12. הסיבה לגיפונים היא כסאות הילדים בגיפון נכנסים 3 כסאות ילדים / בוסטרים מאחור ונקשרים בנוחות. במזדה 3 זה בלתי אפשרי, גם לא בפוקוס או בקורולה. כשהמחיר דומה - עדיף גיפון. אבא | 14.01.14 (ל"ת)
11. הכל ידוע מראש, יש לנו פה עסקנים... הכל גזל וגזל. מכל כיוון גוזלים ועושקים. חבל איפה האנושיות? אני אקנה רק יד שניה ושלישית. לא אזין את היד העושקת אם זה תלוי בי. לצערי כלכך הרבה במדינה לא תלוי בי... מכניסים את היד לכיס שלנו ולוקחים חופשי אין ערך לאדם, הכל חומר. חבל שפוי | 12.01.14 (ל"ת)
9. המחירים בישראל רק עולים המחירים של המכוניות מתנהגים כשסתום אל חוזר - רק בכיוון למעלה. יתרה מזאת איני מבין כיצד כל המכוניות בארץ מקבלות לפי גודלן את אותו תג המחיר???? האם אין תחרות בין יצרני הרכב בעולם? אז לדעתי ישנה תחרות בריאה שלצערי עוצרת בגבולות מדינת ישראל וכאן שולט קרטל יבואני הרכב שגוזרים קופוני ענק על כל מכונית שנמכרת! הכל כמובן בחסות הממשלה! די לעושק!!!!!!!!!!!!!!!! איש | 12.01.14 (ל"ת)
6. שערי המטבע בשוק הרכב היין היפני ירד בתוך שנה משער של 4.2 ש"ח ל-3.3 ש"ח. הרכבים היפניים היו אמורים להיות מוזלים בהתאם. שום דבר לא קרה. היבואנים גורפים את כל הפרשי השער לכיסם. המסקנה המתבקשת היא שוק לא תחרותי, אשר אזרחי המדינה משלמים את המחיר שלו. הגיע הזמן שהממשלה תעשה לשוק את הזה את מה שעשה כחלון לשוק הסלולר. יש לפתוח אותו לתחרות כראוי. אף יבואן לא יקרוס בגלל זה והאזרחים יהנו ממחירים סבירים יותר. גם כך יוקר המחיה במדינה הורג את כולם. הגיע הזמן שהממשלה תעשה גם למען האזרחים ולא רק עבור הטייקונים ובעלי ההון. ש | 11.01.14 (ל"ת)
4. אף מילה על הנזק לאיכות הסביבה לקנות רכב כביש עם צריכת דלק של רכב שטח מביא לפגיעה מתמשכת באיכות הסביבה. חבל שלאנשים לא אכפת. דורון | 11.01.14 (ל"ת)
2. כעת נותר רק לראות כמה זמן יעבור עד שגם הצרכנים יבינו שצרכן חכם לא רוכש רכב במחיר מנופח. אם בשוק הנדל"ן הצרכן לא הבין את זה... אז בשוק הרכב יבין את זה ?! הצרכן הישראלי לא פראייר... מסתבר שאנחנו הפראיירים הכי גדולים בעולם ! צ'ומפי | 11.01.14 (ל"ת)
הג'יפונים משתלטים על השוק - על חשבון הרכב המשפחתי
12 תגובות לכתיבת תגובה