אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

משרד התחבורה: תקציב הקמת המטרונית זינק בכ-200% לכ-1.6 מיליארד שקל

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
רק בתקציב ציבורי אפשר לשלם מעל התקציב.
למה ? כי כל מי שמנהל / מתוקצב ע"י תקציב ציבורי, כולל : כל משרדי הממשלה והגופים שמתוקצבים ע"י הממשלה לא משלם שום מחיר על : טעויות בחישוב / בחירת מנהלים לא מתאימים ולא ראויים / תשלומים מוזרים לכל מיני אוכלי פינכה / תשלומים נוספים לא מוסברים. מה יש ? זה בסך הכל כסף גדול שאף אחד מאותם מנהלים לא עבד עבורו, קיבל אותו בקלות והוא מתייחס אליו בהתאם. בכל חברה פרטית אותם מנהלים היו כבר מזמן מפוטרים.
עמיר | 23.01.14
1.
המטרונית
זוהי העוולה הגדולה ביותר שנעשתה לתושבי חיפה, הקריות והצפון. לכאורה, נראית המטרונית כעוזרת לתושבים ומקצרת את זמני הנסיעה לעומת אוטובוסים, אך בפועל למטרונית לוקח הרבה יותר זמן! המטרונית נוסעת לאט מאוד, עוצרת בכל תחנה ובכל רמזור. המסלול הבלעדי לתחבורה ציבורית הוא גאוני! הצרה היא שרק המטרונית רשאית לנסוע עליו, כך שאוטובוסים בינעירוניים שנוסעים צפונה מחיפה נאלצים לעמוד בפקקים כמו כולם. ומי שמחליט לקחת מטרונית ומשם להמשיך באוטובוס נאלץ להתעכב הרבההה יותר זמן מאשר לעמוד בפקק. בנוסף, מעניין שנבנתה תשתית זולה יותר מזו שתוכננה, פשוט כביש מוגבה, וחברת יפה נוף (המתועבת) גבתה פי 3(!!!) יותר מהמתוכנן.
אבינועם | 22.01.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת