שהוא מקצוען בו- מחשבים ולא ינפח לנו את המוח עם חזונות לעוד 20 שנה.... מילא היה מדבר על 50-60.... בנתיים הוא או מי שהוא לא מינה השאיר אותנו עם בעיות אנרגטיות של 2000 ברזלים וחיפוש עבודה הדורש אנרגיה שמתכלה במהירות קפה וסיגריה עם אגסי על המאדים | 07.01.14 (ל"ת)
42. ממשיך בסיפורים !אני בינתיים ממשיך לחפש עבודה אחרי חצי שנה כמובטל! פינוקיו מבטר פלייס | 07.01.14 (ל"ת)
41. כמה אנרגיה מקבלים משריפת 150 מליון דולאר? השאלה היא באיזה שטרות- אם זה שטרות של דולאר אז אפשר לחמם את כל רמת גן משך שבועיים. לגופו של עניין - שי הוא האחרון שכדאי להתעניין בדעתו ובנבואותיו (המיושנות יש לומר) הוא גייס לרעיון עוועים שלו חבורת משקיעים נבערים שהצטרפו לאורגיית שריפת הדולארים , אבל, הוא גאון , וגאונותו מתמצת בכך שהוא הצליח לבנות את המכונית החשמלית הכי גרועה בעולם במחיר הכי יקר שבו נבנתה אי פעם מכונית חשמלית. זה הגניוס היהודי ברחובות ערי סין מסתובבים עשרות אלפי כלי רכב יעילים יותר. אין זאת כי העיתונאים נופלים פעם אחר פעם קורבן (עקב העדר מידע בסיסי) ונותנים במה לאנשים שמוטב היה שקולם לא ישמע. שי פרחחי | 07.01.14 (ל"ת)
40. ל-6 נקשיב לאיש כשיראה משהו חיובי שהוא עשה חוץ מחשבון הבנק שלו בינתיים SAP הקיאה אותו החוצה וכל טופ טיר התבררה כמקח טעות. בטר פלייס התבררה כבטר בלוף. עם רקורד כזה מדוע עלי להקשיב לו בדיוק? עד עתה הוא הואיל אך ורק לחשבון הבנק שלו ולבני משפחתו ובמקרה של בטר פלייס זה מומן ע"ח הציבור. עירא | 07.01.14 (ל"ת)
39. כל עוד הכסף לא שלנו אנחנו לא מפחדים. כשהכסף שלנו אצל כאלה שלא מפחדים-אנחנו מפחדים. קובי | 07.01.14 (ל"ת)
38. קשקשן, אין לו מושג אמיתי בפיתוחים. עוד 100 שנה יסעו בדלק אורגני פוסילי כלשהו. עידו | 07.01.14 (ל"ת)
34. בעוד 20 שנה אף אחד לא יזוכור מי הוא שי אגסי ומה הוא אמר היום לכן זה קל כל כך דמיון או פנטזיה? זה בדיוק כמו לכתוב תחזית מזג אויר לשבוע הראשון של 2105 מי בכלל יזכור המ כתבת או מה אמרת? חיוך והצלחה חד פעמית לא מספיקים שביט | 07.01.14 (ל"ת)
30. איזה חוצפן, איך הוא בכלל מעז להראות את הפרצוף שלו?! האיש בזבז סכומים מטורפים של כסף על מוצר גרוע ונחות ביחס למתחרים ואפילו לא התבייש לדרוש עבור מוצר כזה מחיר מופרז. אחרי כשלון שכזה, הוא עוד בא להטיף??? | 07.01.14 (ל"ת)
28. איש נחמד ונאיבי, טוב שיש עוד כאלה זה מנחם כפי שזה נראה היום אכן לא תהיה מכונית אחת שתסע על דלק וגם לא ישאר חלון אחד..... שלם או נורה שתאיר.... עתידן | 07.01.14 (ל"ת)
27. אולי הוא מנהל כושל, אבל הוא צודק לגמרי. עוד 20 שנה התחבורה תהיה חשמלית לחלוטין נעם | 07.01.14 (ל"ת)
25. רק אף אחד לא גילה זאת מלבדך. בכלל, כל מה השהישראלים עושים הוא הכי טוב, הכי חדשניֿ, הכי הכי הכיֿ, אך משום מה כבר 60 שנה אף אחד לא גחלה זאת. מדוע? משה | 07.01.14 (ל"ת)
24. ירון, 6 - קל לדבר, קשה מאוד לעשות. האיש הזה מדבר ומדבר אבל כשזה מגיע למעשים, הוא נכשל, בזמן שאחרים דווקא הצליחו (לא הצלחה גדולה אמנם). למה להקשיב לו דווקא ולא להם? מרקו | 07.01.14 (ל"ת)
23. אתם חושבים שבעוד 20 שנה מי ששרף מיליארדים מכספי משקיעים יאסר עליו להופיע בציבור? יחיאל | 07.01.14 (ל"ת)
18. לצערי החזיון שלך והפנטזיה לא יכולים להצליח כי המודל שלך אינו רואה את הצרכן אלא אתה רואה רק את עצמך.במידה והמודל היה הגיוני בטר פליס היתה נוסקת לשמים.כסף היה טכנולוגיה היתה הכל היה.המכשול שהכשיל היא הפנטזיה איך אני מתעשר ביומים.ואתה יודע בדיוק על מה אני מדבר.עזוב את הגרמנים הם יודעים מה הם עושים,זה עניין של חינוך.בארץ למדו אותנו איך לתכמן מהבוקר עד הערב.מאחל לך בהצלחה אבל כדאי שתנוח ולא תחשוב איך למכור לציבור סחורה כי אתה פשוט לא מבין וחבל שתיפול עוד פעם נכון שהפעם לא לקחו לך את הכסף. רוני | 07.01.14 (ל"ת)
17. אגסי. תן לנו קצת מנוחה. אתה מפספס את השיעור וזה חבל - בעיקר חבל בשבילך (כי אנחנו בסדר גמור - תודה ששאלת) אזרח-1 | 07.01.14 (ל"ת)
14. חכם גדול - עוד 20 שנה לא יהיה הרבה נפט זה לא מאגר מתחדש יש היום מכוניות חשמליות שנוסעות מרחקים יפים , ובטח יהיו מכוניות חשמליות בעתיד , אבל לא בצורה הגזלנית של פורמט בטר פלייס חלונות שכמעט לא מאפשרים בריחת אנרגיה יש גם היום , אבל לא בישראל חייבים לאסור על ייצור חלונות מאלומיניום ולאפשר רק חלונות מ PVC | 07.01.14 (ל"ת)
13. ארוגנטיות כמה ארוגנטיות יש לבחור הזה. בעוד 20 שנה - זה כל כך קל להכריז הכרזות אבל לעמוד מאחוריהן זה סיפור אחר. אנחנו לא תמיד יותר טובים ממהנדסים גרמנים - אנחנו לא יצרנו סימנס למשל והם כן מיקי | 07.01.14 (ל"ת)
12. מסכים עם החזון, לא עם הדרך... מכויות חשמליות הם העתיד, אבל גזילת ציבור הנהגים היא לא הדרך לעשות את זה. לקנות חשמל זול מחברת החשמל ולמכור אותו ב-פי כמה וכמה לצרכנים שבויים שאין להם אלטרנטיבות אחרות... זה לא. אבנר | 07.01.14 (ל"ת)
11. נכון מאוד. רק מה הקשר? כל מה שבטר פלייס ניסתה לשווק היא תשתית טעינה לא איכותית, יקרה ומסורבלת. היה נסיון למוצר - או שירות - והמוצר לא הצליח. מי שעוקב אחרי הקריירה של שי יודע שרעיונות היו המון אך אחרי הראשון שנמכר לא ממש היה עוד אחד שהתקרב אפילו למוצר עובד. | 07.01.14 (ל"ת)
9. אין נביא בעירו האיש הפסיד יותר ממליארד שקלים למשקיעים בגלל שגעון גדלות. לא הבין את השוק הרכב , לא ממש הבין את הטכנולוגיה של הרכב החשמלי, בחירת יבואנים ושיטת חישמול אבסורדית שירו לו ברגל והוא בא להסביר לנו שעוד 20 שנה כל הרכבים יהיו חשמליים???? אגסי, אם היתה לך קצת פחות יוהרה וגאווה, היית מבין שמה שיש לך ביד לא שווה כלום ואין לו שום סיכוי להצליח. לדבוק בהחלפת מצברים יחודית שרק רנו פיתחה ואף אחת מהיצרניות הגדולות לא אימצה ואף יותר מזה כולם אמרו שאין לזה סיכוי מראש, אך הגאון הגדול אגסי המשיך לשווק מוצר שאין לו שום סיכוי לעבוד לאורך זמן. תספר לכל בעלי הרכבים שקנו את הליסינג היקר ואו קנו חצי רכב בלי בטריה שעוד 20 שנה לכולם יהיה. שרלטן ושקרן ממדרגה ראשונה, במקומו הייתי בורח לאיזה אי בודד ומסתגר בבית לשנים אחרי הפאשלה הגדולה שעשית. אסף | 07.01.14 (ל"ת)
8. ואני אומר שבעוד 20 שנה לא יהיו אנשים שיסעו על המכונית שפועלת על דלק כולם יהיו מפוזרים בחלל. ישעיהו הנביא. | 07.01.14 (ל"ת)
6. איזה כיף להכפיש... לבטל... להסביר למה לא... אם רק הייתם מגיעים לקרסוליים של האיש באומץ ובחזון חברים דברים הזויים בהרבה מאלה (שהם כמעט טרוויאלים) נפסלו בבוז בעשרות השנים האחרונות... קצת כבוד ופירגון לא היו מזיקים לאף אחד מכם ירון | 07.01.14 (ל"ת)
3. לא מבין למה עדיין מקשיבים לו... מקובל להקשיב לאנשים שהצליחו. כבר כשדיבר והציג את חזונו - הדברים נראו כלא מציאותיים. הוא מתאים רק להרצאה בפני שמעון פרס, שמיד בתום ההרצאה יהלל במילים נשגבות את בינתו וחזונו של המרצה... בעיני רבים הוא אחראי לכישלון ענקי. אלי בר-נס | 07.01.14 (ל"ת)
2. תגיד לי אתה לא חירבת לפני מס' חודשים חברה שעסקה בנושא והורדת לטמיון מיליארד שקלים אולי תחזור למאורה שלך או שאולי תקים איזה שותפות עם נוחי... שמעתי שהוא פנוי להובלה! יקי לוי | 07.01.14 (ל"ת)
1. והוא לעומת המהנדס הגרמני והוא לעומת המהנדס הגרמני שורף מיליארד(ים?) ומשאיר מאות אנשים עם משקולת נייר בחנייה. ווינר! C | 07.01.14 (ל"ת)
"בעוד 20 שנה לא תהיה מכונית אחת שתפעל על דלק"
58 תגובות לכתיבת תגובה