אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מנכ"ל הדואר: לפטר 100 עובדים ארעיים

34 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

33.
דואר ישמעאל
מדוע יש כמות של אנשי שווק שיכולים לפתוח מחלקה של מסירות מדואר בחו"ל? ברכה לבטלה איך זה שאנשי הרכש של הדואר קנו מכונות מיון במיליוני שקלים והם עומדים ומעלים אבק? מדוע משאירים את אנשי המיון הלילה ומשלמים להם שכר גבוה. תעבירו את חלקם למיון יום .וחלקם לעזרה באשנב אם צריך או לפנסיה מדוע יש כל כך הרבה תיבות אדומות בכל עיר היה מבצע?אחד ליד כל סניף או סוכנות וחסכתם ים של כסף מכוניות דלק ביטוח ושכר של נהג .ומנהל הסניף מרוקן פעם ביום בערב. למה לא מוכרים את הנכסים הגדולים של הדואר ועוברים למקומות זולים יותר בחיפה ת"א ירושלים לסגור סוכניות הם לוקחים לנו את הפרנסה בתחנות דלק מנטה שיתבצע שמה מסירת החבילות מהאיביי וכדומהם למה רק תשלומים וקניית בולים אם כבר אז כבר
אבי דוידזון | 04.02.14
31.
עובדי הדואר
המזל היחד של חברת הדואר זה כוח האדם שיש בא ללא אותו כח אדם שבא כל יום לעבדה למרות העומסים הגדולים ומשכורת מצחיקה וצמצום של כוח אדם בסניפים ומנסים לתת את השירות הטוב ביותר שיש עם קהל שחושב שהכל מותר לצעוק לקלל להעליב את העובדים בגלל שחיכה מספר דקות לקבל שירות. רק בדואר זה קיים למה אותו קהל לא מעיז לצעוק בטור בבנק ששם מחכים חצי שעה ויותר אבל לא מעיזים לדבר מה שההנהלה צריכה זה להצדיע לאותם עובדים לחזק אותם ולקצץ את אותם
משה | 03.02.14
29.
כישלון ההנהלה
מחירי הדואר לא ראליים בעיקר בבינלאומי הנהלה אנמית להחריד מנכ"ל אנמי-לא מבין בשיווק וועד לא ראלי שחושב רק על עצמו ולא על טובת החברה מחלקת שיווק מנותקת מהמציאות של תחרות בשוק לפני חודש פורסם מחירון דואר EMS לגמרי מנותק מהמציאות והפסדי. כוח אדם עודף ומיותר.... מחשוב ומיכון שמתאים לעולם השלישי הנהלה שמתמקדת בטפל ולא בעיקר בעיקר "פחד מתחרות" מול הגופים הפרטים כגון חברות הבלדרות הבינלאומיות ... חשיבה דרך מקרוסקופ המחירים ובמלי לראות ריווחיות חברת הדואר תהייה חדלת פרעון בעוד מס חודשים ,ספקים קחו בטחונות אחרת תישארו כמו מה שקרה באגרקסקו חברה ממשליתת אחרת שקרסה
שלמה עיני | 02.02.14
28.
ניהול בנק הדואר ליידי מקצוענים בלבד
בנק הדואר כמנוע צמיחה של הדואר, חייב להתפתח לכיוונים יותר בנקאיים ולא כנותני שירות או מתווכים.הממשלה צריכה להשאיר את הבנק ביידי חברת הדואר ולא לנסות כל מיני רעיונות שלא מבטיחים את האיתנות ואת טובת המערכת וטובת העובדים. הניהול חייב להיות מקצועי , מנהל בנק וצוות יועצים ועוזרים חיצוניים שיובילו את המקום למקומות חדשים ומבטיחים. עד כה הובטחו והוצגו ע"י ההנהלה מצגות שווא עם כל מיני סיסמאות ותיאורים מפוצצים ומה קרה עם זה? ובזבוז אדיר של כספים שהובילו לכלום ובעצם לקריסת החברה כולה . במקביל למנות וועדה לבדיקת סיבות למצב הקיים. עם כל הכבוד פרוייקטים כמו תחבורה, כרטיסי אשראי וכו' זה ליגה ז' . שירותים אלה לא הובילו ולא יובילו את הבנק למקומות הנכונים, הבנק חייב לשנות פאאזההה
עופר | 02.02.14
27.
מה רוצים מאיתנו?
אנחנו עובדים קורעים את ה@@@ ולבסוף רוצים לפטר עובדים מסכנים שבקושי גומרים את החודש. המנהלים קודם כל שיקצצו מהם ולא מהעובדים הזוטרים. פרגון העם איתך יחביבי. אולי נצטרך לעשות הפגנות כמו ביוון. ביבי ולפיד האנשים הכי מסריחים עלי אדמות.. עובד דואר
אריק | 02.02.14
12.
שמעון פרג'ון - חזק ואמץ, כל אזרחי המדינה איתך...
אני מקווה שמר שמעון פרג'ון, יו"ר וועד העובדים של חברת הדואר, יצליח ביחד עם עובדי הדואר והמנהלים "השפויים" של החברה להעמיד את דואר ישראל על הרגליים. יש לדאוג לכך שהמנכ"ל הכושל יפנה את תפקידו (כמה שיותר מהר) ושיבוא מנכ"ל אמיתי, מוכשר, בעל חזון, שביחד עם וועד העובדים והעובדים המסורים של החברה יצעידו את דואר ישראל לעתיד טוב יותר - למען אזרחי המדינה, למען עובדי הדואר ולמען חברת דואר ישראל. אמן כן יהי רצון.
שולה | 02.02.14
11.
הנהלה כושלת ועובדי הדואר והציבור משלמים את המחיר....
ההנהלה פשוט כושלת, לא עשו דבר וחצי דבר כדי להבריא את החברה. יש מגמה חדה וברורה להרוס את חברת הדואר ולמוטט אותה כדי שיבוא איזה טייקון (מקורב כמובן) ו"יושיע" את החברה. מדינה אוכלת אזרחיה... קפיטליזם חזירי, כבר אמרנו? יש סיכוי שהחברה תעמוד על רגליה בזכות מסירותו ודאגתו של יו"ר וועד העובדים של החברה, שמנסה בכל כוחו "לייצב את הספינה". בהצלחה לעובדי הדואר ולנציגות העובדים...
חיים | 02.02.14
10.
תפסיקו עם הפופוליזם
עכשיו ברגע של רצינות ושקילות דעת. אין לי קשר להנהלה, לועד, לאלי ומריאנו או לדואר ישראל בכלל. ה-650,000 שהם מרוויחים, אם זה אכן הסכום, ולא, נניח, הסכום שכולל גם את עלות הפקת הפרסומות, זמן שידור וכו', זה אכן מוגזם. אם הסכום כולל את כל אלה, או אפילו רק חלק מזה, מדובר בסכום סביר - שויתור עליו כולל הפסדים עתידיים על אי-פרסום שירותים חדשים שהדואר יספק. אבל בכל מקרה, בין אם סביר או מוגזם, מדובר בטיפה בים, שיכולה לכל היותר להציל את משרותיהם של 10-15 עובדים. מדובר פה בשלב הראשון על 100 עובדים, ואח"כ פיטורי 2000 עובדים סה"כ. הסכום שהפרנזטורים מרוויחים פה הוא לא פקטור בכלל. הועד פה משתמש בפופוליזם זול בשביל לייצר אנטגוניזם, ולא מתייחס לבעיות האמיתיות של הדואר - גוף אנכרוניסטי שמנוהל לא נכון ולא מצליח להשתלב במאה ה-21.
משה | 02.02.14
8.
כמו ברוסיה של תחילת המאה הקודמת
כל פעם שיש לי עניין פעוט להסדיר בדואר ישראל כמו למשל סתם לקבל מכתב רשום, אני יושב מחכה לתורי ונדהם איך שהחברה הזו עובדת ומתנהלת, בעיתון פרבדה היו מהללים את יעילותה. היחס שמקבל שם האזרח הוא משפיל ביותר, אין שום התחשבות לא מצד הפקידים שתפקידם לשרת את הציבור ואין עם מי לדבר בהנהלה. לא צריך ליעל שם שום דבר, חבל על הכספים, מה שצריך זה להקים חברה נוספת שתפעל במקביל אליהם, הם כבר יעלמו לבד מהנוף.
מנחם | 02.02.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת