אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

חוק הרישוי: שר התחבורה יוכל לבטל רישיון ליבואן רכב שפגע בתחרות

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
ל-2: רוב ההשקעותהן רק בהקמת הסוכנות.תקציב לטישיו כללת בהערכתך?
עוררת את רחמי. אוי כמה שיבואני הרכב מסכנים. עוררת גם את סקרנותי לבדוק תוצאות עיסקיות - איך זה שהיבואנים מראים רווחים שגדלים משנה לשנה, ואף יבואן איננו מפסיד כסף? רוב השקעות הם חד פעמיוןת בהקמת העסק: מיחשוב, מחסני חלפים, הדרכה וכו'. אז יוצא דגם חדש - בדרך כלל אין מהפכה אלא עוד פריט לנהל ולמכור. לא הכל מתורגם, התקינה היא חד פעמית ועלותה היחסית אינה בשמיים, קטלוד וכו היצרן מספק וכל שהיבואם צריך זה לכלול עוד כמה קבצים במערך המיחשוב. נגיד יום עבודה? חבל שלא כללת תקציב לטישיו. זו ההוצאה הכי גדולה שלהם...
אישימוטו | 07.02.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת