אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הייצור בסין משתלם פחות; פוקסקון פונה לארה"ב

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
לשמיל מ-3, תודה.
לא למדתי כלכלה, אבל שמעתי על פורטר. עכשיו קראתי בזכותך והחכמתי טיפה. עם זאת, מעניין אותי יותר ברמה הפרקטית, איך מגיעים למצב כזה, שבו אני כיצרן יודע שטכנית אני יכול להתחיל לייצר מוצרים מהסוג שאחד הלקוחות שלי מזמין ממני, אבל אני חושש שמא אאבד אותו. האם ההחלטה להתחרות בלקוח שלך נובעת ממו"מ שכשל או שהיא בכלל זו שמובילה למו"מ (שהתוצאה שלו היא או נטישת הלקוח או נסיגתך מהרעיון תמורת שיפור התנאים מול הלקוח)?
א' | 28.01.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת