אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הדואר בצרות? המנכ"ל תכנן כנס ב-2 מיליון שקל

16 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
זה הדואר, שמאבד לי חבילות מחו"ל שבגללו מספר חנויות לא מוכן לשלוח לארץ!
בעידן המודרני של כלכלה בנלאומית שבו הרבה חנויות יכולות לשלוח ולקבל מוצרים בכל העולם. הדואר היה יכול להרוויח רבות מהיכולת הזאת ולעזור להרבה עסקים קטנים וגם גדולים להתפתח ולהרוויח מכך. נוסיף לכך שבנק הדואר לא הפנים את הפוטנצייל שלו, אנחנו מקבלים דואר שלא מבין בתודעת שרות שרק מככב בוידאו של עובדת שלו שזורקת חבילות ומראה עד כמה הדואר מנותק מתודעת שרות נכונה והכיוון להתפתח. וכעת הם רוצים מהמדינה עזרה כספית ?????
דוד | 09.01.14
4.
מחלקת השיווק בדואר כבר מזמן בדיחה עצובה. הפכו את הסניפים לחנות צעצועים..
כנסו לסניף דואר ותראו מכה מוכרים שם.. חוברות קופיקו, כדורי רגל, בטריות ואביזרי סלולר ועוד דברים שאין להם שום קשר לפעילות דואר או בנק הדואר. הדבר מעמיס על הפקידים, מעצבן את הלקוחות ובא על חשבון השירות האמיתי של הדואר - חבילות ופיננסים. לא יודע מי מנהל השיווק אבל צריך להחליף אותו הרבה לפני המנכל!!
דניאל | 09.01.14
1.
הצעות לשר התקשורת לשיפור השירות בסניפי הדאר
כב' השר, ממליץ בפניך לאמץ וליישם אתהצעותי הבאות או חלקן : 1. הפיכת מספר סניפים עירוניים ל"עסקיים" בלבד,שרק בהם האשנבים ישרתו נציגי/נציגות משרדים ובתי עסק ובהם גם יפעלו שירותים למנויים בבנק הדאר. 2. סניפים לקהל הרחב עם אשנבים לפעולות מהירות - של עד שתי פעולות בלבד,ואשנב אחד לפעולות ממושכות. 3. מנהל/ת הסניף לא יסתגר/תסתגר במשרד כי אם ימצא בציבור הלקוחות הממתינים לשירות האשנבאים , יכוון את התורים ויזרז את פקידיו ויקצר את זמן ההמתנה של הלקוחות. 4.קביעה מחיבת את מהנלי/מנהלות הסניים לשהות במשרדיהם אך ורק בשעות בהם הסניפים סגורים לקהל. 5. הענקת בונוסים לאשנבאים זריזים ויעילים. 6. פתיחת ערוץ שירות חדש :"הדאר בא אלי "- לקוח יוכל להזמין לכתובת מגוריו/עבודתו נציג/ה/שליח/ה של דאר ישראל לקבלת שירותי דאר , בתשלום מיוחד , השירות יבוצע לאחר שהמזמין/ה יזדהה באופן מלא בשיחת הטלפון וימסור פרטי כרטיס אשראי שלו בתוקף. שרות שכזה יוכל להנתן ולהתבצע עי' קבלנים/זכיינים פרטיים.
עדו | 09.01.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת