אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

חודש ינואר בענף הרכב מוכיח: שנת 2014 תהיה השנה של הצרכן

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
ל6 - בגדול מסכים איתך אבל
רק אם תהיה התגייסות המונית אבל זה לא תרחיש ריאלי כי יש כאלה עם הון או שמקבלים הנחות מפליגות. מי שלא נכלל בהם רוצה/צריך רכב חדש, שיבדוק ליסינג פרטי ל30 חודש או אפילו 18 חודש כמו שאלבר מציעים. נטישת רכישת חדשות לטובת ליסינג פרטי זה תרחיש ריאלי יותר כי אנשים יגלו שזה יכול להשתלם.
אלכס | 11.02.14
6.
אני לא מקורי, אבל: אל תקנו מכוניות חדשות. כולם, לתקופה מוגבלת.
אל תקנו. אל תקנו מכוניות חדשות במחירים מופקעים. אל תתנו פרנסה ליבואנים שמתחשבים רק בחברות הליסינג ולא עושים הנחה לאנשים פרטיים ממחיר המחירון המנופח. אל תקנו מיבואנים חמדניים שמביאים את הרכב באבזור מינימלי. אל תקנו מיבואנים שמתעקשים לתת רק שנתיים אחריות. אל תקנו דירות במחיר לא שפוי. אל תתחייבו למשכנתא חונקת למשך שארית חייכם, רק בגלל שביבי צריך מיסים גבוהים כדי לקיים את שלטונו. אל תקנו אף מוצר, כשאתם יודעים באופן ברור שדופקים אותכם במהלך קנייתו. פשוט, אל תקנו! ואז, אולי - רק אולי - משהו ישתנה במדינה הזו.
ישראל | 09.02.14
1.
ובכל זאת, כשקונים מכונית משלמים 50% ממנה למדינה.
חצי מכונית היא מיסים. על זה תוסיפו את העובדה שעוד צריך להוסיף תשלום של אלף פלוס שקלים על רישיון רכב ולקינוח מוכרים לך רכב ב100 אלף שקל עם מיכל דלק שיש בו 10% מקיבולת הדלק כדי שהדבר הראשון שתעשה אחרי שקיבלת את הרכב זה ליסוע לתחנת דלק ולהשאיר למדינה עוד 200 שקל במיסים. מדהים עד כמה אנחנו בסה"כ חבורת פרות חולבות. *מקיא מגועל*
uh | 08.02.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת