אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ההסתדרות למנכ"ל הדואר: "הגיע הזמן שתיקח אחריות למצב החברה הרעוע"

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
ואיפה הלקוחות
רבותי על זה שצריך לנסות ולשמור כמה שאפשר על ציבור העובדים בחברה הכושלת הנ"ל אין ויכוח. אבל האם מישהו באמת מבין מה קורה בסניפים ואיך הלקוחות סובלים. הינכם מוזמנים לסניפי הדואר בכפר סבא ובהוד השרון - זמן המתנה ממוצע בין 30 ל-45 דקות, צפיפות כמובן מאליו, לקוחות שכועסים (ולא בצדק) על העובדים המועטים שבסניף כברור מאליו וכל הלאה וכך הלאה. מישהו, כן מישהו ברמת הממשלה צריך לקחת את האירגון פושט הרגל הנ"ל (לא רק ברמה הכלכלית) ולהפוך אותו לאירגוןבעל אופי שירותי שיתן את השירות ההכרחי הנ"ל לגברת מסעודה מדימונה, למר אחמד מערערה ולמשה מכפר סבא שאינם יודעים לכתוב מייל או לשלם באינטרנט ברמה שווה ובנוחות. מהצד השני חובה על אותו מישהו בממשלת ישראל לדאוג שהאירגון הנ"ל ישאר שירות ממלכתי ציבורי שיאפשר פרנסה הוגנת לעובדיו. וכן - ונא בבקשה לא להתעלם גם מאספקט נוסף והוא שדווקא אירגון כמו הדואר יכול לספק תעסוקה הוגנת לאנשים מסוימים בחברה שעבודות פשוטות כמו אלה שנמצאות בספקטרום העבודות של הדואר לא דורשות תיחכום/יכולת פיזית ו/או כושר ניהול
ישראל | 23.01.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת