34. דואר ישראל שהמנהלים יתנו דוגמא אישית ויקצצו בדלק של המכוניות הלבנות שהם נותנים לבני המשפחה והם באים בטרמפים. בושה אלי | 08.02.14 (ל"ת)
33. דואר ישמעאל מדוע יש כמות של אנשי שווק שיכולים לפתוח מחלקה של מסירות מדואר בחו"ל? ברכה לבטלה איך זה שאנשי הרכש של הדואר קנו מכונות מיון במיליוני שקלים והם עומדים ומעלים אבק? מדוע משאירים את אנשי המיון הלילה ומשלמים להם שכר גבוה. תעבירו את חלקם למיון יום .וחלקם לעזרה באשנב אם צריך או לפנסיה מדוע יש כל כך הרבה תיבות אדומות בכל עיר היה מבצע?אחד ליד כל סניף או סוכנות וחסכתם ים של כסף מכוניות דלק ביטוח ושכר של נהג .ומנהל הסניף מרוקן פעם ביום בערב. למה לא מוכרים את הנכסים הגדולים של הדואר ועוברים למקומות זולים יותר בחיפה ת"א ירושלים לסגור סוכניות הם לוקחים לנו את הפרנסה בתחנות דלק מנטה שיתבצע שמה מסירת החבילות מהאיביי וכדומהם למה רק תשלומים וקניית בולים אם כבר אז כבר אבי דוידזון | 04.02.14 (ל"ת)
31. עובדי הדואר המזל היחד של חברת הדואר זה כוח האדם שיש בא ללא אותו כח אדם שבא כל יום לעבדה למרות העומסים הגדולים ומשכורת מצחיקה וצמצום של כוח אדם בסניפים ומנסים לתת את השירות הטוב ביותר שיש עם קהל שחושב שהכל מותר לצעוק לקלל להעליב את העובדים בגלל שחיכה מספר דקות לקבל שירות. רק בדואר זה קיים למה אותו קהל לא מעיז לצעוק בטור בבנק ששם מחכים חצי שעה ויותר אבל לא מעיזים לדבר מה שההנהלה צריכה זה להצדיע לאותם עובדים לחזק אותם ולקצץ את אותם משה | 03.02.14 (ל"ת)
29. כישלון ההנהלה מחירי הדואר לא ראליים בעיקר בבינלאומי הנהלה אנמית להחריד מנכ"ל אנמי-לא מבין בשיווק וועד לא ראלי שחושב רק על עצמו ולא על טובת החברה מחלקת שיווק מנותקת מהמציאות של תחרות בשוק לפני חודש פורסם מחירון דואר EMS לגמרי מנותק מהמציאות והפסדי. כוח אדם עודף ומיותר.... מחשוב ומיכון שמתאים לעולם השלישי הנהלה שמתמקדת בטפל ולא בעיקר בעיקר "פחד מתחרות" מול הגופים הפרטים כגון חברות הבלדרות הבינלאומיות ... חשיבה דרך מקרוסקופ המחירים ובמלי לראות ריווחיות חברת הדואר תהייה חדלת פרעון בעוד מס חודשים ,ספקים קחו בטחונות אחרת תישארו כמו מה שקרה באגרקסקו חברה ממשליתת אחרת שקרסה שלמה עיני | 02.02.14 (ל"ת)
28. ניהול בנק הדואר ליידי מקצוענים בלבד בנק הדואר כמנוע צמיחה של הדואר, חייב להתפתח לכיוונים יותר בנקאיים ולא כנותני שירות או מתווכים.הממשלה צריכה להשאיר את הבנק ביידי חברת הדואר ולא לנסות כל מיני רעיונות שלא מבטיחים את האיתנות ואת טובת המערכת וטובת העובדים. הניהול חייב להיות מקצועי , מנהל בנק וצוות יועצים ועוזרים חיצוניים שיובילו את המקום למקומות חדשים ומבטיחים. עד כה הובטחו והוצגו ע"י ההנהלה מצגות שווא עם כל מיני סיסמאות ותיאורים מפוצצים ומה קרה עם זה? ובזבוז אדיר של כספים שהובילו לכלום ובעצם לקריסת החברה כולה . במקביל למנות וועדה לבדיקת סיבות למצב הקיים. עם כל הכבוד פרוייקטים כמו תחבורה, כרטיסי אשראי וכו' זה ליגה ז' . שירותים אלה לא הובילו ולא יובילו את הבנק למקומות הנכונים, הבנק חייב לשנות פאאזההה עופר | 02.02.14 (ל"ת)
27. מה רוצים מאיתנו? אנחנו עובדים קורעים את ה@@@ ולבסוף רוצים לפטר עובדים מסכנים שבקושי גומרים את החודש. המנהלים קודם כל שיקצצו מהם ולא מהעובדים הזוטרים. פרגון העם איתך יחביבי. אולי נצטרך לעשות הפגנות כמו ביוון. ביבי ולפיד האנשים הכי מסריחים עלי אדמות.. עובד דואר אריק | 02.02.14 (ל"ת)
26. מדינה אוכלת יושביה - הממשלה רוצה למוטט את חברת הדואר - בושה וחרפה !!! ביבי ולפיד רוצים למוטט את חברת הדואר ולהעבירה למקורבים שלהם וכל זה על חשבון 7000 עובדי הדואר ומשפחותיהם. מי שיסבול בסופו של דבר זה כלל אזרחי המדינה שיקבלו שירות גרוע, אם בכלל. שלמה | 02.02.14 (ל"ת)
25. בנק הדאר שערוריה המנהלים מתעסקים בתפל ולא בעיקר שכר הבכירים בדאר עומד על עשרות אלפי שקלים ורק עולה גוזרים בונוסים שמנים מדי שנה , במקום לפטר עובדים בשכר מינימום שגם ככה בקושי חיים שיסתכלו על עצמם , בושה וחרפה! אבי | 02.02.14 (ל"ת)
24. יש לשמור על חברת דואר ישראל ועל עובדיה-למען אזרחי המדינה. פרג'ון, בהצלחה... ראובן. כ. | 02.02.14 (ל"ת)
21. לקצץ בדברים אחרים ורק לא לפטר עובדים בכלל אנא מכם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! יורם | 02.02.14 (ל"ת)
20. לפטר קודם את אלי ומריאנו,ואם לא אישתי ואנוכי סוגרים את החשבון בבנק הדואר למה העובדים צריכים לשלם את הכישלון של המנכ"ל אברהם הפנסיונר | 02.02.14 (ל"ת)
19. באמת, למה גוף מונופוליסטי צריך פרסומות? רק בשביל כרטיסי הכסף הנטען לחו"ל?... הם לא מחזירים את ההשקעה בפרסומות. הפרסומות האלה נועדו לאגו ותו לא. תוהה בוהה | 02.02.14 (ל"ת)
18. דואר ישראל הוא גוף שמנוהל גרוע עם מינויים לא מקצועיים בכל הדרגים נוח למדינה לשפוך את התינוק עם המים כמו בכול דבר שהיא עושה שי | 02.02.14 (ל"ת)
17. לא מבין איך הדואר מפסיד, כאשר כמות המשלוחים מוכפלת והשירות קורס משהו כאן לא הגיוני. סניפי הדואר מפוצצים, כמות החבילות מחו"ל היא מטורפת, העובדים קורסים תחת העומס, והדואר נמצא בהפסדים. איך זה קורה? מיקו | 02.02.14 (ל"ת)
16. וגם עד שיש זכיינים שנותנים שרות טוב הם נאלצים לסדור מחוסר רווחיות, לדוגמא סניף רום המושבה נס ציונה וסניפים שנסגרו ברחובות במהלך השנה האחרונה. דוד | 02.02.14 (ל"ת)
15. לפטר את כולם. מראשון המנהלים ועד אחרון העובדים כל עובדי הדואר הם פרזיטים ובטלנים שלא יודעים את עבודתם ומתעללים בציבור. המקומם היאה הוא לשכת האבטלה. לטובת הציבור - לסלק את כולם ולסגור את החברה הכושלת הזו. צפוני | 02.02.14 (ל"ת)
14. במחלקת הקלדנות של דואר, על כל 4 עובדים בשכר רעב יש מנהל בשכר כפול תתחילו מהמנהלים ולא מהאנשים שבקושי מסיימים את החודש | 02.02.14 (ל"ת)
13. לקצץ שעות נוספות למנהלים שעושים 70 שעות בחודש מנהלים שיעשו פחות שעות נוספות ולקצץ גם כונוניות למנהלים. הנה עוד 2 מליון שקל בשנה אילנה | 02.02.14 (ל"ת)
12. שמעון פרג'ון - חזק ואמץ, כל אזרחי המדינה איתך... אני מקווה שמר שמעון פרג'ון, יו"ר וועד העובדים של חברת הדואר, יצליח ביחד עם עובדי הדואר והמנהלים "השפויים" של החברה להעמיד את דואר ישראל על הרגליים. יש לדאוג לכך שהמנכ"ל הכושל יפנה את תפקידו (כמה שיותר מהר) ושיבוא מנכ"ל אמיתי, מוכשר, בעל חזון, שביחד עם וועד העובדים והעובדים המסורים של החברה יצעידו את דואר ישראל לעתיד טוב יותר - למען אזרחי המדינה, למען עובדי הדואר ולמען חברת דואר ישראל. אמן כן יהי רצון. שולה | 02.02.14 (ל"ת)
11. הנהלה כושלת ועובדי הדואר והציבור משלמים את המחיר.... ההנהלה פשוט כושלת, לא עשו דבר וחצי דבר כדי להבריא את החברה. יש מגמה חדה וברורה להרוס את חברת הדואר ולמוטט אותה כדי שיבוא איזה טייקון (מקורב כמובן) ו"יושיע" את החברה. מדינה אוכלת אזרחיה... קפיטליזם חזירי, כבר אמרנו? יש סיכוי שהחברה תעמוד על רגליה בזכות מסירותו ודאגתו של יו"ר וועד העובדים של החברה, שמנסה בכל כוחו "לייצב את הספינה". בהצלחה לעובדי הדואר ולנציגות העובדים... חיים | 02.02.14 (ל"ת)
10. תפסיקו עם הפופוליזם עכשיו ברגע של רצינות ושקילות דעת. אין לי קשר להנהלה, לועד, לאלי ומריאנו או לדואר ישראל בכלל. ה-650,000 שהם מרוויחים, אם זה אכן הסכום, ולא, נניח, הסכום שכולל גם את עלות הפקת הפרסומות, זמן שידור וכו', זה אכן מוגזם. אם הסכום כולל את כל אלה, או אפילו רק חלק מזה, מדובר בסכום סביר - שויתור עליו כולל הפסדים עתידיים על אי-פרסום שירותים חדשים שהדואר יספק. אבל בכל מקרה, בין אם סביר או מוגזם, מדובר בטיפה בים, שיכולה לכל היותר להציל את משרותיהם של 10-15 עובדים. מדובר פה בשלב הראשון על 100 עובדים, ואח"כ פיטורי 2000 עובדים סה"כ. הסכום שהפרנזטורים מרוויחים פה הוא לא פקטור בכלל. הועד פה משתמש בפופוליזם זול בשביל לייצר אנטגוניזם, ולא מתייחס לבעיות האמיתיות של הדואר - גוף אנכרוניסטי שמנוהל לא נכון ולא מצליח להשתלב במאה ה-21. משה | 02.02.14 (ל"ת)
8. כמו ברוסיה של תחילת המאה הקודמת כל פעם שיש לי עניין פעוט להסדיר בדואר ישראל כמו למשל סתם לקבל מכתב רשום, אני יושב מחכה לתורי ונדהם איך שהחברה הזו עובדת ומתנהלת, בעיתון פרבדה היו מהללים את יעילותה. היחס שמקבל שם האזרח הוא משפיל ביותר, אין שום התחשבות לא מצד הפקידים שתפקידם לשרת את הציבור ואין עם מי לדבר בהנהלה. לא צריך ליעל שם שום דבר, חבל על הכספים, מה שצריך זה להקים חברה נוספת שתפעל במקביל אליהם, הם כבר יעלמו לבד מהנוף. מנחם | 02.02.14 (ל"ת)
6. לא ראיתי אבטלה סמויה בדאר, העובדים קורסים מהעומס והשרות ללקוחות בהתאם הדואר יכול להוסיף שרות של משלוחים עד הבית במקום שאנשים יחכו בתור לחבילה. בתמחור סביר כל הצדדים יצאו נשכרים. דוד | 02.02.14 (ל"ת)
4. מישהו יכול להסביר לי איך ולמה הדואר נמצא בגירעון? מה הגורמים שהביאו אותם לכך? נועם | 02.02.14 (ל"ת)
3. ככה זה כשמדובר במינויים פוליטיים ללא קשר לכישורים ואין אחריות אישית העובדים מתעוררים רק כשרע להם | 02.02.14 (ל"ת)
2. ובאמת , למה לבזבז כסף על פרסומות מטופשות במקום להמשיך להעסיק ? בזבוזי ענק על פרסומות מטופשות שלא מעניינות את אף אחד, נסיעות לחו"ל מיותרות ותמיד במחלקות הגבוהות וכד' - במקום זאת אפשר פשוט לנסות למצוא תעסוקה הולמת ולהחזיר חובות או לחסוך. שלומי בראון | 02.02.14 (ל"ת)
1. חברה ממשלתית, היכן הממשלה? מדוע העובדים משלמים את מחדלי ההנהלות? מדוע לא מנעו ממנהלים ךהשתמש בכספי הדואר ולבזבזם כאילו הכספים שלהם פרטיים. הדיחו אותם יוחאי | 02.02.14 (ל"ת)
מנכ"ל הדואר: לפטר 100 עובדים ארעיים
34 תגובות לכתיבת תגובה