אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"הטיסה הארוכה מסן פרנסיסקו לישראל מרחיקה משקיעים"

52 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

52.
לרון מ-48
אתה יודע מה המשמעות המילה "ישיר"? ישיר זה שיוצאים מנקודה א' ומגיעים לנקודה ב' בלי מעבר ועצירה בנקודה ג'. ישיר זה אוטובוס שיוצא מקריית שמונה ונוסע לתל אביב על כביש 2 מה שאתה כתבת זה אוטובוס שיוצא מקריית שמונה, עובר דרך טבריה, נוסע על כביש 4 ונכנס לכל הערים בכביש
W4 | 17.01.14
50.
אקסון מוביל חוכרת מטוס בקו HOUSTON EXPRESS לאנגולה בתצורת ביזנס
אם יש מספיק תנועה, שלמו מראש על חכירת מטוס 747 פעמיים בשבוע, בתצורת ביזנס עם מיטות שטוחות (יש חברות אמריקאיות שיכולות לספק את זה). תקימו מועדון חברים שבו כל חבר מתחייב למספר מקומות בשבוע ויכול להחזיר מקומות עודפים ל"פול" שייתן לו החזר יחסי למקומות "פול" שנמכרו לאלה שאינם חברי מועדון.
תחכרו מטוס | 17.01.14
49.
למה אל על לא טסה למיאמי -כנסו
בעבר טסו עם 767 בטיסה ישירה 3 פעמים בשבוע כך שיש זכויות נחיתה והקו היה מפוצץ ובמרבית הפעמים היה אוברבוקינג אבל הבנתי שהיו צריכים את המטוס לקו של פחות שעות טיסה כך שהיה רווחי יותר להסיט את המטוס , אבל עכשיו עם 777 ישיר או 747 שימשיך מניו-יורק למיאמי ובהתחשב בכך שה-777 יותר רווחי יותר נוסעים ויותר חסכוני בדלק ובנוסף עם הפסקת הקו לסן פאולו של אל -על והעובדה שמיאמי משמשת כ-hub של חברות תעופה רבות בדרך למדינות דרום אמריקה ואלפי מטיילים ישראלים שטסים כל שנה לדרום אמריקה יוכלו לטוס דרך מיאמי עם המשכים בחברות שלאל על יש הסכמי קוד שרייניג הגיע הזמן לחשוב קצת מחוץ לקופסא ולחדש את הקו למיאמי ,בעקבות התחרות הגדולה של חברות low cost לאירופה ומדיניות השמיים הפתוחים דווקא עכשיו אל על יכולה להתחרות בקו רווחי זה שאין בו תחרות של low cost על החתום מישהו שמבין דבר או שניים בשיווק והעיצה בחינם אז תחשבו על זה
רחמים | 17.01.14
44.
לידיעת כולם - אל על היא זו שמונעת מהרבה חברות לטוס לארץ. כנסו
יש הסכם שקט של אל על עם קתאי פסיפיק, או עם משרד התחבורה שהם לא נכנסים לארץ אחרת הם היו קורעים את אלעל במחירים ובשירות ואיכות המטוסים. אותו דבר עם סינגפור, יפן, דרום אמריקה (הטיסות לסאו פאולו היו עמוסות. לא ברור למה הפסיקו אותן), הודו (למרות ששם יש מצב לבעיות בטיחות) ועוד ועוד. אל על וחבריה הם אלה שעומדים מאחורי המחנק התעופתי בישראל.
אריאל | 17.01.14
41.
למספר 18, יש הרבה ישראלים גם באיזור הביי וסן פרנסיסקו, וגם הרבה יהודים
שמגיעים לארץ כל שנה. אם לא פותחים קו חדש, אין שום דרך לדעת עד כמה הוא כדאי או לא. אני לא מבינה למה שתי טיסות משנות את אי הגעתם של יזמים לארץ, אבל אם זה אכן כך, אז גם מהבחינה הזו הקו הזה עשוי להיות משתלם. אני מקווה שמי שתפעיל קו שכזה תהיה דלתא ולא אל על, כי ההבדל במחיר (וגם בשירות) הוא עצום. באל על לא טסתי אפילו פעם אחת בגלל המחיר היקר שלהם - הבדל של לפחות 500 דולר מזה של דלתא, ועל השירות הגרוע שלהם שמעתי מפי הרבה מאוד אנשים - מכרים וקרובים, כמו גם אנשים זרים.
ליאור | 16.01.14
37.
איך 30? יש טיסות דרך אירופה 17 שעות TLV-SFO
וגם אפשר לרדת רגע למתוח את הרגליים על הקרקע, ובמקרה של המפונקים האלה גם להתקלח או לנוח בטרקלין מפואר (הרי הם לא יטוסו ב-economy, וגם אם כן יש להם Gold או Elite בכל תוכנית נוסע מתמיד אפשרית). ספציפית בטיסות האלו יש קונקשן קצר של 30-45 דקות בפרנקפורט או מינכן, למשל, ככה שאיך שיורדים ממטוס אחד הולכים קצת ועוברים למטוס אחר. אני מעדיף אותן גם על הטיסות הישירות כשיש כאלו, למשל לניו יורק, כי גם טסים בחברות אירופאיות נורמליות ולא באלעל או יונייטד, וגם היחס בין ילדים צורחים למבוגרים שקטים ומנומסים הרבה יותר נמוך. בכל מקרה, אתם אנשי עסקים, אתם אמורים להבין שזה עניין של היצע וביקוש. וחברות התעופה יודעות יופי איזה ביקוש באמת יש כי הן רואות את המסלול המלא שכל אחד מאיתנו מזמין. כנראה שאין... אנחנו חור קטן במזרח התיכון וכמות התושבים פה היא כמו בעיר גדולה אחת בעולם הגדול. רובם לא בקטע של טיסות לסן פרנסיסקו. כדאי להשלים עם זה.
עובד הייטק זוטר | 16.01.14
36.
ל-19, שלא מבין למה אין עוד קו להודו:
חברת התעופה של הודו מקבלת מ"אל על" תשלום עבור זה שהיא לא טסה בקו לישראל ול"אל על" נשארת הבלעדיות. אותו הדבר גם עם "תאי" מתאילנד, עם "סאות' אפריקן" מדרום אפריקה ועוד. זה מקובל בין חברות תעופה. מצד אחד - זה אכן קרטל ומונופול על הקו המסויים, מצד שני - לפעמים אין ממש הצדקה ששתי חברות יטוסו על הקו, וככה חוסכים בעלויות (אבל דופקים את הצרכנים). זו הסיבה ש"טורקיש" מצליחה למלא 6-7 מטוסים מדי יום בין תל אביב לאיסטנבול: כל אלה שהטיסה עם "אל על" להודו, תאילנד או יעדים אחרים באסיה יקרה להם - עושים את הדרך עם טורקיש. תכל'ס - אם חברה אחרת הייתה עושה חשבון שהיא יכולה להרוויח מטיסות ישירות להודו או לתאילנד יותר ממה שאל על משלמת להם - קו כזה היה קיים.
מודי | 16.01.14
31.
זה פשוט בלתי נסבל
לטוס ל LA , לעבור שם הגירה ולקחת טיסה ל SAN JOSE (יש טיסה כל שעה או פחות) שנמשכת 50 דקות. וזה במקום לטוס ישירת ל SFO, לעבור הגירה , לשכור רכב ולהיכנס ל 101 עם הפקקים האינסופיים שלו. לא מוכן לסבול יותר את ההשפלה הזאת. לא יפתחו קו - נעביר את החברה לשם. ראו הוזהרתם!!!
 | 16.01.14
26.
צודקים, זה מונע השקעות בישראל
כי כל משקיע מצליח בודק, קודם כל, כמה זמן לוקחת הטיסה לאיזור ההשקעה. רק אחרי שתוצאות הבדיקה השביעו את רצונו הוא בודק את כל שאר הדברים הלא חשובים כמו גודל ההשקעה, רווח אפשרי, איכות העובדים, תשתיות מקומיות, הקלות מס, רגולציה, בירוקרטיה וכו.
אמיר | 16.01.14
19.
איך ייתכן שאין חברה הודית אחת שטסה לישראל ישירות?
אני בטוח שיש הרבה יותר נוסעים מישראל להודו מאשר לסן פרנסיסקו, והאפשרות להביא לפה אנשי עסקים ותיירים עשירים מהודו היא פי כמה מאשר לסן פרנסיסקו. בנסוף אחרי סן פרנסיסקו אין כלום זולת אוקיאנוס, ומי שרוצה לטוב משם ללוס אנג'לס או לסיאטל, יכול לעשות עצירה גם בניו יורק. לעומת זאת מניו דלהי, בנגלור ובומביי, אפשר להגיע לתאילנד, אינדונזיה, בורמה, סין ויטנאם וגם לאוסטרליה. כיום חצי מהנוסעים מזרחה טסים צפון מערבה לאיסטנבול, מיכן, פרנקפורט ווינה בבזבוז משווע, ורק טיסות ישירות להודו יפתחו את צוואר הבקבוק והמצור האווירי שנכפה עלינו לכיוון מזרח. אז מי ירים את הכפפה הזאת?
אסף | 16.01.14
18.
חברות תעופה פותחות קוים לפי ביקוש לא לפי אינטרסים של חברות מסחריות
הקו ל LAX עובד היטב כי יש המון ישראלים ב LA ... אני עובד עם הרבה אנשים מסן פרנסיסקו ומעולם לא שמעתי אותם בוכים על קונקשן בדרכם לכאן ... בכלל עובדים בארה"ב רגילים לטוס זה חלק בלתי נפרד מהחיים שם. בקיצר, כנראה שאין כדאיות כלכלית לקו כזה ... טוס ל LA שים וויז וסע לסן פרנסיסקו :-)
צ | 16.01.14
13.
אני לא מבין את התגובות. הם מנסים לפתוח קו תעופה שהם משתמשים בו הרבה
שיכול להגדיל את שיתוף הפעולה עם חברות בין לאומיות ומשקיעים בטכנולוגיות. רוב המשקיעים הללו יושבים בעמק הסיליקון וזה יכול לעזור להגיש את אותם חברות הזנק ישראליות. כל מה שיש לכם לומר שהם מפונקים? תחשבו על מפתח צריך לעבוד שם במשך שלושה חודשים עם חברת האם איך הוא יפגוש את משפחתו? ועל מהנדס שעובר הכשרה קצרה שם, או צריך להשתתף בהצגה למשקיעים, המצב של היום מבזבז שבוע עבודה על יום אחד של השתתפות בכנס. טיסה ישירה יכולה לקצר זאת ליומיים שלושה. כולנו שמחים שגוגל מיקרוסופט ואפל בונות מרחיבות את מרכזי הפיתוח אך צריך לעזור להם להרגיש שהמחיר של פריסת מרכזי הפיתוח אינו גדול (פייסבוק לדוגמה אינה מוכנה לשלם אותו)...
לירן | 16.01.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת