אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

Keyview של דב מורן נסגרת

22 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

22.
הרעיון היה מצוין, המקלדת קטנה ולא פרקטית.
המקלדת היא טובה ואני עושה בה שימוש יומיומי. הבעיה היא שאינה פרקטית להקלדה מהירה . המקשים בה עדינים ולא נוחים להקלדה, המקלדת עצמה קטנה וצפופה ואינה נוחה. המסך קטן ואינו תואם את ההקלדה על הוורד. בקיצור, נראה שמישהו פספס פה "רק" בהנדסת אנוש, בגודל הנכון והנדרש של המקלדת ובעיקר בפרקטיקה, חבל....
דני | 28.01.14
21.
לזה קוראים טיפש עם מוטיבציה (וכסף)
משקיעים חכמים מחפשים להשקיע בפתרונות עם מימד ויראלי שיכולים למנף את ההשקעה או לזרום עם הטרנד במובייל וגם זה רק אם קיים פטנט או אפשרות להגן על השוק שמייצרים. משקיע חכם לא ינסה לחנך את השוק למוצר שלא קיים. ההצלחה האדירה של הדיסק און קי נבעה מכך שהיה המוצר הנכון בזמן הנכון. זה לא נבע מהגאוניות של היזמים כפי שניתן לראות. לזרוק שני מיליון דולר על קשקוש כזה זה חבל. אני מניח שמישהו עשה קופה מהנאיביות לפחות הוא נהנה מזה. עדיף להשקיע את האנרגיות בתחומי הפילנטרופיה.
גל | 29.01.14
20.
זה היה יכול להיות מוצר קצה מדהים
אם היה עם מסך מגע עליון ואפשרות לתכנת כפתורים כקיצורי דרך לתוכנות שונות או גלישה באינטרנט - מפייסבוק עד פוטושופ ממשתמש ביתי ועד משתמש מקצועי - גרפיקאי או מעצב או עורך מוזיקה / סרטים וכ"ו. הבעיה תמיד תהיה המחיר - צריך מוצר שיהיה תחרותי מספיק - אם אפשר לרדת מ 60 דולר - אז יש לך זהב ביד ! ואופציה לגדול ! אפשר לחשוב על כפתורים שונים ( מתוך מאגר נתון ) - סליידרים או כפתור פשוט או סיבובי עם חיוויים שונים על מצב התוכנה - ואז יהיה ערך מוסף למקלדת ולא עוד מסך לא שימושי כמו איקונים על שעון מעורר
שגיא | 28.01.14
18.
האבחנה נכונה, הפתרון לא
דב מורן אבחן נכון שיש משהו לא עדכני במקלדות ה QWERTY הנוכחיות כאשר העולם עובר לצגים קטנים ומסכי מגע. אבל במקום להבין שהבעיה נעוצה בעצם קיומה המקלדת, הוא ניסה לחבר אליה צג קטן ולהפוך אותה למוצר היברידי מוזר ולא נחוץ. כיום, כאשר יותר ויותר אנשים עוברים לטאבלטים ושוק ה PC מצטמצם, המאמץ צריך להיות בחיפוש תחליפים אמיתיים למקלדות ה QWERTY אשר לא תורמת שום דבר לחוויית המוצר וכאשר הן מיושמות על מסך המגע, הן לא נוחות ומכסות חצי מסך. ישנן מספר חברות סטארטאפ ישראליות שעובדות על אלטרנטיבות מסקרנות, בראשן חברת SnapKeys וחברת Inpris המשפחתית, שאגב השיקה לפני כמה ימים קמפיין מימון המונים למקלדת הנגישה והבלתי נראית שלה: http://www.indiegogo.com/projects/inpris-presents-the-upsense-super-keyboard/x/101149
אורן | 28.01.14
15.
בעיה פשוטה
כאשר משתמשים במחשב, מסתכלים על המסך של המחשב. כאשר יש כפל ממשקים - מסך נוסף שלא מוסיף הרבה, המשתמש נהיה מבולבל, והוא לא יודע על מה להסתכל. האם הוא צריך להסתכל על המסך של המקלדת, או על המסך של המחשב? אם המשתמש לא יודע להקליד, אז הוא יכול להסתכל על המקשים שעליהם כתובות האותיות שהוא צריך. אם הוא יודע להקליד אז הוא לא צריך להסתכל על המקשים, הוא מסתכל ישר על המסך. וחוץ מזה לבקש 400 ש"ח על מקלדת שעושה מה שמקלדת שעולה 70 ש"ח זה יותר מדי וגם צריך להתקין תוכנה נפרדת, שכנראה מאטה מעט את המחשב, זה גם לא כל כך טוב.
א | 28.01.14
14.
מחזק את מספר 3
רק מוסיף ,שמודו היה מתאים אולי ל2003-2005 אבל גם אז המוצר היה צריך להיות טוב בהרבה האיפון לא היה הסמארטפון הראשון ,ולא היה בכלל ברמת המחיר של המודו גם לא בגודל הפיזי הבעיות במודו ,זה שהמכשיר עצמו לא רק היה חלש בכוח חישוב אלה שכל עניין העטיפות ,לא יצא מספיק טוב היתי מצפה לעטיפה אחת ,שנותנת מצלמה סופר דופר ,יחסית לסלולרים מהתקופה ועטיפה אחרת שאופכת את המודו לקונסולה נידת עטיפות בכל מיני רמות מחירים ואיכויות אבל עד שהמוצר הגיע כבר לשוק ,היו סלולרים מספיק טובים לרוב האנשים וכל הזמן יצא סלולרי טוב יותר או זול יותר או דק יותר בפועל בגלל חומרה המודו ,לפחות הדגם הראשון ,עטיפות רגילות גם ככה לא היו עוזרות יותר מידי היה צריך להוסיף כוח חישוב לעטיפות עצמם ,מה שהיה דופק את העניין הכלכלי היום שיש בלוטוט בהמון סלולרים ,בכלל מאוד פשוט לדחוף ציוד עיקפי בלי צורך בעטיפה מיוחדת
קרירין | 28.01.14
4.
ל-1
הדיסק און קי, הוא של דב מורן. מוצר פיזי ומצליח כנראה קצת יותר ממך. הבעיה עם דב מורן היא שהוא לא התעדכן, וחי בחשיבה שהתאימה לפני 10-12 שנים, אך לא כיום. אם הוא רוצה להתקדם בקידום חיובי, הוא חייב להעסיק צעירים לייעץ לו לגבי כיווני התפתחות עתידיים. בני ה18-20 של היום יודעים מה יהיה בעתיד טוב הרבה יותר מאיתנו.
משה | 28.01.14
3.
הייתי רוצה שיצליח, באמת.
אבל הבעיה של דב מורן היא שהוא ממשיך להשקיע במיזמים שפג תוקפם. הרעיון שלהם יפה, אבל הכניסה לשוק נעשית מאוחר מדי אחרי שכבר כולם התקדמו. מודו היתה טלפון סלולארי שהתאים לתקופה של לפני האייפון, והגיע אחריו. קיוויו היתה מדהימה לשנות ה-2000 המוקדמות. meetbob (הכשלון הבא) לא שווה כלום אחרי שגוגל הציגו את הכרום קאסט. זה נראה שהוא יודע מה הצרכן רוצה, אבל זז בקצב איטי מדי ונדלקת לו הנורה רק אחרי שהשוק נכבש על ידי מישהו אחר, בצורה טובה יותר. חבל.
 | 28.01.14
1.
צר לי, אבל אנחנו טובים בטכנולוגיה - לא מוצרי קצה פיזיים.
איזה מוצר קצה טכנולוגי (consumer product) יצא מישראל אי פעם שהצליח? היו המון נסיונות אבל כמעט כולם נכשלו. דב מורן הוא אדם עם המון יכולות וכישורים - אבל עיצוב מוצר זה לצערנו לא אחד מהם. גם הסלולרי שלו היה חצי אפוי. אבל טוב שהוא מנסה. בסוף הוא יצליח שוב.
אסף | 28.01.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת