4. יבואני הרכב הם קרטל שעושק את הציבור-שאפו לשר התחבורה של מדינת ישראל ישראל כץ אני מצדיע לך. תמשיך כך. כל הכבוד רוני | 09.02.14 (ל"ת)
3. ל-2: רוב ההשקעותהן רק בהקמת הסוכנות.תקציב לטישיו כללת בהערכתך? עוררת את רחמי. אוי כמה שיבואני הרכב מסכנים. עוררת גם את סקרנותי לבדוק תוצאות עיסקיות - איך זה שהיבואנים מראים רווחים שגדלים משנה לשנה, ואף יבואן איננו מפסיד כסף? רוב השקעות הם חד פעמיוןת בהקמת העסק: מיחשוב, מחסני חלפים, הדרכה וכו'. אז יוצא דגם חדש - בדרך כלל אין מהפכה אלא עוד פריט לנהל ולמכור. לא הכל מתורגם, התקינה היא חד פעמית ועלותה היחסית אינה בשמיים, קטלוד וכו היצרן מספק וכל שהיבואם צריך זה לכלול עוד כמה קבצים במערך המיחשוב. נגיד יום עבודה? חבל שלא כללת תקציב לטישיו. זו ההוצאה הכי גדולה שלהם... אישימוטו | 07.02.14 (ל"ת)
2. אין לכם מושג כמה יש להשקיע כדי לתת שירות לדגם מיובא כל יבואן משקיע בכל דגם ובכל גרסה של דגם מיליוני שקלים כדי לספק שירות נאות: תרגום והפקת ספרות תקינה הדרכות קטלוגים ומפרטים מלאי חלפים מלאי אביזרים תוכנות וכלי אבחון כלים ספציפיים ארז | 06.02.14 (ל"ת)
1. תחרות בענף הרכב אם מעוניינים לפתוח את ענף הרכב לתחרות,יש לאפשר לרשום רכבים הנקנים מחברות ליסינג ב-0 ק"מ כיד ראשונה (ולא כיד שניה).רכבים אלו נמכרים בהנחה משמעותית,הציבור נמנע מלקנות מכיוון שהרכב נרשם בבעלות חברת הליסינג,למרות שהוא נמכר לאדם פרטי ב-0 ק"מ. צבי | 06.02.14 (ל"ת)
חוק הרישוי: שר התחבורה יוכל לבטל רישיון ליבואן רכב שפגע בתחרות
4 תגובות לכתיבת תגובה