אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כיצד הפכה המשפחתית המשומשת לרכישה לא כדאית?

24 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

24.
מה שקורה זה שיבואני הרכב וחברות הליסינג ירו לעצמן ברגל...
היבואניות הגדולות הביאו כמויות אדירות של רכבים שאין להם כלל ביקוש והן שיווקו את אותם רכבים דרך חברות הליסינג שבשביל להיפטר מהרכבים מציאות מחירים נמוכים יותר אבל לא מספיק נמוכים בשביל שיימכרו אותם ובמיוחד שקיימת ירידה חדה במחיר רכב ליסינג מהמחירון שלו כשאדם קונה רכב הוא גם רוצה לדעת שהוא יוכל למכור אותו וכשזה נהיה בלתי אפשרי אז לא משתלם לקנות רכב במחיר גבוה, במיוחד שמדובר ברכב יוקרה. אם חברות הליסינג לא יתחילו למכור רכבים למזרח הרחוק הן לא יצליחו להיפטר מהמלאי העצום שלהן! יש רכבים חדשים 0 ק"מ משנת 2007-2008 ששוכבים במגרשים ואין היצע בכלל.. בועת שוק הרכב תתפוצץ מתישהו בשנים הקרובות אם משרד התחבורה לא יתחיל ברפורמה שתביא ליבוא מבוקר של רכבים חדשים. הבועה תתפוצץ כשיבואנית הרכב הראשונה תתמוטט כלכלית...תחשבו על זה ככה
אני | 01.02.14
23.
כשהאחזקה היא השיקול המשפחתית לא כדאית
ומה עם נושא הבטיחות הנוחיות היציבות כח המנוע וכו'? בגלל מחירי הדלק לוקחים סיכון אישי ומשפחתי ועוברים לרכב מיני שבערים הרריות כמו חיפה בלאי המנוע מואץ כשמכונית של 1000סמ''ק עם 4 נוסעים תסע בעליות .בלאי מואץ של רכב קטן ולא בטיחותי בעתיד יהפוך להוצאה ולא לחיסכון מה גם שיש מכוניות קטנות שצורכות דלק כמעט כמו משפחתיות.חזרה למכונית מיני היא נסיגה ברמת החיים וטעות אופטית של חסכון בעיקר בבטיחות. עדיף לקנות משפחתית בת שלוש במחיר של מ יני חדשה ולשלם קצת יותר על אחזקה למי שבטיחות היא המרכיב החשוב לו ומשפחתו בקניית רכב.
נחמן | 25.01.14
18.
ה"מחירון" בדיחה שמפרנסת את המוציא לאור שלה
המחירון טוב רק למאזן חברות הליסינג, לחישוב שווי רכב, ולחישוב דמי הפרמיה בביטוח במקרה של אבדן גמור תופתעו לגלות כי גם חברת הביטוח שבקשה את הפרמיה על בסיס "המחירון", טוענת כי השווי האמיתי של הרכב (מחיר השוק) נמוך יותר בכ20% לצרכי תשלום. המחיר הקרוב יותר למציאות הוא מחירון יד שתיים כחסם עליון ובדרך כלל כ 10-15% מתחתיו
בני | 19.01.14
17.
סוזוקי אלטו והדומות הם מלכודת נכות בתאונה
היתרון הבטיחותי היחיד שלהן הוא כתחליף לרכב דו גלגלי שעוד יותר מסוכן. עדיין בסוזוקי אלטו והדומות אתה יכול לצאת נכה בתאונה בנאלית (דבר שפחות סביר ברכב בגודל דומה שהוא גם ממוגן בכלוב כמו הסמארט של מרצדס). הסוזוקי והדומות כמובן נותנת חיסכון אדיר בצריכת דלק והוצאות טיפולים - אבל כנגד ישנו הימור בריאותי.
ארז | 19.01.14
16.
בשנה האחרונה השקל התחזק ב 7-8%
כרגיל - שקל חלש פוגע בציבור כי ביבוא לא נרשמת הורדת מחירים ואילו הייצוא נפגע ויש פיטורין. צריך לחייב את חברות הייבוא (לא רק ברכב - אלא כל חברה בעלת זיכיון יבוא בלעדי) בשקיפות מלאה של מחיר היצואן, היקף המימון הבנקאי ורווחיות היבואן. כמוח כן, יש לגבות מס רכישה ממחיר המחירון ולא מהמחיר בפועל. הליסינג קונים בהנחה של 10-20% מהמחירון ואין סיבה שלא ישלמו מס כמו כל אחד אחר. כך גם מחירי המכוניות יחזרו לרמות ריאליות יותר (כי ליבואן לא שווה לספוג מס על מחיר מנופח שבסוף הוא נותן עליו הנחות).
השקל | 19.01.14
13.
בארה"ב במחיר של מיני בישראל קונים ג'יפ 4*4 חדש
מחירי הרכב בארץ בגלל המיסוי המטורף הם פי 3-4 מכל מקום בעולם כשהשכר פה הוא שליש וחצי מאשר במקומות אחרים וגם מחיר הדלק פה פי 3 מארה"ב וגם ביטוח לרכב ומחירי חלפים לרכב הם מופקעים. המדינה הזו פשוט שודדת את תושביה לאור היום ובמיוחד כאשר אין פה אלטרנטיבה בצורת תחבורה ציבורית ראויה. זה גזל ושוב הצרכן השבוי הישראלי נדרש לשלם מחיר מופקע ומופרז
אזרח שנמאס לו | 18.01.14
9.
הכתבה לא מדוייקת
אני רוצה לקנות הונדה סיווק או קורולה ולא איזה עגלה עם(בלי) תא מטען.... לרכבים כאלה אין אלטרנטיבה אלא יד 2.....ולא מליסינג...אחרי בירורים רבים בכל (ממש בכולם) חברות הליסינג אין רכבים שמורים שם כולם קרועים - או קילומטרז או תאונות... בסוף התייאשתי התפללתי חיפשתי וגם מצאתי סיוויק עם 14000 ק"מ שמורה מאוד במיר שהציעו לי רכבים עם 70000 מליסינג...את הטוב השם שומרים בשבילם לדודים משפחה וכו'...קיצור שוק היד 2 חי ובועט יותר מיתמיד (כיום כל אחד דורש מה שרוצה אין מחירון נורמאלי)...מי שמוכר הולך לפי יצחק מי שקונה קונה לפי מחירון של יד 2 (בפרשים של עד 12%).....בהצלחה לכולם
ארז | 18.01.14
4.
תעשייה של מס למדינה כמו הדירות
גם כאן המדינה המרוויחה הגדולה ממכירה של כלי רכב חדשים וניפוח השוק הנ"ל . כמו בנדלן גם כאן המדינה מרוויחה מס גדול במכירה של רכב . ובשווי שימוש. אין דוגמה טובה יותר לאיך דופקים את מעמד הביניים יותר ממה שקורה עם הרכבים. רוב משפחות מחזיקות שני רכבים לצורך העבודה בעיקר ומשלמות בגינן כסף רב למס . בפועל השימוש שהן עושות לצרכים פרטים קטן משמעותית מההיקף שהן משלמות מס ולכן כך דופקים אותנו מלפנים ומאחור כמו שצריך
חיים | 18.01.14
2.
לאפשר לחברות הליסינג ליצא את המשומשות
בעבר כבר עלה הרעיון הזה. ליצא את המשומשות בנות 3 לירדן ועירק. במצב כזה המדינה אמורה להחזיר לחברות חלק מהמס ששולם על כלי הרכב. היתרון מבחינת המדינה - שמירה על יציבות פיננסית של חברות הליסינג (והבנקים שנתנו את האשראי והמוסדיים שקנו את האגחים שחברות הליסינג הנפיקו).
ארז | 18.01.14
1.
, מחירי המכוניות המשומשות אמורים להיות מושפעים באופן ניכר.
אפילו הכתב מבין את ההגיון שמחירי המשומשות צריך לצנוח אבל,,,, יש כמה שרוצים לסחוט את הלימון עד הסוף על חשבוננו מזל שאני גר במרכז ומנצל את כסף הביטוח והדלק לשכר דירה ויציאות לחול לצערי הורים חייבים רכב לילדים ומנוצלים באופן קבוע
קונה | 18.01.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת