25. אם כבר אלנבי אז גם את נחלת בינימין רוצים0 לשפץ תוך כדי שימור. שאפו באתר הזה יש תמונות של התוכנית לשקם את מתחם נחלת בינימין: rova.co.il דבידוביץ' | 18.02.14 (ל"ת)
24. לבנות תעלה לדעתי צריך להפוך את אלנבי לתעלה דמויית ונציה. גונדולות, סירות..ומה לא. במקביל לשקם את הבניינים הישנים, ולשלב בהם גם מסחר וגם מגורים לזוגות שוממים. הימים חולפים ואנחנו נעשים לזקנים מיום ליום. בלאומליך | 17.02.14 (ל"ת)
19. בכל מרכז ת"א יש בתים נפלאים הזועקים לשיפוץ ושימור אני יליד תל-אביב (1944) עם המון סנטימנטים לעיר. את נכדי לקחתי כמה פעמים לסיורים בלב תל-אביב הישנה ולימדתי אותו להרים עיניים ולהביט בבניינים הנפלאים. חלקם הקטן שופץ. הרוב מחכה לשיפוץ. זה צריך להיות היעד הבא של חולדאי. השילוב של הישן עם המגדלים המודרניים, עשוי להפוך את תל-אביב לייחודית מאוד ולמשוך אליה הרבה מבקרים ריינבאו | 15.02.14 (ל"ת)
17. ישחזרו את מוגרבי ? או לפחות את החזית ? אני יכול אמר שתמיד חשבתי שזה "ה" רחוב של תל אביב. דרוש טיפול באוטובוסים , ואיזשהוא פתרון לפיקוסים המחשיכים , חונקים ומדכאים. וכן , צריך להיות תנאי :- שחזור של קלנע מוגרבי. אני מציע לקחת כמה משוגעים עם קומפרסורים שיבצעו שם את העבודה....זה הכי מהיר ויעיל. עודד | 15.02.14 (ל"ת)
16. רחוב אלנבי לאאאא ראיתי רחוב מוזנח יותר. רח' יותר מוזנח מכל רח' באפריקה. בושא שבישראל יש רח' כזה. כל העשירים עוברים ברח' זה כולל שרים ולא מיתביישים. אני מיתבייש. תחנה אגד הישנה! אחד העם | 15.02.14 (ל"ת)
15. כילדה שגדלה בנחלת בנימין בשנות השבעים, מאוד אהבתי את הרחוב ממש כואב הלב איך שנראה הרחוב. צריך לזרוק החוצה את כל האוטובוסים ולהשאיר רק בתי קפה ועסקים קטנים כמו שענים, תכשיטנים, סידקית וכו'. התחבורה היחידה שצריכה להיות זה חשמלית במרכז הרחוב, עם מדרחוב משני צידיו. את הבתי הישנים והמיוחדים, יש לשמר ולא למכור ליזמים בעבור מגדלי מגורים מרקיעי שחקים . הרחוב יכול לחזור לימיו כקדם אם נרצה . סתם אחת | 15.02.14 (ל"ת)
13. בשביל שאלנבי יחזור לתהילתו- צריך להפחית את כמות האוטובוסים, לשפץ את שוק הכרמל, לגזום קצת את הפיקוסים שמסתירים את הבתים, לחייב את בעלי הנכסים לשפץ אותם וגם לחכות שהאוכלוסייה המקורית והחלשה שהייתה באזור תוחלף באופן טבעי באוכלוסייה עמידה יותר תימני | 15.02.14 (ל"ת)
12. למה מרשים להרוס את הבניינים מס. 99 , 101 ? לפי דעתי חבל להרוס את הבניינים היפים מס. 99 ומס. 101 ברחוב אלנבי ! הם דווקא בניינים יפים שכדאי לשמור אותם ! יש בהם חן מיוחד . מי שמסכים איתי שייתן לי לייק . תודה רבה . שבת שלום לכולם . Miriam | 15.02.14 (ל"ת)
10. מצטער לאמר שהתרבות המיזרח תיכונית לא תאפשר את זה לא קיימת אף חנות בארץ שלא מוציאה את סחורתה יום יום החוצה וכובשת את המידרכה ועד היום אף ראש עיריה לא הצליח להתגבר על זה לכן הרעיון יפה אבל אבוד משה | 15.02.14 (ל"ת)
9. ישפצו ונקבל עוד רחוב משעמם ומלוקק עם סניפים של רשתות ידועות בשביל היאפים שעברו לגור ביפו | 15.02.14 (ל"ת)
8. כל כך הרבה בניינים יפים וחרבים בתל אביב, מאיפה להתחיל בכלל? ועוד שאלה: אם אוטובוסים לא יעברו באלנבי, מה יהיה נתיבם? מה יקלקלו במקום אלנבי? | 15.02.14 (ל"ת)
7. תמונות מרהיבות של כל בנייני הרחוב כאן: http://www.vtlv.co.il/search_results?q=%D7%90%D7%9C%D7%A0%D7%91%D7%99 אמנון יצחקי | 13.02.14 (ל"ת)
6. משפט אחד חשוב מסכם את כל הכתבה: "ב־2007 יזם יכול היה להגיע עם הון עצמי של 2 מיליון שקל ולקנות בניין, אבל ברגע שהמחירים עלו וההון העצמי הנדרש עלה, יזמים צריכים להגיע לעסקה כזו עם הון עצמי של 15 מיליון שקל. יזמים שיש להם סכום כזה מהבית כבר יעדיפו לקנות מגרש מסודר, ולא להיכנס לסיבוכים של בניין לשימור על אלנבי. " דורון | 13.02.14 (ל"ת)
5. באמת מה הבעיה עם הבארים? זו ת"א וזה חלק מהיופי ומאווירת החופש בה עיר ללא הפסקה אתם רוצים? או שגם מרכז ת"א יהפוך לשממה בורגנית? שלום | 12.02.14 (ל"ת)
4. סגרו את הבארים? יש שם מלא בבארים ואני לא מבין מה הבעיה עם בארים, בארים מביא אוכלוסייה צעירה וטובה ומחייה את הרחוב. את הדיסקוטקים וכל הדאנס-בארים כן צריך לסגור, מביא את כל הערסים החוב"תים. יאצ'ק | 12.02.14 (ל"ת)
1. יפה מה שמתכוונים לעשות שם. אני יודע שגם המתחם המשיק של נחלת בנימין עומד לפני שיקום/שימור דרמטי. קראתי שיש איזה אשת עסקים, רות שפייזר שעומדת מאחרי היוזמה הזו. תל אביב עיר מדהימה שהרבה פינות בה שוות שימור ושיקום. שיתחילו כבר גם באלנבי וגם בנחלת בינימין. אהרונוב | 12.02.14 (ל"ת)
שאנז אלנבי
25 תגובות לכתיבת תגובה