אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בפעם השנייה בתוך שנה HOT מייקרת את שירות ה-VOD

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
התרוץ הקבוע - הרחבנו/שיפרנו וזה לטובת הלקוח.
זה, כמובן,שקר מוחלט! נתחיל בהגדרה השקרית של "תוכן בחינם" - זה כמובן לא נכון כי התשלום החודשי עבור השירות מהווה תשלום על התוכן ה"חינמי" והעלאת המחיר עקב הוספת "תכנים בחינם" אומרת שהלקוח משלם על ההוספה הזאת. נמשיך בהצגת הוספת התכנים לתשלום הבסיסי (שוב: זה לא בחינם) כשיפור השירות ללקוח אבל בפועל הם עושים זאת כי רוב האנשים לא צורכים תוכן בתשלום נוסף, או צורכים מעט מאוד ממנו והתוכן שהתווסף לחבילת הבסיס הוא התוכן שלא זכה להצלחה בצורת התשלום הנפרד. בצורה כזאת הם מרוויחים עוד 5 ש"ח מכל המנויים על השירות ומפסבידים מעט מאוד מאווחי השירות בתשלום נוסף, שכן מה שבעיקר הוזמן בעבר (סרטים חדשים וסדרות מבוקשות שלא שודרו בשידור הרגיל) ממשיך להיות בתשלום נוסף.
אמיר | 16.01.14
2.
להוט -
1. אם עדכון המחירים משקף מעבר של תכנים בתשלום לחינם, ותו"כ אתם מעלים את המחירים - אז זה לא ממש בחינם בתכל'ס, לא? 2. אני בטוח שעשיתם חישובים ויצא שהעברת תכנים בתשלום למסלול בחינם תוך כדי העלאת המחירים של החבילה (שהמשמעות בעצם, היא 'לאנוס' את הצופים לשלם עבור אותו תוכן), מביא לכם רווח יותר גבוה. 3. אל תתייחסו ללקוחות שלכם כמו טמבלים, זה הדבר הכי גרוע שאתם יכולים לעשות
יאצ'ק | 16.01.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת