אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אחרי המחאה החברתית ב-2011 תנובה וקוקה-קולה רק התחזקו

45 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

43.
ל 28 האינטליגנט
אתה עד כדי כך אינטליגנט,שאתה לא רואה דברים פשוטים. ראשית,דיברתי על חלב,חלב שיוצא מאותה פרה,לא רואה הבדלים רבים באיכות המוצר! שנית,גם אני חושב על מדי פעם על איכות הסביבה ודברים נוספים שציינת,אך כנראה שאינטליגנט כמוך מפוצץ במרשרשים ולא מצליח להבין ערס ממוצע שמרוויח 4500ש"ח בחודש וחושב האם לקנות קוטג' או לא כי הוא עלה 8 שקלים! בנוסף,תנובה נתפסה ביחסה המזעזע בפרות שלה וערבוב סיליקון בחלב. מה שיש לערס כמוני להגיד לאינטליגנט כמוך - לך תישן על האף
יוסי | 28.01.14
41.
מי ששותה קוקה קולה מגיעה לו שיעלו לו את המחיר
וגם מוצריי חלב ממש לא בריאים , אני לא נזיר ופה ושם אני שותה קוקה קולה וקצת מוצריי חלב אבל ממש לא כל שבוע {זה רעל} ואני מאוד משתדל להחרים את תנובה , את כל המונופול שלהם כלומר : בשר , עופות דגים סנפרוסט ועוד ועוד מוצרים שגורמים להם לשלוט בשוק
יוני | 28.01.14
40.
קוטג' זו בכלל לא גבינה ישראלית ! איך הם מעיזים לנכס לעצמם את הקונספט
קוטג' זו לא מילה בעברית. פירושה ביקתה. הגבינה וגם השם שלה אינם ישראלים כלל. מהיכן החוצפה של תנובה להפוך אותה - ע"י הציור של הבית שהפך בכלל לסמל שלהם ועוד ללכת על הקו של "בית ישראלי" - והציבור המטומטם כאן עוד קונה את זה (תרתי משמע). תמשיכו להצביע לביבי ! תמשיכו להאמין לקמופלז' (= הסוואה) של נושא הביטחון ! (על חשבון המחייה שלנו). וצודק גם עופר שלי המגיב דרך הפייסבוק (שאין לי).
א | 28.01.14
39.
האשמה ברשתות השיווק. הן קובעות את המחירים המופרעים האלו. נמאס גם מהמבצעים!!! חזירים!!!
המבצעים אבסורדיים. מכריחים לקנות כמה פריטים בזמן שאתה זקוק רק לאחד. עובדה שהם מרוויחים הרבה גם כשמוכרים שניים במחיר אחד. תנו לנו לקנות את האחד שלנו במחיר שפוי ואל תכריחו לקנות כמויות!!! נמאסתם!!! נמאסתם!!! ח ז י ר י ם !!!!
אם אפשר למכור שניים במחיר אחד, אז למה לא אחד בחצי המחיר? למה אני צריכה לבנות מחסנים בבית? | 28.01.14
34.
חוץ מבטסטרז צ'ויס אני לא נוגע בכלום מהרשימה
שותה קולה פה ושם אבל בטח לא קונה קרטונים. כנראה שהדרך לשבור אותם היא לאכול בריא. ירקות ירקות ירקות. למה אתם מחכים? שהילדים שלכם ישלמו 20-15 שקל לקרטון חלב? תנסו להזכר כמה זה עלה ב-2004 ותבינו שזה ממש עוד רגע. תזכרו שמחיר שעולה כמעט אף פעם לא יורד.
אורן | 28.01.14
33.
דיבורים כמו חול ואין מה לאכול
לא היה ולא תהיה מחאה, אין לנו סבלנות לכלום ושום דבר, אנחנו רוצים הכל עכשיו ומייד, הצעתי היא מאוד פשוטה, אני מחרים את תנובה זה 4 שנים שלא קונה תנובה כלל, מסתדדר מצויין , הרי אין בישראל תחרות(המילה לא מוכרת) זה בעיקר בגלל העיקרון לא ללכת שבי אחרי תאגיד אם יש אפשרות לקנות מחברה קטנה. אם כולם יעשו את זה אוליי סוףף סוף נוכל לראות שינוי גם במחירים.
א.צ | 28.01.14
28.
ל-4 דווקא לך יש חשיבה של ערס
השיקול שלי בקניות הוא ממש לא רק השיקול של המחיר (4.80 מול 4.90?... אתה רציני?) אלא יחס איכות מול מחיר. למשל אם יש קפה שהוא איכותי יותר אבל עולה 2 או 3 ש"ח יותר, יש סיכוי שאחליט שהאיכות שווה את תוספת המחיר ואקנה. יש גם עניינים מוסריים אחרים - חברה שמטפלת היטב במוצרים שלה, מתייחסת בצורה הוגנת לעובדים, ללקוחות ולחברה בכללי. בחיים לא אקנה דיאודורנט שמפיץ גזי חממה! גם אם הוא זול בטירוף. בקיצור את המאבק צריך להקדיש לחברות שלא נותנות תמורה הוגנת לכסף שלנו! ולא סתם לאלה שהן "יקרות".
מרקו | 28.01.14
26.
חלב מהדרין לפני חלב רגיל, מעניין למה?
אני סבור ובטוח שרוב האנשים היו מעדיפים את החלב הכשר הרגיל ולא זה המהדרין שעולה גם יותר על אותו המוצר. הסופרים יודעים איך לשים אותו בולט ובגלל שהוא נראה כמעט וזהה לזה הרגיל אתה מגיע הביתה ומגלה ששילמת יותר לחרדים מבלי שהתכוונת.
אלון | 28.01.14
25.
הצרכן הישראלי שבוי ולצערי חברי הכנסת לא הוציאו את האצבע מהתחת ושנתיים וחצי אחרי
המחאה , החכי"ם מתברברים בהצעת חוק שלא תוזיל את המחירים . כנראה שאין ברירה אלה להחרים חברה כמו שטראוס למשל , עד שתתמוטט ותחוסל . אינני רואה דרך אחרת להיאבק במחירים . מי שמצפה משטראוס , תנובה , אוסם , קוקה קולה להוזיל מחיר , טועה בגדול .
שי | 28.01.14
17.
עובדים עלינו- יותר מים בגבינות.
חשבתם שירדו המחירים??? טעיתם בגדול. לדעתי ולניסיוני הרווחים על הגבינות ליצרנים נשארו אותם רווחים למרות ירידת המחירים. היצרנים פשוט מעלים את כמות הנוזלים בגבינות הרכות. לצערנו אין תקן לכמות הנוזלים בגבינות הרכות ומשרד המסחר והתעשייה גם לא יתקינו תקן מחייב. בגבינות בארה"ב ובאירופה אף פעם לא ראיתי שנקוו כמויות נוזלים כמו שבארץ.
יהודה הציוני | 28.01.14
14.
מהפכה צריכה מנהיג
הבעיה הייתה בלאגן, כל אחד החרים משהו אחר ולא היה סדר. איציק אלרוב צריך להוביל לבד את המהפכה ופשוט להגיד לצרכנים מה לעשות. לדוגמא בשבוע הקרוב לא לקנות מעדני חלב עם קצפת, כבר אחרי שבוע יראו ירידות של מיליונים במכירות והחברות יכנסו ללחץ. הבעיה היא שהצרכן הישראלי פראייר ולא יכול להסתדר שבוע בלי הדברים שהוא אוהב. שבוע אחד, מנהיג אחד, תתעוררו זה תלוי רק בכם !!!!
אורי | 28.01.14
13.
בדיוק ראיתי ברשת את התוכנית "המערכת"
לכו תלמדו מהם איך חיים מתחת לקו העוני. אישית,אני חוסכת עוד יותר מהם כי אני מובטלת בלי קצבה. שני הדברים היחידים שהשארתי לעצמי הם האינטרנט וקו הבזק שלי. אין טלביזיה,אין אוכל חוץ מלחם וקפה וקצת ירקות מדי פעם וביצים. ראיתי שמחרימים את החברות שרני רהב מיחצן. זה עזר משהו? צריך באמת לעשות חרם על חברות מסוימות ובכלל ללכת לשווקים ולקנות יותר בזול. ומי שיכול שיקנה דרך האינטרנט ברבע מחיר מאשר בארץ. עד שלאנשים פתאום יימאס והם ייצאו לרחובות ויבעירו צמיגים. כי איך אפשר לחיות ככה? הכל עולה והמשכורות נשארות קפואות.
ירדנה | 28.01.14
10.
צרכנים חלשים שמוכנים לשלם כל מחיר,,,,,,,,,,,!!!!!!!!!!!!!!!!
פשוט לא מובן חולשת הצרכנים בישראל, לתפוס חברה אחת ולהחרים אותה עד סגירת שעריה,רשת שיווק אחת,חברת משקאות אחת, זה הכל!!!!!!!!!!!! אחרי זה יהיה שקט 40 שנה במדינה, איך הצרכן לא מבין את כוחו זה פשוט לא יאומן, לא צריך מחאה,לא צריך להתבכיין באינטרנט,פשוט להחרים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! עדיף 2000 מפוטרים של אותה חברה חזירית שתיקרוס מאשר 8 מליון אזרחים שמשלמים מחיר חזירי מופקע, ניתן בקלות למוטט את יוקר המחייה אם הצרכנים יתארגנו ויחרימו,
איציק אלרוב זה בדיחה | 28.01.14
4.
עוד לא הבנתם שחרמות על חברות לא עובדים?
מול עסקים צריך להתנהל בחשיבה כלכלית, לא של המון זועם. גישת ה"אנחנו נראה להם מה זה להתעסק איתנו" לא מובילה לשום מקום. מה שיש לעשות זה לחנך את כל הצרכנים לקנות את המוצר הזול ביותר גם אם ההפרש הוא כמה אגורות ובכך להכניס את החברות למלחמת מחירים. אם מחיר קוטג' של חברה א' בחנות מסויימת יהיה 4.80 ושל אחרת 4.90, כולם יקנו ב4.80, מוצרי חברה ב' יעמדו שוממים על המדף. מה ההבדל מחרם? הרי גם מטרטו הוא שמוצרי חברה מסויימת יעמדו שוממים על המדף.. ההבדל הוא שתחת חרם, לחברה אין מה לעשות בנידון. היא נכנסת לכוננות ספיגה, עושה לנו טובה ומורידה פה ושם מחירים, ובחלוף הסופה מעלה אותם בשקט בשקט חזרה. לעומת זאת כשצרכנים קונים את הזול ביותר נקודה, לחברה ברור לחלוטין מה היא צריכה לעשות כדי למכור - להוריד מחיר, גם אם זה ב10 אגורות. בקיצור, חשיבה של ערס מצוי לא תביא אותנו, הצרכנים לשום מקום. בעסקים צריך לעבוד בצורה חכמה.
א | 28.01.14
2.
זה ברור מזמן,האזרח הישראלי חסר אופי ועמוד שדרה!!!
ידעים רק לבכות. יש לחלב הזה לפחות 2 אלטרנטיבות זהות:חלב טרה וחלב יטבטה. אני אישת שוטה רק חלב יטבטה,הרבה יותר טעים. יתרה מזאת,למה לקנות פאקינת אריזת קרטון?!!! השקית לא מספיקה? קרטון יותר יקר. לא מאשים את הממשלה,האזרח פראייר ובכיין.
יוסי | 28.01.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת