אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

דיוויד גילה קורא לחקיקה שתקטין למונופולים את החשיפה בסופר שלכם

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
קדימה. מקימים רשת שווק. דיוויד גילה ינהל את הסחר ואת הפלנוגרמות
ראשי הרשויות, ני"ע, הגבלים, סחר הוגן ויש עוד איזה 50 ישקיעו את כספי הפנסיה שלהם. יקימו סופר של מותגים פרטיים ינצחו את כולם והציבור יהנה. התגמול יהיה בהגדלת הפנסיה שלהם, הרי הם משרתי קודש ויש להם פנסיה זעומה שלא תאפשר להם לחיות בכבוד אחרי פרישתם בארץ המונופולים. ולעצם העניין אין כבר שום כבוד לקניין במדינת ישראל אולי יחוקקו חוק גם כמה פעמים בשבוע מותר לאכול מוצרים של מונופול? החוק מאפשר לקבוע פיקוח על מוצרי מונופול שם זה מתחיל ושם זה צריך להגמר. צאו לנו מעגלת הקניות לפני המהפיכה שתעיף אתכם לכל הרוחות, חבורת אוכלי חינם חסרי מעוף וכשרון.
סטאלין | 29.01.14
1.
השיטה הכי נכונה - סידור מוצרים במדף לפי מחירם. כנסו!
המודל של מיקום מוצר לפי מחירו מקובל ומצליח בעולם האינטרנט המאפשר לקונים לבצע את הרכישה הטובה ביותר עבורם . באמצעות יישום המודל גם "גברת כהן מחדרה" תוכל לרכוש את המוצרים המשתלמים ביותר עבורה ובנוסף, רבות מטכניקות השיווק אשר ננקטות במרכזי הקניות כדי למכור דווקא את המוצרים הרווחים ביותר עבור העסק ולא המשתלמים עבור הלקוח - לא יהיו אפקטיביות יותר. מוצרי מזון כגון:מוצרי אורז, נייר טואלט, טונה וכו' ימוקמו בסמיכות אחד לשני ועל פי מחירם כאשר המוצר הזול בקטגוריה יהיה מימין והיקר משמאל ובמידה ויש צורך להכילם במספר מדפים – המיקום יהיה לפי מחיר ובאופן שיהיה קל לזהות היכן המוצרים היקרים והיכן הזולים.
ירון | 29.01.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת