אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הדואר המשיך להשקיע בתוכנה חדשה וב־iPost למרות כישלונם

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

14.
חזי ציג תתעורר שלא יהיה מאוחר
דרקטוריון הדואר לא רואה לאן מובילה ההנהלת הדואר וומנכל הדואר את החברה הוא רוצה להפריט אותנו לא מענין אותו כלום הכול קורס נתבג אם 100טון חבילות מכונות המיון קרסו הסניפים קורסים אף אחד לא אחפת אני קורה לדירקטוריון שלא נגיע למצב של הדסה שלחו את המנכל הביתה די לשבת בלי לעשות אתם תהיו אשמים
דוד פרץ | 13.02.14
13.
חגיגה נמשכת, בבנק הדואר
המצב בדואר בכי רע, עובדים לא יודעים את עתידם. איום פיטורים מרחף מעל ראשם, רמת הניקיון ירדה עד למפגע תברואתי קשה אך הנהלת בנק הדואר ממשיכה בחגיגות הבזבוזים ויצאה עם עוד 20 מנהלי תחומים ומחלקות ל 10 ימי השתלמויות בתוך חודשיים. כן כן חברים יקרים ההנהלת בנק הדואר לא שמעה כנראה על מצב הדואר והוציאה כ200 אלף ש"ח . מנכ"ל יקר , אולי תיידע את מנהל בנק הדואר והסבר לו שיש בעיה בדואר ושיספיק לבזבז כי הוא הוא פוגע בתדמית ובעובדי הדואר
אריאל | 12.02.14
9.
דואר ישראל צריך להתמקד ולהתאים עצמו לעידן החדש - דואר מודפס - אווט, חבילות - אין.
היום יותר ויותר חברות ומשרדי ממשלה מאפשרים קבלת דואר דיגיטלי ישירות למייל, מגמה שתלך ותתעצם ככל שיחלוף הזמן. לכן, על דואר ישראל להתאים עצמו לתקופה המשתנה ולהבין שייעודו העיקרי בעידן הזה הוא שליחה ומסירה של חבילות, בדגש על מוצרים שמוזמנים מאתרי אינטרנט בחו"ל. יש המון מה לפתח בתחום הזה, הדואר מפגר הרחק מאחור ולא מפותח בהיבט זה, וחבל - גם ללקוחות וגם לדואר ישראל, שלא ממצה את היכולות שלו.
אני | 12.02.14
8.
יור הועד -פרג'ון ידע שמדובר בבזבוז ושתק- לא רצה שימנעו את נסיעתו לברצלונה
זה מה שנקרא תן וקח- ההוצאה הייתה מיותרת כך גם לדברי סמנכ"ל תפעול אך פרג'ון שידע את מצוקת החברה מילא את פיו מים, כדי שהוא וחבריו יסעו לברצלונה. על כך שילמה החברה כספים לעמותה---סכומים לתקופה רטרואקטיבית. בושה וחרפה!! אז למי באמת איכפת מהחברה???איש איש לעצמו
חיים | 12.02.14
6.
הנהלה כושלת אבל האשמה היא גם במשרד התקשורת
מחירי הדואר הם הפסדיים כמעט בכל תחום בו יש תחרות ההנהלה הורידה מחירים כדי להתחרות בחברות הפרטיות ,אבל כנראה הורידה יותר מידי ונוצר גרעון ענקי כמו בהדסה גם הרגולטור נרדם בשמירה ולא השכיל לעדכן את המחירים עד שהוקמה וועדת רייך אבל זה לקח 4 שנים להוציא לפועל מחירון חדש שעדין לא פורסם בינתיים הדואר מפסיד לפי מתווה הוועדה הקודמת וועדת שגיא אמור משרד התקשורת להעמיד תעריף חדש משנת 2010 היום אנחנו ב2014 ועדין אין תעריפים חדשים
שלומי עיני | 12.02.14
3.
OPM ניהול כסף שאינו שלך
ככה זה כשמנהלים חברה ממשלתית, ולא יעזור כלום. כל הגוש המזרחי נפל בגלל השיטה הזו. אני הפסקתי אפילו לרכוש באינטרנט מפאת אי הנוחות הרבה הכרוכה בעמידה בתור מייגע לחבילות המוזמנות (זה במקרה ואני מצליח לקלוע לשעות הפתיחה המסובכות והמועטות של הסניף). השירות הממשלתי הגרוע בדואר, בביטוח לאומי ובשאר המוסדות שאמורים לתת שירות לאזרחים, דורש שינוי רדיקאלי, ויפה שעה אחת קודם!
מישו | 12.02.14
1.
הדואר חייב מהפכה - אני אישית משתדל להמנע מלהגיע אליו
יש כאלו שהתמזל מזלם והם מקבלים שרות מסניף טוב. לפחות לגבי, הסניף ממוקם במרכז העיר - מקום מאד לא נגיש כמעט תמיד צריך לשלם לחניון או ללכת קילומטר ברגל (וזה דווקא פן חיובי) כשנכנסים לסניף כמעט תמיד מגלים תור אדיר עד הדלת , עובדים מתוסכלים ולקוחות עצבניים כשכל מספר דקות לקוח שואל איפה מנהל הסניף ולמה אין מספיק כח אדם ... בקיצור, אולי אני לא קהל היעד שלהם ... אבל בשבילי , הדואר קיים רק עבור שרותים שלא ניתן לקבל בשום מקום אחר ... לכל מי ששואל אני אומר שאחת הדרכים הטובות להתעלל בי, היא לשלוח לי דואר רשום ... המשמעות היא מעל שעה נטו בעיר מגוריה וזה בד"כ הורס לי את בוקר יום שישי כי בשאר השבוע אני לא מספיק להגיע בשעות הפתיחה. לכן אני מבקש עד כמה שאפשר - לשלוח לי דואר למקום העבודה אבל לא כל אחד יכול לעשות זאת. קרה לא אחת שקיבלתי בדואר הודעה על דואר רשום כי לא היה אף אחד בבית - ובפועל היה , והדוור התעצל להמתין... לכן , כל מה שאני יכול לעשות בלי הדואר , אני עושה ... והמפגשים שלי עם סניף דואר הם רק כאשר אין ברירה ... במציאות כזו, איך הם רוצים לשווק לי שרותים אחרים ? קודם שיעשו טוב את מה שהם צריכים , יכול להיות שיש להם שרותים אטרקטיבים (כמו המרת מט"ח, ושרותים נוספים) אבל אני פשוט מסנן כי כל ביקור שם גוזל זמן יקר שאין לי. אגב, אם אני לא קהל היעד שלהם, אז אני לא מבין מי כן. לכן, מבחינתי כל שרות
k | 12.02.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת