52. לרון מ-48 אתה יודע מה המשמעות המילה "ישיר"? ישיר זה שיוצאים מנקודה א' ומגיעים לנקודה ב' בלי מעבר ועצירה בנקודה ג'. ישיר זה אוטובוס שיוצא מקריית שמונה ונוסע לתל אביב על כביש 2 מה שאתה כתבת זה אוטובוס שיוצא מקריית שמונה, עובר דרך טבריה, נוסע על כביש 4 ונכנס לכל הערים בכביש W4 | 17.01.14 (ל"ת)
51. יש לי בשבילם רעיון מעולה הם יזמים ומשקיעים? אז שישקיעו ויפתחו משגר כמו שיש במסע בן כוכבים. בימ מי אפ. סקוטי | 17.01.14 (ל"ת)
50. אקסון מוביל חוכרת מטוס בקו HOUSTON EXPRESS לאנגולה בתצורת ביזנס אם יש מספיק תנועה, שלמו מראש על חכירת מטוס 747 פעמיים בשבוע, בתצורת ביזנס עם מיטות שטוחות (יש חברות אמריקאיות שיכולות לספק את זה). תקימו מועדון חברים שבו כל חבר מתחייב למספר מקומות בשבוע ויכול להחזיר מקומות עודפים ל"פול" שייתן לו החזר יחסי למקומות "פול" שנמכרו לאלה שאינם חברי מועדון. תחכרו מטוס | 17.01.14 (ל"ת)
49. למה אל על לא טסה למיאמי -כנסו בעבר טסו עם 767 בטיסה ישירה 3 פעמים בשבוע כך שיש זכויות נחיתה והקו היה מפוצץ ובמרבית הפעמים היה אוברבוקינג אבל הבנתי שהיו צריכים את המטוס לקו של פחות שעות טיסה כך שהיה רווחי יותר להסיט את המטוס , אבל עכשיו עם 777 ישיר או 747 שימשיך מניו-יורק למיאמי ובהתחשב בכך שה-777 יותר רווחי יותר נוסעים ויותר חסכוני בדלק ובנוסף עם הפסקת הקו לסן פאולו של אל -על והעובדה שמיאמי משמשת כ-hub של חברות תעופה רבות בדרך למדינות דרום אמריקה ואלפי מטיילים ישראלים שטסים כל שנה לדרום אמריקה יוכלו לטוס דרך מיאמי עם המשכים בחברות שלאל על יש הסכמי קוד שרייניג הגיע הזמן לחשוב קצת מחוץ לקופסא ולחדש את הקו למיאמי ,בעקבות התחרות הגדולה של חברות low cost לאירופה ומדיניות השמיים הפתוחים דווקא עכשיו אל על יכולה להתחרות בקו רווחי זה שאין בו תחרות של low cost על החתום מישהו שמבין דבר או שניים בשיווק והעיצה בחינם אז תחשבו על זה רחמים | 17.01.14 (ל"ת)
47. אבל כבר יש טיסה ישירה מסן פרנסיסקו לתל אביב הטיסות של דלתא מישראל לארה|ב, הן בעצם טיסות שהיעד הסופי (או התחלתי) שלהם הוא בסן פרנסיסקו, כשיש עצירה בניו-יורק שבה מעלים ומורידים נוסעים. רון | 17.01.14 (ל"ת)
46. ל-13, זה לא שיש לנו בעיה עם זה, פשוט לא מעניין אותנו הבעיות של האנשי עסקים בחוג הסילון. רק אל תספר לי שזה גם טוב בשבילי.. אני טס בקושי 10 פעמים בשנה, זה לא רלוונטי בשבילי. רוטל | 16.01.14 (ל"ת)
45. ל34, שכחת לקחת בחשבון הגעה 3 שעות לפני לשדה תעופה+נסיעה לשדה תעופה שזה עוד 4 שעות לכל כיוון ככה שזה אכן יוצא לפחות 21 שעות דוד | 16.01.14 (ל"ת)
44. לידיעת כולם - אל על היא זו שמונעת מהרבה חברות לטוס לארץ. כנסו יש הסכם שקט של אל על עם קתאי פסיפיק, או עם משרד התחבורה שהם לא נכנסים לארץ אחרת הם היו קורעים את אלעל במחירים ובשירות ואיכות המטוסים. אותו דבר עם סינגפור, יפן, דרום אמריקה (הטיסות לסאו פאולו היו עמוסות. לא ברור למה הפסיקו אותן), הודו (למרות ששם יש מצב לבעיות בטיחות) ועוד ועוד. אל על וחבריה הם אלה שעומדים מאחורי המחנק התעופתי בישראל. אריאל | 17.01.14 (ל"ת)
41. למספר 18, יש הרבה ישראלים גם באיזור הביי וסן פרנסיסקו, וגם הרבה יהודים שמגיעים לארץ כל שנה. אם לא פותחים קו חדש, אין שום דרך לדעת עד כמה הוא כדאי או לא. אני לא מבינה למה שתי טיסות משנות את אי הגעתם של יזמים לארץ, אבל אם זה אכן כך, אז גם מהבחינה הזו הקו הזה עשוי להיות משתלם. אני מקווה שמי שתפעיל קו שכזה תהיה דלתא ולא אל על, כי ההבדל במחיר (וגם בשירות) הוא עצום. באל על לא טסתי אפילו פעם אחת בגלל המחיר היקר שלהם - הבדל של לפחות 500 דולר מזה של דלתא, ועל השירות הגרוע שלהם שמעתי מפי הרבה מאוד אנשים - מכרים וקרובים, כמו גם אנשים זרים. ליאור | 16.01.14 (ל"ת)
40. הרגע בדקתי בוויז, ואכן המנכ"ל בכיין (בעוד 200 מטר) צרות של עשירים שהשתן עלה להם לאבטיח. למישהו יש טישו | 16.01.14 (ל"ת)
37. איך 30? יש טיסות דרך אירופה 17 שעות TLV-SFO וגם אפשר לרדת רגע למתוח את הרגליים על הקרקע, ובמקרה של המפונקים האלה גם להתקלח או לנוח בטרקלין מפואר (הרי הם לא יטוסו ב-economy, וגם אם כן יש להם Gold או Elite בכל תוכנית נוסע מתמיד אפשרית). ספציפית בטיסות האלו יש קונקשן קצר של 30-45 דקות בפרנקפורט או מינכן, למשל, ככה שאיך שיורדים ממטוס אחד הולכים קצת ועוברים למטוס אחר. אני מעדיף אותן גם על הטיסות הישירות כשיש כאלו, למשל לניו יורק, כי גם טסים בחברות אירופאיות נורמליות ולא באלעל או יונייטד, וגם היחס בין ילדים צורחים למבוגרים שקטים ומנומסים הרבה יותר נמוך. בכל מקרה, אתם אנשי עסקים, אתם אמורים להבין שזה עניין של היצע וביקוש. וחברות התעופה יודעות יופי איזה ביקוש באמת יש כי הן רואות את המסלול המלא שכל אחד מאיתנו מזמין. כנראה שאין... אנחנו חור קטן במזרח התיכון וכמות התושבים פה היא כמו בעיר גדולה אחת בעולם הגדול. רובם לא בקטע של טיסות לסן פרנסיסקו. כדאי להשלים עם זה. עובד הייטק זוטר | 16.01.14 (ל"ת)
36. ל-19, שלא מבין למה אין עוד קו להודו: חברת התעופה של הודו מקבלת מ"אל על" תשלום עבור זה שהיא לא טסה בקו לישראל ול"אל על" נשארת הבלעדיות. אותו הדבר גם עם "תאי" מתאילנד, עם "סאות' אפריקן" מדרום אפריקה ועוד. זה מקובל בין חברות תעופה. מצד אחד - זה אכן קרטל ומונופול על הקו המסויים, מצד שני - לפעמים אין ממש הצדקה ששתי חברות יטוסו על הקו, וככה חוסכים בעלויות (אבל דופקים את הצרכנים). זו הסיבה ש"טורקיש" מצליחה למלא 6-7 מטוסים מדי יום בין תל אביב לאיסטנבול: כל אלה שהטיסה עם "אל על" להודו, תאילנד או יעדים אחרים באסיה יקרה להם - עושים את הדרך עם טורקיש. תכל'ס - אם חברה אחרת הייתה עושה חשבון שהיא יכולה להרוויח מטיסות ישירות להודו או לתאילנד יותר ממה שאל על משלמת להם - קו כזה היה קיים. מודי | 16.01.14 (ל"ת)
35. בוסטון- 11 שעות בטיסה ישירה (שאין) ו-18 שעות עם קונקשיין מעל 10 טיסות ישירות לניו-יורק ןאפילו לא אחת לבוסטון ככה זה כשחברת תעופה אחת קובעת למי מותר לטוס ולמי מותר להתחרות שמים פתוחים בישבן השמן של כץ | 16.01.14 (ל"ת)
32. בהחלט חשוב להוסיף טיסה כזו, ולדאוג שבמטוס תהיה רק מחלקת תיירים ואז נראה אם הם מעדיפים 14 שעות באקונומי או טיסה נורמלית בביזנס עם קונקשן, שתאריך את הנסיעה ל-18 שעות... בכיינים!!! טיסה דרך אמסטרדם לוקחת 17 שעות ודרך ציריך 18 שעות. במטוסים נורמליים ומחלקות עסקים מעולות | 16.01.14 (ל"ת)
31. זה פשוט בלתי נסבל לטוס ל LA , לעבור שם הגירה ולקחת טיסה ל SAN JOSE (יש טיסה כל שעה או פחות) שנמשכת 50 דקות. וזה במקום לטוס ישירת ל SFO, לעבור הגירה , לשכור רכב ולהיכנס ל 101 עם הפקקים האינסופיים שלו. לא מוכן לסבול יותר את ההשפלה הזאת. לא יפתחו קו - נעביר את החברה לשם. ראו הוזהרתם!!! | 16.01.14 (ל"ת)
29. SF רחוקה מידי אני לא מבין את התלונות - יש פתרון: מעבירים את SF לאירופה (החוף המערבי של אנגליה למשל) והכל מסתדר. אריה | 16.01.14 (ל"ת)
27. כבר 10 שנים אין ישיר למונטראול. בושה: יש שם קהילה גדולה שאוהבת לבקר אם כבר אז כבר! | 16.01.14 (ל"ת)
26. צודקים, זה מונע השקעות בישראל כי כל משקיע מצליח בודק, קודם כל, כמה זמן לוקחת הטיסה לאיזור ההשקעה. רק אחרי שתוצאות הבדיקה השביעו את רצונו הוא בודק את כל שאר הדברים הלא חשובים כמו גודל ההשקעה, רווח אפשרי, איכות העובדים, תשתיות מקומיות, הקלות מס, רגולציה, בירוקרטיה וכו. אמיר | 16.01.14 (ל"ת)
25. האמת שטיסות ישירות ל שיקגו, וושינגטון, סן פרנסיסקו, מיאמי, מונטריאול, סינגפור, שנגחאי, טוקיו, ליסבון, שטוקהולם ודלהי יכולות להועיל משמעותית את ההשקעות והתיירות לארץ. | 16.01.14 (ל"ת)
23. איפה החזון שלכם? אם כבר עצומה, אז להחתים את יזמי ההייטק להזיז את ישראל מהמיקום הלא אטרקטיבי שלה בקצה המזרח התיכון למיקום הרבה יותר אטרקטיבי. אי קטן לא רחוק מהחוף בין לאס וגאס לסיליקון ואלי. מי מצטרף? עצומה | 16.01.14 (ל"ת)
20. נשמע כמו "אוי אוי אוייייי"... מדובר על טיסה ארוכה במיוחד שכדי להשלימה ללא עצירה, מחייבת מטוס גדול (777/747). בשביל להצדיק טיסה שכזו, צריך גם ביקוש גבוה. אם באמת היה ביקוש גבוה, כבר מזמן היה קו שכזה. רועיקי | 16.01.14 (ל"ת)
19. איך ייתכן שאין חברה הודית אחת שטסה לישראל ישירות? אני בטוח שיש הרבה יותר נוסעים מישראל להודו מאשר לסן פרנסיסקו, והאפשרות להביא לפה אנשי עסקים ותיירים עשירים מהודו היא פי כמה מאשר לסן פרנסיסקו. בנסוף אחרי סן פרנסיסקו אין כלום זולת אוקיאנוס, ומי שרוצה לטוב משם ללוס אנג'לס או לסיאטל, יכול לעשות עצירה גם בניו יורק. לעומת זאת מניו דלהי, בנגלור ובומביי, אפשר להגיע לתאילנד, אינדונזיה, בורמה, סין ויטנאם וגם לאוסטרליה. כיום חצי מהנוסעים מזרחה טסים צפון מערבה לאיסטנבול, מיכן, פרנקפורט ווינה בבזבוז משווע, ורק טיסות ישירות להודו יפתחו את צוואר הבקבוק והמצור האווירי שנכפה עלינו לכיוון מזרח. אז מי ירים את הכפפה הזאת? אסף | 16.01.14 (ל"ת)
18. חברות תעופה פותחות קוים לפי ביקוש לא לפי אינטרסים של חברות מסחריות הקו ל LAX עובד היטב כי יש המון ישראלים ב LA ... אני עובד עם הרבה אנשים מסן פרנסיסקו ומעולם לא שמעתי אותם בוכים על קונקשן בדרכם לכאן ... בכלל עובדים בארה"ב רגילים לטוס זה חלק בלתי נפרד מהחיים שם. בקיצר, כנראה שאין כדאיות כלכלית לקו כזה ... טוס ל LA שים וויז וסע לסן פרנסיסקו :-) צ | 16.01.14 (ל"ת)
17. מיום ליום התגובות בכלכליסט נעשות יותר ויותר דומות לאלו שבynet בסך הכל הם צודקים. | 16.01.14 (ל"ת)
16. they are right only a person from within the industry would understand why they are perfectly right jo | 16.01.14 (ל"ת)
15. אוי אוי אוי אכלו לי שתו לי במקום לבכות ולשנורר טובות מהממשלה - תקימו חברת תעופה, תקנו כמה מטוסי מנהלים או אחרים ותטיסו במהירות ובנוחות את אלפי המשקיעים שמתים לבוא לישראל. מתפלא | 16.01.14 (ל"ת)
14. למה התגובות תמיד ארסיות...? הוא לא "מתבכיין" על עצמו אלא בעיקר על המשקיעים האמריקאים, אלה שאנחנו רוצים את כספם הטוב, שיהיה להם נוח להגיע. אור | 16.01.14 (ל"ת)
13. אני לא מבין את התגובות. הם מנסים לפתוח קו תעופה שהם משתמשים בו הרבה שיכול להגדיל את שיתוף הפעולה עם חברות בין לאומיות ומשקיעים בטכנולוגיות. רוב המשקיעים הללו יושבים בעמק הסיליקון וזה יכול לעזור להגיש את אותם חברות הזנק ישראליות. כל מה שיש לכם לומר שהם מפונקים? תחשבו על מפתח צריך לעבוד שם במשך שלושה חודשים עם חברת האם איך הוא יפגוש את משפחתו? ועל מהנדס שעובר הכשרה קצרה שם, או צריך להשתתף בהצגה למשקיעים, המצב של היום מבזבז שבוע עבודה על יום אחד של השתתפות בכנס. טיסה ישירה יכולה לקצר זאת ליומיים שלושה. כולנו שמחים שגוגל מיקרוסופט ואפל בונות מרחיבות את מרכזי הפיתוח אך צריך לעזור להם להרגיש שהמחיר של פריסת מרכזי הפיתוח אינו גדול (פייסבוק לדוגמה אינה מוכנה לשלם אותו)... לירן | 16.01.14 (ל"ת)
10. לא נו באמת ... באמא שלך ?? כאילו נגמר על מה לבכות ... אחי אתה מפונק ! זה הטיסות לא טוב על טטוס נעם | 16.01.14 (ל"ת)
8. מצחיקים אבל יש בזה משהו. זה דור אחר של יזמים מהדור שלי של סוף שנות התשעים שטסו בלי הכרה ולא התבכיינו. מסימני הזמן והדור. עברו כמעט 20 שנה | 16.01.14 (ל"ת)
6. באיזור לוס אנג'לס יש רבע מיליון ישראלים, בצפון קליפורניה אפילו לא 50000 אף אחד לא יקים קו תעופה בשביל כמה משקיעים חסר סיכוי | 16.01.14 (ל"ת)
5. לא כל מטוס מסוגל לטוס את כל המרחק בבת אחת הדגמים שכן הם : איירבוס 800-A380, בואינג 747-800', המטוסים האלה לא ממריאים מישראל, חבל על ויכוח. טיסה ישירה זה סיוט | 16.01.14 (ל"ת)
4. בוקר טוב אליהו 18 שעות טיסה שלא נגמרת טיסה ישירה חוסכת אולי 3 שעות ואין מספיק למלא טיסה. הדרך חזרה הרבה יותר גרועה עם קונקשנים זוועתיים abuya | 16.01.14 (ל"ת)
3. אוי. ליבי ליבי יוצא אליהם ולמאבקם, שהוא צודק! אמיתי! חברתי! ב 30 בינואר נפגשים להפגנה מול ביתו של בוריס! עובד קבלן באלעל. בוריס ידוע בקשריו עם רשות התעופה וקומבינת השמיים הפתוחים של אורן חומוס. אורן חומוס? רינה | 16.01.14 (ל"ת)
2. אין טיסות מישראל גם לשנגחאי, ובנגלור, וסינגפור ודרום אמריקה ולא לסיאטל ולא למיאמי ולא ללאס וגאוס, אנחנו מדינה קטנה ופרובינציאלית. אורן | 16.01.14 (ל"ת)
"הטיסה הארוכה מסן פרנסיסקו לישראל מרחיקה משקיעים"
52 תגובות לכתיבת תגובה