28. לא מספרים לכם את האמת! המצלמות כמעט ולא אוכפות משום השלומיאליות הישראלית. בתי המשפט עמוסים באופן שאינו מאפשר לנצל את המצלמות לאכיפה יעילה! כל מי שעובד במערכת בתי המשפט יודע את זה ... רון | 05.07.14 (ל"ת)
27. מצלמות הכסף בכל העולם לא היו המצלמות הגורם לירידה בתאונות. רק בישראל קנו את הפטנט להילחם על ידי חוסר מעש בתאונות , ולהכניס כסף לקופת האוצר, העוסקים במלחמה בתאונות הם מיושנים מקובעים , ולא פועלים נכון לטובת העניין, מנסים לחסוך בדברים הנכונים , כמו הדרכה. ספורט מוטורי, שיפור תשתיות, תוכניות בטיחות בטלויזיה, חינוך מהגיל הרך, לימודי נהיגה כחובה לבגרות בבתי הספר, ועוד, עבודה עברית כבר אמרנו, avidrive | 29.01.14 (ל"ת)
25. מטרת המצלמות היא לא להוריד את מספר התאונות אלא למצוא מקורות מימון למנגנון הציבורי המנופח עמי | 27.01.14 (ל"ת)
20. עוד מס - זה הכל. הם חכמים על חלשים. תלכו לבצע עכיפה על בניה בלתי חוקית במשולש - ניראה אותכם - משטרת תנוע אלק שיקה | 26.01.14 (ל"ת)
19. סתם עוד מס. אף אחד לא נלחם בתאונות (כולל אור ירוק) סתם נושא פופולארי שמצתלם יפה-ובדיוק כמו "מיסוי ירוק" זאת דרך נהדרת להכניס עוד כסף מהאזרחים-בלי כל הדרמה של מס חדש. אבי | 26.01.14 (ל"ת)
18. דעתכם לא רלוונטית , המשטרע מציגה עליה בדוחות מה שמעניין כל מפכל זה להציג בדיונים שנתיים עלייה באכיפה , ומצלמות המהירות מספקות את הסחורה, האם זה מצמצם תאונות, משפר רמת נהיגה , וכו , לא מעניין אף אחד טפיוקי | 25.01.14 (ל"ת)
17. מסקנה מתבקשת: שוב, עובדים עלינו "עבודה עברית", בניבזות חסרת מעצורים ובהעדר בושה ויושרה. כמובן גם שלא יגידו אמת באשר לייעודן האמיתי של המצלמות הללו - שהוא פשוט כסף נטו לכיסו של האוצר "שלנו", עאלק, וכן לכיסו של הזכיין המפעיל שאין ספק בכך שהפכנו אותו למיליונר מאושר ושבע. והיכן שר התחבורה והיכן המשטרה שדואגים כל כך לאזרח...? והממשלה ? והכנסת ? הצחקתם ! אנחנו מעניינים אותם כקליפת השום המשומשת, בערך, או פחות... חפטליהו | 25.01.14 (ל"ת)
16. ראיתם מה קורה כשוויז מזהיר "שוטר לפניך"? חצי מהמכוניות (אלו שיש להם וויז) מורידות מ-100-110 בבת אחת, בכמעט בלימת חירום, ל-80-90 קמ"ש, והאחרות ממשיכות ב-100-110 קמ"ש. עכשיו תגידו, הניידת עזרה? או רק סיכנה יותר את משתמשי הכביש? דבר דומה קורה עם מצלמות. רוצים מצלמות יעילות? שימו אותן בולטות לפני עיקולים מסוכנים בכבישים אדומים. שם הן ייתפסו את המשוגעים באמת, לא אלו שנסעו 125 קמ"ש בכביש החוף. במקומות שבהם נהגים אלו מסוכנים - הם לא נתפסים. יגאל | 25.01.14 (ל"ת)
15. ככה זה שהיעוד של מיכלול עובדי המדינה והמחוברים זה לדפוק את כל מי שלא! אזרח שמחכה למרד הגדול | 25.01.14 (ל"ת)
14. הכתבה ממש מטעה עם פרדוקס סימפסון. הדבר הבסיסי הוא לבדוק מה האחוז בתאונות מהירות דווקא | 25.01.14 (ל"ת)
13. ממליץ בחום להצטרף למשטרת התנועה כמתנדב כבר 10 שנים מתנדב , בלי ניידות על הכביש אין אכיפה! אמנון | 24.01.14 (ל"ת)
12. מה לא ברור הנהגים במקום להסתכל על הכביש מחפשים המצלמות מדינה דפוקה האוצר רוצה לסחוט הנהגים. מה איכפת לו שיהיו יותר תאונות זה לא על חשבונו חבורת גנביםםםםםםםםםםםםםםםםםם ייייייייששששששששששששש | 24.01.14 (ל"ת)
9. מה הקשר? המצלמות הן מקור הכנסה למדינה ולא יותר. כבר מזמן הוכח שאין שום קשר ישיר בין מהירות לתאונות. חוץ מהגורם האנושי המשפיע הכי חשוב על תאונות הוא איכות הכביש. אולי, אם המושחתים למעלה יתעשתו הם ישקיעו את הכסף מהמצלמות לשיפור התשתיות וכך יימנעו תאונות. מהיר | 23.01.14 (ל"ת)
8. מוכן להתערב שהזוחלים בנתיב השמאלי (עברה) אחראים ליותר תאונות מנוהגי המהירות יושבים להם צדקנים מושחתים במסלול השמאלי- בניגוד גמור לחוק- ולא נותנים לעקוף (גם כשהמהירות של העוקף נמוכה מהמכסימום בכביש. בגלל הנהגים האלימים והעבריינים האלה (כן זו אלימות ועבריינות לכפות מהירות 70 בכביש מהיר על כל המסלולים) אלה יש שיירות, הכבישים נסתמים, אין שמירת מרחק וכל הזמן יש בלימות בכביש המהיר. בכל העולם אוכפים את העברה הזאת יותר מאשר מהירות כי מבינים שהיא גורמת לבעיות בזרימת התאונה הגורמות לתאונות. רק אצלנו הנהגים האלה נחשבים "לזהירים" כביכול. לפי אותו עיקרון הנהג הכי זהיר פשוט יחנה את רכבו במרכז הכביש המהיר. האמת היא שיש לא מעט כאלה שכבר נוסעים בשמאלי בכבישים מהירים במהירות של כ-50 קמש- עבירה נוספת על המהירות המינימלית האסורה גם בימין. אבל הכי חשוב שהם מדליקים אורות ביום שמש כי מישהו המציא שזה מונע תאונות (אגדת אורבנית שמבוססת על פסאדו-מחקר מצחיק שבוצע כאילו בצבא וכל חוקר יסביר כי אינו מחקר אמין) אשמים בפקקים, אי שמירת מרחק ועצבנות | 23.01.14 (ל"ת)
7. ברור- כל הזמן מתעסקים במהירות וחיפוש מצלמות- בכל העולם זה העלה את התאונות ולכן היינו חייבים גם להצטרף- אנחנו תמיד אלופים בטיפשות ושחיתות | 23.01.14 (ל"ת)
6. האם בדקו כמה מהתאונות התרחשו דווקא באזור בו היו המצלמות? גם אצלנו בשטח וגם במחקרים שנעשו באנגליה נמצא כי נהגים שמבחינים במצלמה מאיטים ובולמים, גם כשהם במהירות המותרת(!), ובכך פוגעים ברצף התנועה, יוצרים גל של האטה שבסופו גם נגרמות תאונות. בשל כך הוחלט במקומות נאורים יותר בעולם דווקא לצמצם את כמות המצלמות. כבר מזמן הוכח כי מבין גורמי התאונות מהירות היא גורם שולי התורם לאחוזים בודדים, אם כי כמובן היא מגבירה את עצמת הנזק כאשר מתרחשת תאונה.. נכון לימים טרופים אלה לדעתי הממש לא מקצועית גורם התאנות העיקרי, תלוי נהג(קרי:שאינו תשתית), הוא שימוש בסלולרי ומכשירים אלקטרוניים אחרים תוך כדי נהיגה. מחזה נפוץ הוא רכב המתקדם במהירות של 140קמ"ש בכביש 6 (או 120 בכביש 1) כשנהגו אינו מודע כלל למה שקורה סביבו ואף מזגזג בעודו עסוק בשיחת טלפון או קריאת ומשלוח מסרונים. רכבים פרטיים, מסחריים, מוניות אוטובוסים ואף משאיות שעוברות מאות מטרים במהירות גבוהה מבלי שהנוהג בהם מודע למה שקורה סביבו.. חשי | 23.01.14 (ל"ת)
5. כי במקום להסתכל על הכביש מסתכלים על מד המהירות מרוב מצלמות פוחדים לחטוף קנס, ומאבדים את הריכוז על מה שקורה בכביש. אוליבר טוויסט | 23.01.14 (ל"ת)
3. לא מפתיע כלל. במקום ששוטרים יעבדו, מתקינים מצלמות לסחוט כסף כדי להוריד את מספר התאונות המשטרה צריכה להתחיל לעבוד. להראות נוכחות בכבישים, להתמודד עם נהגים בנתיב שמאלי שנוהגים לאט ולא מאפשרים עקיפה בטוחה - יש חוק שאוסר את זה וגם קנס, נהגים שמסתננים לשיירה כאשר יש בה פקק - סוג של בריונות שגם על זה יש קנס, נהגים בריונים ולא זהירים בכבישי הצפון בעיקר, ויש עוד דוגמאות המשותף להם שצריך לעבוד וכנראה את זה הם לא רוצים. נהג פשוט | 23.01.14 (ל"ת)
1. לכל אחראי משרד התחבורה וחברתנתיבי שראל שלוחתה- תבדקו כמה התשתיות "השתפרו" יש לסגור את חברת נתיביישראל וכל "מזדנבותיה" האחראיות על התשתיות הכי גרועות שיש בעולם המערבי נקודה Shlomi | 23.01.14 (ל"ת)
עשרות מצלמות מהירות נחנכו ב-2013; התאונות הקטלניות דווקא עלו
28 תגובות לכתיבת תגובה