24. מה שקורה זה שיבואני הרכב וחברות הליסינג ירו לעצמן ברגל... היבואניות הגדולות הביאו כמויות אדירות של רכבים שאין להם כלל ביקוש והן שיווקו את אותם רכבים דרך חברות הליסינג שבשביל להיפטר מהרכבים מציאות מחירים נמוכים יותר אבל לא מספיק נמוכים בשביל שיימכרו אותם ובמיוחד שקיימת ירידה חדה במחיר רכב ליסינג מהמחירון שלו כשאדם קונה רכב הוא גם רוצה לדעת שהוא יוכל למכור אותו וכשזה נהיה בלתי אפשרי אז לא משתלם לקנות רכב במחיר גבוה, במיוחד שמדובר ברכב יוקרה. אם חברות הליסינג לא יתחילו למכור רכבים למזרח הרחוק הן לא יצליחו להיפטר מהמלאי העצום שלהן! יש רכבים חדשים 0 ק"מ משנת 2007-2008 ששוכבים במגרשים ואין היצע בכלל.. בועת שוק הרכב תתפוצץ מתישהו בשנים הקרובות אם משרד התחבורה לא יתחיל ברפורמה שתביא ליבוא מבוקר של רכבים חדשים. הבועה תתפוצץ כשיבואנית הרכב הראשונה תתמוטט כלכלית...תחשבו על זה ככה אני | 01.02.14 (ל"ת)
23. כשהאחזקה היא השיקול המשפחתית לא כדאית ומה עם נושא הבטיחות הנוחיות היציבות כח המנוע וכו'? בגלל מחירי הדלק לוקחים סיכון אישי ומשפחתי ועוברים לרכב מיני שבערים הרריות כמו חיפה בלאי המנוע מואץ כשמכונית של 1000סמ''ק עם 4 נוסעים תסע בעליות .בלאי מואץ של רכב קטן ולא בטיחותי בעתיד יהפוך להוצאה ולא לחיסכון מה גם שיש מכוניות קטנות שצורכות דלק כמעט כמו משפחתיות.חזרה למכונית מיני היא נסיגה ברמת החיים וטעות אופטית של חסכון בעיקר בבטיחות. עדיף לקנות משפחתית בת שלוש במחיר של מ יני חדשה ולשלם קצת יותר על אחזקה למי שבטיחות היא המרכיב החשוב לו ומשפחתו בקניית רכב. נחמן | 25.01.14 (ל"ת)
22. קאיה חדשה גם אני קניתי קאיה חדשה מאלבר בסניף צפון תל אביב מול מסעדת 206 בהנחה משמעותית. החברה שם מקצוענים, ושירות מעולה. חסכתי המון...... אמיר | 21.01.14 (ל"ת)
19. נכון. למה לקנות משומשת כשאפשר לקנות חדשה? אני עשיתי טרייד על הפלואנס הישנה שלי אצל אלבר וקיבלתי מחיר מחירון. על הכסף הזה הוספתי ולקחתי פורד פוקוס חדשה מהניילונים. אם הייתי צריך לנהל את כל זה לבד לא הייתי מגיע לרווח הזה.... חן | 19.01.14 (ל"ת)
18. ה"מחירון" בדיחה שמפרנסת את המוציא לאור שלה המחירון טוב רק למאזן חברות הליסינג, לחישוב שווי רכב, ולחישוב דמי הפרמיה בביטוח במקרה של אבדן גמור תופתעו לגלות כי גם חברת הביטוח שבקשה את הפרמיה על בסיס "המחירון", טוענת כי השווי האמיתי של הרכב (מחיר השוק) נמוך יותר בכ20% לצרכי תשלום. המחיר הקרוב יותר למציאות הוא מחירון יד שתיים כחסם עליון ובדרך כלל כ 10-15% מתחתיו בני | 19.01.14 (ל"ת)
17. סוזוקי אלטו והדומות הם מלכודת נכות בתאונה היתרון הבטיחותי היחיד שלהן הוא כתחליף לרכב דו גלגלי שעוד יותר מסוכן. עדיין בסוזוקי אלטו והדומות אתה יכול לצאת נכה בתאונה בנאלית (דבר שפחות סביר ברכב בגודל דומה שהוא גם ממוגן בכלוב כמו הסמארט של מרצדס). הסוזוקי והדומות כמובן נותנת חיסכון אדיר בצריכת דלק והוצאות טיפולים - אבל כנגד ישנו הימור בריאותי. ארז | 19.01.14 (ל"ת)
16. בשנה האחרונה השקל התחזק ב 7-8% כרגיל - שקל חלש פוגע בציבור כי ביבוא לא נרשמת הורדת מחירים ואילו הייצוא נפגע ויש פיטורין. צריך לחייב את חברות הייבוא (לא רק ברכב - אלא כל חברה בעלת זיכיון יבוא בלעדי) בשקיפות מלאה של מחיר היצואן, היקף המימון הבנקאי ורווחיות היבואן. כמוח כן, יש לגבות מס רכישה ממחיר המחירון ולא מהמחיר בפועל. הליסינג קונים בהנחה של 10-20% מהמחירון ואין סיבה שלא ישלמו מס כמו כל אחד אחר. כך גם מחירי המכוניות יחזרו לרמות ריאליות יותר (כי ליבואן לא שווה לספוג מס על מחיר מנופח שבסוף הוא נותן עליו הנחות). השקל | 19.01.14 (ל"ת)
15. ממש לא נכון אני רוצה לראות אדם שרגיל לנהוג בפולקסווגן ג'טה או מזדה שלוש עולה על סוזוקי אלטו .... חוץ מי זה שההנחות הכה רבות שהיבואנים נותנים משוכללות ואם תסתכלו לאחור ב8 שנים המחירים עלו בסביבות 30k למשפחתית ועכשיו תקבל מהיבואן הנחה של 7-8 אלף שקל דוד | 18.01.14 (ל"ת)
14. סובארו בתשלומים מחיר יקר מאד האוטו לא שווה יותר מ 85000 ש"ח היין נפל איפה אתם חיים? היין נפל תורידו מחיר בלי סיפורים מומי | 18.01.14 (ל"ת)
13. בארה"ב במחיר של מיני בישראל קונים ג'יפ 4*4 חדש מחירי הרכב בארץ בגלל המיסוי המטורף הם פי 3-4 מכל מקום בעולם כשהשכר פה הוא שליש וחצי מאשר במקומות אחרים וגם מחיר הדלק פה פי 3 מארה"ב וגם ביטוח לרכב ומחירי חלפים לרכב הם מופקעים. המדינה הזו פשוט שודדת את תושביה לאור היום ובמיוחד כאשר אין פה אלטרנטיבה בצורת תחבורה ציבורית ראויה. זה גזל ושוב הצרכן השבוי הישראלי נדרש לשלם מחיר מופקע ומופרז אזרח שנמאס לו | 18.01.14 (ל"ת)
12. ליבואני הרכב!!! אם תמכרו רכב חדש במחיר זהה לליסינג נבוא לקנות! אם לא אז תחנקו עם קופסאות הפח שלכם. אבי | 18.01.14 (ל"ת)
9. הכתבה לא מדוייקת אני רוצה לקנות הונדה סיווק או קורולה ולא איזה עגלה עם(בלי) תא מטען.... לרכבים כאלה אין אלטרנטיבה אלא יד 2.....ולא מליסינג...אחרי בירורים רבים בכל (ממש בכולם) חברות הליסינג אין רכבים שמורים שם כולם קרועים - או קילומטרז או תאונות... בסוף התייאשתי התפללתי חיפשתי וגם מצאתי סיוויק עם 14000 ק"מ שמורה מאוד במיר שהציעו לי רכבים עם 70000 מליסינג...את הטוב השם שומרים בשבילם לדודים משפחה וכו'...קיצור שוק היד 2 חי ובועט יותר מיתמיד (כיום כל אחד דורש מה שרוצה אין מחירון נורמאלי)...מי שמוכר הולך לפי יצחק מי שקונה קונה לפי מחירון של יד 2 (בפרשים של עד 12%).....בהצלחה לכולם ארז | 18.01.14 (ל"ת)
7. בועה אשראית שמפותחת כבר המון שנים על גבו של לוי יצחק על בסיס המספרים ההוזיים של מחירי מכוניות שכתוב במחירון מבוסס אשראי אדיר מימדים שנותנים הבנקים לחברות יבוא רכב וחברות ליסינג והכל עבודה בעינים ובועה אחת גדולה יום בהיר אחד יהיה בום גדול מאוד תאמינו לי חיים | 18.01.14 (ל"ת)
6. מחירון רכב משומש-רק לחברות הביטוח המחירון נמצא בשימוש חברות הביטוח. זה התפקיד העיקרי. בפועל, המחירים לא נכונים, ממש לא. הרכבים המשומשים נמכרים בהרבה פחות מאשר במחירון. אריקו | 18.01.14 (ל"ת)
5. ניתוח מדויק- אבל דבר אחד רק נרמז שם ולא נאמר במפורש: לוי יצחק חי בכוכב אחר רון ברנס | 18.01.14 (ל"ת)
4. תעשייה של מס למדינה כמו הדירות גם כאן המדינה המרוויחה הגדולה ממכירה של כלי רכב חדשים וניפוח השוק הנ"ל . כמו בנדלן גם כאן המדינה מרוויחה מס גדול במכירה של רכב . ובשווי שימוש. אין דוגמה טובה יותר לאיך דופקים את מעמד הביניים יותר ממה שקורה עם הרכבים. רוב משפחות מחזיקות שני רכבים לצורך העבודה בעיקר ומשלמות בגינן כסף רב למס . בפועל השימוש שהן עושות לצרכים פרטים קטן משמעותית מההיקף שהן משלמות מס ולכן כך דופקים אותנו מלפנים ומאחור כמו שצריך חיים | 18.01.14 (ל"ת)
3. מי חוץ מיצחק לוי חושב שהמחירון משקף מחירים אמיתיים? הזוי מה שקורה כאן וכולם שותקים ברגולציה גל | 18.01.14 (ל"ת)
2. לאפשר לחברות הליסינג ליצא את המשומשות בעבר כבר עלה הרעיון הזה. ליצא את המשומשות בנות 3 לירדן ועירק. במצב כזה המדינה אמורה להחזיר לחברות חלק מהמס ששולם על כלי הרכב. היתרון מבחינת המדינה - שמירה על יציבות פיננסית של חברות הליסינג (והבנקים שנתנו את האשראי והמוסדיים שקנו את האגחים שחברות הליסינג הנפיקו). ארז | 18.01.14 (ל"ת)
1. , מחירי המכוניות המשומשות אמורים להיות מושפעים באופן ניכר. אפילו הכתב מבין את ההגיון שמחירי המשומשות צריך לצנוח אבל,,,, יש כמה שרוצים לסחוט את הלימון עד הסוף על חשבוננו מזל שאני גר במרכז ומנצל את כסף הביטוח והדלק לשכר דירה ויציאות לחול לצערי הורים חייבים רכב לילדים ומנוצלים באופן קבוע קונה | 18.01.14 (ל"ת)
כיצד הפכה המשפחתית המשומשת לרכישה לא כדאית?
24 תגובות לכתיבת תגובה