אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

משרד התקשורת: "אסור לחברות התקשורת לנהל מו"מ פרטני עם כל לקוח"

24 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

23.
שר התקשורת לא יכול לחייב ולהכתיב לאף1 מהמנויים איפה להישאר וגם לשלם יקר יותר !!
לא כל הצרכנים מחפשים את הבזול.. לא כל הצרכנים חושבים שצריך להתדיין עם החברות ..לא כל הצרכנים מאמינים שיש לצאת להתדיינות במחיר .. ידוע שבישראל ככל שמתמקחים חוטפים יותר את האלמנט חזק ועמוק יותר...ההוזלה במחיר הינה למראית עין ..ראינו זאת במהפכת הסלולר - קו ללא קליטה בחברת פח עם תשתיות כבלי כביסה גולןטלקום. לא צריך נציגי שרות שישכנעו אותנו בכדי לבחור את מה שמתאים לנו מר ארדן . הציבור כבר מבין שככל שהתקנות מחמירות עם כל העוסקים בשוק התקשורת והסלולר - השרות אפססס..איכות הקו אפסססס...והצרכנים הפכו לפראיירים בחסות מהפכת בלוף כחלון שאת נזקיה האמיתיים כולנו משלמים ..ונשלם גם בעתיד ככל שהחברות יקרסו אט אט לתפארת פוליטיקאים שלקחו על עצמם להיות בעלים של החברות .
י.ל.צאצאשווילי | 08.02.14
21.
רציתי לשתף
בעיני הבעיות הקשות שלנו כיום הם די לא התקשורת.. גם ככה בקושי מצליחה להתקיים פה עם האנטרנט שמוצף יעיל נגיש וחפשי(לפחות בינתיים) בנק ודעה קדומה- מתחיל בלהלוות סכומי כסף שונים לאנשים נגיד כי אין להם את הכסף לקנות בית, שמלכתכילה באו אליו כי אין להם את אותם מאות אלפי שקלים) הוא קובע להם ריבית לפחות פי שתיים דקה לאחר חתימת המשכנתא כבר הילווה בריבית את הריבית שעתיד לקבל מההלואה שהלווה לו- לקודם בשרשרת. ואף פעם לא מוכן לקבל את הכסף חזרה ולהגיד יפה תודה כשבאים לפרוע לפני הזמן. כי יודע שביותר זמן היה הפועל לכספו מפסיד יותר. זה בדיוק מה שהוא רוצה לכן לא מזיז לו. הבנקים שולטים בחיינו גם בכך שהם עסק פרטי כמו שרובנו עובדים בו, רק שלתאגיד הזה יש פריבילגיה מיוחדת להדפיס 900 שח על כל 100 שח שמופקדים אצלו אותם הוא מנפיק כמובן לצורך הלוואות. שאותם הוא מגלגל שוב בסיבובים כאלה ואחרים וגובה על כל סיבוב ריבית את הכסף הרשום במחשבים אין לבנק ולא יהיה לבנק באמת. איך נהיה בפלוס? זה אבסורדי. מדינה צריכה להיות מעורבת בבנקים בשליטה בחוקים בבעלות קיים מידע מיקצועי בנושא ותבינו. אגב באתר "כנסת פתוחה" יש תמונות של כל החכים בכל הצבעה מי בעד מאיזו מפלגה. כל הדיונים בוועדות מתומללים. ותוכל לדעת בדיוק מה קורה ומי הוא באמת כל אחד. בנוסף אזרחים משתמשים רשומים (שמסתכנים חמורות בחשיפת הפרט שלהם) יכולים להצביע בעד ונגד הצעות חוק. רובנו כיום נאבק לנשום ולשרוד. אין סיבה. זו התנהלות כושלת של העם שנותן לדקטטורה שם למעלה להמשיך לנהל את ה כ ל תחת ידיה הבילתי מקצועיות. ראו ערך הליכוד ויש עתיד.
אשמח | 16.01.14
20.
אין בעיה - הלקוח ישלם את המחיר
בסופו של יום עקב אי ניהול משא ומתן עם לקוחות שונים יקרו הדברים הבאים. 1. יקבע מחיר גבוהה והוא יחול על כולם כולל אלו שכיום חושבים שמשלמים הרבה. 2. בעקבות מחיר אחיד יבוטלו משרות. מי צריך כל כך הרבה אנשי מכירות אם יש מחיר אחיד? 3. ינתנו הנחות ללקוחות מועדפים בצורה אחרת. רציתם מחיר אחיד תקבלו חוסר תחרות.
חוסיין אובמה | 15.01.14
12.
נטוויז'ן
במשך 3 שנים הם עשו מה שהם רוצים בחשבון שלי ולא ידעתי. עד שבמקרה הסתכלתי על חשבון הבנק וראיתי מה הם עשו.אלפי שקלים לקחו לי ללא ידיעתי,וגם לאחר המון שיחות איתם הם עומדים על שלהם ולא מוכנים בשום אופן להחזיר לי את הכסף. הם כל פעם מנסים לתת לי חבילות למיניהם כדי לנפנף אותי ולא הסכמתי. החוזה היה על 30 ש"ח בלבד. במשך כ-3 חודשים חייבו באמת ב- 30 ש"ח, וזהו, ומאז כל החיובים עומדים על מאות. איזו חוצפה.
זוהר ספן | 14.01.14
10.
כל הכבוד למשרד התקשורת, נקווה וזה יגיע לעוד תחומים...
ה"תיעדוף", המשא ומתן והמיקוח [מילים יפות לשיטת מצליח?] האלה קורים בכל מקום, לא רק בתחומי התקשורת אלא בכל חברה שעוברים אצלה הרבה לקוחות. אני לדוגמה עבדתי בהשכרת רכב ואופי הפעולה היה אותו דבר- מתקפלים ומוזילים ללקוחות הקבועים כדי לשמור עליהם, לקוחות חדשים שמגיעים לסניף מקבלים הצעת מחיר הכי גבוהה, אלה שמתמקחים וחופרים [כמובן שההוראה היא להתמקח איתם בקשיחות] בסוף מקבלים איזשהי הנחה, ובאמת זה תלוי מאוד גם ב"גחמות" וגם ביכולת משא ומתן של הלקוחות ושל העובדים, כולל ההנהלה. אחידות במחיר זה משהו שפשוט לא נתקלתי בו. נקווה שכמו שכתב מספר 1, יקחו את הנושא הזה לעוד תחומים...
ללה | 14.01.14
8.
בזבוז זמן של משרד התקשורת ובית המשפט על ידי עורכי דין שמחפשים רק כסף ולא את טובת הציבור
התנאים ברשיון של משרד התקשורת נועדו ליצור איזשהוא מגרש משחקים שווה בין החברות, שבו הן מציעות תוכניות דומות לאותם לקוחות, אבל ברגע שיש תחרות מן ההגיון הוא שלקוחות יוכלו לקבל תעריפים טובים יותר על בסיס ותק, היקף שיחות וכדומ'. זה מקובל בכל מקום בעולם ואין שום סיבה שלא יהיה מקובל פה. לדעתי היה גם קמפיין של משרד התקשורת שעודד את הלקוחות להתמקח וזה קמפיין שעלה בטלוויזיה !!! אז איך משרד התקשורת טוען עכשיו אחרת? בסופו של דבר משרד התקשורת צריך ליצור תחרות בשוק בכל תחום, זה התפקיד שלו, ולהפסיק לעשות תיקוניים גמדיים ברשיונות. ברגע שהיתה תחרות כל התחום הפך להיות זול יותר, טוב יותר והשירות השתפר פלאים. מקווה שבית המשפט יזרוק את עורכי הדין האלה מכל המדרגות. זה כמובן לא אומר שחברות התקשורת הן צדיקות אבל זאת תביעה באמת מגוחכת.
שמעון | 14.01.14
7.
משרד התקשורת אוסר להעניק הנחות = משרד התקשורת בעד מחיר יקר
בקיצור, משרד התקשורת נגד הלקוחות. זה עדיין לא סיקול צרכני כמו האיסור על חברות בינ"ל להשאיר תווית עם המחיר בחו"ל (חס וחלילה שמשרד התמ"ת ירשה לנו להשוות עם המחיר בחו"ל), אבל זה לגמרי בכיוון. שאלוהים ישמור אותנו מהממשלה הזאת, הגורם מספר אחד ליוקר המחיה בישראל.
משרד התקשורת נגד הציבור | 14.01.14
5.
המשך ההתנצחות
"משרד התקשורת לשכת היועצת המשפטית הנדון:הודעתך אל לקוחות סיפמי מיום 13/01/2014 נודע לנו זה מקרוב ולתדהמתנו,(נדהמו שאני דורש שישיבו את מה שגנבו) כי מסיבות שאינם מובנות לנו,(וזה גם לא מובן להם) שלחת לקהל לקוחותיך, המקבלים שרות במסגרת רישיון הניסוי השיווקי שניתן לחברת סיפמי בע"מ על ידי משרד התקשורת, הודעה לפיה חברת סיפמי מפסיקה החל מהיום לספק את שירותיה המופעלים במסגרת הרישיון האמור. המכתב כולל השתלחויות חסרות רסן במשרד ובעובדיו, האשמות חסרות כל שחר ואמירות שקריות העולות לכאורה כדי הוצאת לשון הרע והעלבת עובד ציבור, המהווה עבירה פלילית. (אני מזמין אתכם לעימות בו אוכיח אתכם כי גנבתם שיקרתם ומעלתם בתפקידכם הציבורי לכן לא מדובר בהוצאת דיבה והעלבה אלא אמת פשוטה ומוכחת) המשרד שוקל את אופן תגובתו להתבטאויות אלה לרבות בכל הנוגע לפעולתך כבעל רישיון מכח חוק התקשורת. (פתאום המשרד שוקל ועובד, וואלה איזה יופי) הנך נדרש לשלוח לאלתר הודעה לכל לקוחותיך, ובה לכלול אמירה מפורשת לפיה הינך חוזר בך מכל האשמות שנכללו בהודעה האמורה לעיל כלפי משרד התקשורת ועובדיו, ומתנצל עליהם." (הבנתם כל מה שחשוב להם שלא ידעו שגנבו את רכושי לאור יום, לתת לפעול כמו בן אדם זה לא כל כך חשוב). **כל הרשום בסוגריים נכתב על ידי טמיר אביגדור
עמית | 14.01.14
2.
הכאב-מוח הזה של המשא ומתן בסופו של דבר פוגע בלקוח
אתה מבזבז זמן ומתיש עצמך מול כל החברות בניסיון להשיג את המחיר הטוב, אתה יודע שעוד שיחה ועוד שיחה עם נציג בכיר ויותר בכיר יניבו לך תוצאות. הנציגים לא רוצים לתת לכל אחד תנאים טובים אז הם מעכבים ומעכבים ... וגם אחרי שהשגת את המחיר הטוב אז הוא מוגבל בזמן ואחרי כמה חודשים כל הקרנבל מתחיל מחדש... יש חברות שאני פשוט לא מבין למה הן שמות נציגים שיטחנו ויטחנו בשביל משא ומתן על כמה שקלים לחודש. בסופו של דבר צריך הרבה נציגים והרבה טלפונים והרבה זמן עבודה לחברה כדי לשחק את המשחק הזה, מכאן שהעלויות שלהם עולות ונחשו על מי הם מגלגלים את זה בחזרה?
הוגה דעות (האמיתי) | 14.01.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת