אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

תנו לצהלה לנצח

167 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

166.
הרחוב הוא מרחב ציבורי. לאף אחד אין זכות לעצור או לגרש אנשים אחרים מהרחוב.
והחוצפה לעצור ולתשאל מישהו! אין להם סמכות. מותר לכל אחד לבחור שלא לענות ולא להתייחס. ואם יאיימו באלימות פיזית או עם הכלבים שלהם - לתבוע. הרי כל הרחוב מצולם, לא? ובאופן אישי - נראה לי שאנשים שרוצים להפריד את עצמן משאר בני האדם, ויש להם צורך להרגיש עליונים (רק בראש שלהם, כמובן) - צריכים בעיקר טיפול נפשי טוב. חברה בריאה מורכבת ממרקם הטרוגני של אנשים - רחמנות על הילדים שגדלים ככה.
עדי | 10.03.14
165.
אל תאמינו בצורה עיוורת לכל דבר שמנסים להאכיל אתכם..
תראו כמה שנאה הכתבה הזו הצליחה להוציא מאנשים שאוהבים לשנוא ולקנא... שנאה כלפי תושבי צהלה, המשטרה, חברות האבטחה, הימנים, השמאלנים וכו' ניסיתם להסתובב פעם בצהלה אפילו בנעליים מרופטות ובגדים פשוטים? בדקתם שאכן מה שכתב מר ארי ליבסקר אכן נכון?? אולי זו כתבה מגמתית רק בכדי לגרום להתלהמות ושנאה??? אני בעצמי כהה עור, יצא לי לא מעט פעמים לעבוד בצהלה, מעולם לא הוטרדתי או הרגשתי את המתואר בכתבה הזו. בקיצור אל תמהרו לשנוא ואל תאמינו לכל אדם שאוהב להגזים ולהפיץ שנאה :)
תושב שפוי | 26.02.14
164.
אני תושב שכונה סמוכה
אני תושב שכונה סמוכה- עושה לעיתים הליכות בטרניניג של 40 ש"ח מהשוק, אף אחד לא עצר אותי או שאל אותי למעשי אף פעם. אכן ניתן לראות מצלמות בכל פינה- אך הסתובבתי בכל פינה בשכונה ללא כל הפרעה. כנראה לשומרים יש את היכולת לזהות את החשודים האמיתיים- ולפיכך הם עושים את מלאכתם נאמנה.
אאא | 25.02.14
163.
למגיב 101 - לידיעתך, גם שוטר לא יכול לתשאל אותך סתם כי בא לו ו
ולשוטר שמפעיל עליך כוח לא סביר בלי סיבה חוקית, מותר לך להתנגד בכוח סביר. זהו שיעור בסיסי באזרחות בדמוקרטיה. על אחת כמה וכמה, מתנדב/שומר בשכר שמתנפל עליך ודורש פרטים ומתשאל, שלח אותו ואת מי ששכר אותו לעזאזל - אתה לא מחוייב לענות לו או לעזוב את המרחב הציבורי כדרישתו. הגיע הזמן שהעם הזה יתעורר ויבין, שגונבים ממנו את המרחב הציבורי ואת הדמוקרטיה והכל בתירוץ ביטחון אישי.
אבי | 23.02.14
162.
האצבע המאשימה אינה כלפי
תושבי צהלה, אלא כלפי אוזלת ידה של המשטרה , בתי המשפט (ראו מקרה שחר מזרחי), וכמובן כלפי הגנבים והתנהגותם של אלו המכונים ערסים. עד כמה שזה נחמד ונעים לחשוב על שכונה הטרוגנית, בפועל אף אחד לא רוצה ערסים בכיכר שמטרידים את בנותיו, שלא נדבר על גניבות ופריצות.
מאשים | 23.02.14
160.
על מה כל התלונות? אם היה לי את הכסף לשמור ככה על ילדי הייתי פועל באותה הדרך
זכותם המלאה להשקיע את כספם בביטחון, זה אפילו הגיוני ומצופה מהם... אם יש משהו שאפשר להתרעם עליו הוא רבת הביטחון שחיים בא אחרים בשכונות הרבה פחות טובות וזו אשמת המשטרה בלבד... אנשים בשכונות פחות "עשירות" יכולים להתנדב ולהקים קבוצת שמירה עצמאית... ככה זה התחיל בצהלה לפני כל המצלמות ושכירת חברת אבטחה פרטית. הכי קל להתלונן, בראש ובראשונה כל אחד אחראי לביטחון שלו!
אופיר | 23.02.14
159.
שתי בעיות שעולות באופן ברור מהכתבה (שכתובה מצויין)
"אם תפנה למשטרה בתור תושב רגיל, הקריאה שלך לא תיענה." - כלכך נכון! "כדי להיות שוטר צריך להיות בעל רגישות חברתית, שאותה השוטר לומד ומפתח." - סליחה, אבל לא אומר מה אני באמת חושבת על המשפט הזה, כי אני לא רוצה "להסתכן" באי פירסום התגובה הזו. אני כן אומר, שלרוב השוטרים שנתקלתי בהם, אין שום רגישות חברתית (או טקט)! רובם דיברו בשפת רחוב עלובה, וניחשו דברים שלא היו צריכים לנחש. דוגמה: "היי! ילדה! בואי רגע..." ככה פנתה אלי שוטרת, ואני הייתי בת 26 כשזה קרה! ילדה? באמת? אם היו שואלים אותי, הייתי מנחשת שהיא בת 30-28 מקסימום... לקרוא לאדם ברחוב "ילד/ה" זו לא דרך! וזו רק דוגמה אחת קטנה! ישנם כמובן שוטרים שהם הרבה יותר מבסדר! עושים את עבודתם נאמנה - שומרים על החוק, בעלי טקט, בעלי רגישות חברתית, ומדברים כמו בני אדם. אבל באותו הזמן, רבים מידי לא מחזיקים באף אחד מן התארים הללו - גם אם כוונתם טובה!
אני, אתה והוא | 22.02.14
156.
סטיגמה והכללה לא משקפים בהכרח את האמת
הכתבה הזו מגמתית (לפרסם את חברת השמירה הספציפית) ולא מייצגת כלל וכלל את רוב רובם של תושבי צהלה. רוב התושבים בשכונה אינם מנויים בחברת השמירה המדוברת אך אכן בחברת מוקד כלשהי (במחיר שווה לכל נפש) לשמירה על רכושם כמו שעושים בהרבה שכונות בארץ כתוצאה מאזלת ידה של המשטרה. התושבים ברובם אינם טייקונים או שוויצרים כמתואר בכתבה ואינם רודפים אחר סממני אושר. רובם עובדים קשה לפרנסתם, ממלאים את חובותיהם האזרחיות וחלקם גם שומרים במשמר האזרחי. כל אחד מוזמן לבוא לשכונה ואין כל סלקציה בכניסה אליה. חבל שהכתב יוצר סטיגמות לא אמיתיות על אזרחים טובים כתוצאה מראיון עם בעל חברת השמירה המעוניין בפרסום שירותיו.
משה | 22.02.14
154.
פריצות
פריצה לבית זה נורא,לא רק שיכולים לגנוב דברים, זה מפחיד ילדים , נותן תחושה של חוסר ביטחון וגועל נפש,לא משנה באיזה אזור אתה גר.גם בבתים משותפים יש הבטחה-קוד כניסה. למשל, ואף אחד לא רוצה שהסתובבו לא בבית אנשים זרים,אז למה אנשים כועסים על תושבי שכונות? ומה עם ישובים וקיבוצים? אין להם שערים ושומרים?
א | 22.02.14
153.
תגובה ל38 וגם לאחרים
קודם כול כולם יכולים להסתובב חופשי איפה שהם רוצים במדינה בשכונות בערים ללא חשש פרט לשטחים פרטיים לגבי חברת השמירה אתם מסתובבים שם בצהלה או רמת אביב או ברחוב אחר היה ופונה אליכם המאבטח אתם לא חייבים לענות לו הוא לא שוטר ולכן אסור לו לפנות אליכם לעכוב אותכם אפילו לשניה סתם ברגע שהוא עושה את הדברים הנל הוא עובר על החוק ומסתבך בעצמו אתם צריכים לדעת את החוק הם לא יכולים למנוע ממכם חופש תנועה פשוט תדעו את החוק במידה ואתם נתקלים בהם ויש בלאגן צלצלו 100 ותראו מי מסתבך הוא יחד איתכם הולך לתחנה לביצוע בירורים.
יוסי | 22.02.14
150.
לא נראה לי שיש להם זכות לתשאל אנשים שמסתובבים בשכונה
מצד אחד זכותם כמובן, הם משלמים על ביטחון, הם כמובן גם מטרה נוצצת בגלל הכסף, אבל עדיין אם נניח הייתי רוצה לעשות הליכת ערב או אפילו לילה באזור, או שסתם חפצה נפשי להסתובב שם בלילה ולראות את הבתים - לא חושבת שיש להם הזכות בכלל לפנות אלי ולשאול אותי מה מעשי פה באזור. לא עניינם, עם כל הכבוד זה לא אזור פרטי. הם יכולים לעקוב אחרי ולוודא שאיני מתכננת לעשות משהו רע. הם יכולים להזעיק משטרה אם הם חושדים שמיהו מסוכן, אבל לא מעבר לזה. זו קצת חוצפה בעיניי. בנוסף חבל שהמשטרה שלנו, בניגוד ל"שלהם" עסוקה בעיקר בגביית כספים על דוחות ומתן שירותים לעשירים וזלזול ברוב הציבור - חבל שהם לא מתגברים את ההגנה לצמצום ומניעת פשעים. ולא רק לחקירות נוצצות אחרי. רק קצת יותר סיורים, היה נחמד מאוד!! התפקיד של המשטרה זה להגן על הציבור להיות קשוב לציבור. את זה מזמן הם שכחו וחבל.
 | 22.02.14
148.
חילופי שטחים
לכבוד ה״ראיס ״ אבו מאזן אני האזרח הקטן מוכן לתת לך חלקים מארץ ישראל ,קח את ״צהלה״ בשביל ההתחלה . גילוי נאות זה לא בגלל שאני נדיב אלא בלל שבא לי להקיא על על המקום ,התושבים והמהות של השכונה. ה״ ישראלי המכוער״ מעולם לא היה מכוער יותר .מאבטחים עם כלבים ,שבוחנים אותך אם אתה לא תושב המקום ,רבותיי ההיסטוריה חוזרת ...גרמניה זה כאן ...איכס תכינו את השקיות ותתחילו להקיא .....
האזרח הקטן | 22.02.14
147.
כשאין משטרה ואין בתי משפט זה מה שקורה
גם אני גר בישוב במעמד סוציו אקונומי די גבוה (לא צהלה - אבל עדין) ופורצים פה בל סוף. למשטרה אין ממש טעם לקרוא כי הם לא עושים כלום - בדרך כלל לא מגיעים בכלל ואם מגיעים מטיפים לך מוסר שלא השקעת מספיק בגידור. ואם כבר תופסים סוף סוף איזה גנב הוא הולך למעצר ובאופן די מיידי משתחרר כי "אין מסוכנות". אם הגופים המטורללים האלה יתחילו לתפקד - ולא רק ירדפו אחרי תיקים עם פרופיל תקשורתי גבוה (כמו נשיקה מטופשת של רמון שבזבזו עליה להערכתי אלפי שעות עבודה) אולי המצב ישתנה
ארז | 22.02.14
144.
אין ואקום, רבותי.
לא ברור למה אנשים מופתעים, במדינה שבה ראשי המשטרה עסוקים בהטרדות מיניות או בהתחככות עם ״רבנים״ למיניהם, כשכוח האדם שמגיע למשטרה אינו איכותי (תקצוב ותיעדוף של השלטון המושחת) ולא מספיק אז ברור שבעלי היכולת ישתמשו ביכולת הזו כדי להעניק לעצמם את תחושת הביטחון. אותו הדבר בחינוך אפור\פרטי (וגם על זה היו כבר כתבות) - מי שיכול להרשות לעצמו ידאג לחינוך של ילדיו במקום לשלוח אותם לבתי ספר ציבוריים שסובלים מאותן בעיות בדיוק. ככה זה בטבע. רוצים שזה לא יקרה? תטפלו בחוליים של המדינה.
אסף | 22.02.14
131.
כתבה מבחילה, הכל בגלל חדלונה של המשטרה.
הירי על אנשים מוכי גורל בא מתוך אנשי השכונה ולא ההפך, אז קודם כל תקיאו את הפשע מתוככם. הפתרון לתחושת חוסר הביטחון של תושבי המדינה בכלל ותושבי שכונה מסוימת, זאת או אחרת הוא משטרה חזקה יותר עם סמכויות ובתי משפט שיעשו צדק ויענישו כראוי להם עבריינים ולא בהסתגרות חברתית, זה מעורר שאט נפש, גועל ודחייה. כפי שלא הייתי חולם לגור בדרום אפריקה, כלוא בכלוב זהב, גם כאן לא הייתי רוצה לגור במקום מנותק מסביבתו הטבעית.
דוד | 22.02.14
130.
מי שחושב ששוכנה של עשירים תיהיה בטוחה ושכונות של עניים יהיו איזור למסתננים הוא טועה
אתם בסכנה גדולה לא רק מהמסתננים העיוותים הענקיי שישנם בחברה הישראלית של עשירים ועניים בכל שטח בחיים בסופו של דבר מי שיתקוף שם בשכונות העישרות יהיו העניים ואל המסתננים . כשישנם אנשי הון שהם גם שילטון או מקורבים לצלחת ומנהל הדסה לשעבר וכעת מנהל ביטוח לאומי שמתעשר מרגע לרגע גם בזכות תרנויות באמצעות הביטוח הלאומי שהכסף שלו אמור לשרת את העניים - ואנשים אחרים כאלה שקרובים לקופה הציבורית ולוקחים מלוא החופן כמו שר האוצר הירשנזון והעורך דין "שטיפל" בניצולי שואה כל האנשים האלה בסופו של דבר את הכסף שלהם יקחו לא המסתננים אלא העניים שפשוט יבואו אל ביתם ויקחו מכל הבא ליד . אני מניח שרוב כספם כבר נימצא במקום מבטחים בחו"ל בכספותץ של מקומות רחוקים מקלטי מס וכדומה וכספם גם מושקע שם היטב בבתים ורכוש אחר וילדיהם לומדים וגרים שם כבר כעת מתכוננים למקרה של אסון קיומי לישראל - אבל מה שעוד יש להם כאן בארץ ילקח מהם על ידי הסובלים . בנקאים למיניהם עשירים חברים של מנהיגים . כל האנשים האלה באופן טבעי לא יצאו נקיים פשוט להעריך זאת די לראות מה קורה לאנשים כמוהם בחו"ל בארצות אחרות בסופו של דבר הם פשוט מנוקים מרכושם בצורה כזאת או אחרת גם כסף חבוי בחו"ל אפשר למצוא דיות קנויות ורכוש אחר הכל אפשר למצוא כל מי שהתעשר על חשבון העניים בסופו של דבר יחזיר בעל כורחו את כל הכסף ויצטער על היום שהחל ללטוש את עיניו לקופה בציבורית .הילדים שגרים בדירותש ההורים קנו להם שם גם הם לא ישארו עשירים . יש דרכים להתמודד איתם גם .סבל של עמך בסופו שבהתפרץ והצדק עשה יעשה .
נימרוד  | 22.02.14
126.
המדינה בפשיטת רגל
כל מערכות השירות במדינה קורסות בזו אחר זו. בריאות? בתיה"ח הציבוריים-ממשלתיים באפיסת כוחות - בתיה"ח הפרטיים פורחים. ביטחון? המשטרה הארצית בקושי מתפקדת -מתפתחים במקביל משטרה פרטית ושיטור עירוני. מה בעתיד? מיליציות פרטיות?! שריף בכל עיר?! בושה למדינת ישראל...
קפיטליזם חזירי | 22.02.14
121.
איכות חיים
רבים כאן שכחו מושג חשוב -"איכות חיים". זכותה של אוכלוסיה הומוגנית במקום מגורים מוגדר לבחור לעצמה דפוסי התנהגות שישמרו על ערכים חשובים : שקט, נקיון, מוסר, שמירת חוק, כיבוד הזולת, מניעת עבריינות,בטיחות בדרכים, חניה רק במקומות מותרים ועוד. לומר אמת, למבקרים מחוץ לצהלה אין מה לחפש שם , הן ביום ועל אחת כמה וכמה בשעות החשיכה וניתן להגיע לשכונת נוה שרת שלא דרך צהלה. הגיע הזמן שכל אחד ואחת יכיר ויכבד את זכויותיו ורצונותיו של הזולת וגם הזולת יכבד את שלו ואותו.
גיא | 21.02.14
118.
הון ושלטון וכנופיית פשע
לשסות כלב תקיפה גם אם מורכב לפיו זמם זו פעולה המוגדרת בחוק כתקיפה . משטרת ישראל היתה אמורה לעצור את התוקף כלומר את המאבטח ששחרר כלב על אדם.מה שקרה מצביע על חוסר ההבנה של החוק בפי המוגדרים כאנשי החוק קרי משטרת ישראל.לכל אדם במדינה מותר להתנייד בשטחים הציבוריים,ורק לשוטר סמכות שילטונית קרי לשאול אדם להותו או למעשיו במקום ציבורי.מי שטורח לענות למאבטח פרטי מבזה את עצמו ומשטרת ישראל שוב טועה ומטעה למאבטח אין סמכות לשאול אותי למעשי בשטח הציבורי בשום שעה של היממה .וממתי מותר למאבטח לעכב אזרח עובר אורח בשטח ציבורי?למשטרת ישראל הפתרונים.
תושב המרכז  | 21.02.14
116.
כמהדברים כדי להכניס לפרופורציות אחרי כתבה שכזו
צהלה אינה שכונה של האלפיון העליון, אלא של העשירון העליון, כלומר אנשים אמידים ומבוססים, לא משפחה ממוצעת אבל גם לא משהו שאין בערים אחרות. בצהלה, כמו בכל שכונה אחרת בארץ (!!!) רוב התושבים מעוניינים בשכנים כמותם, ולא בשונים מהם, וזה נכון לגבי עובדים זרים, רוסים, מזרחיים ו"סתם" חריגים. גם כאן הם אינם שונים מתושבי שכונות אחרות בערים אחרות. אלו שיש להם כסף ויכולת דואגים לשיפור איכות החיים שלהם, וזה אומר התגוננות בפני פורצים, שכירת חברת ניקוי בתקופות של שביתות וכו'. למה אנחנו שואפים שיהיה לנו כסף אם לא להבטיח איכות חיים גבוהה יותר? בשכונת צהלה, כמו בשאר צפון ת"א ושאר הארץ- רוב האוכלוסיה עובדת קשה מאוד על מנת להרויח כסף, רק שבמקרה שלהם הם עושים זאת בהצלחה רבה הרבה יותר ביחס לאחרים. זה לא אומר שתושבי צהלה/צפון ת"א/ותל אביב עצמה הם אנשים מתנשאים ורעים כמו שנהנים להציג בתקשורת (תראו איזה טוקבקים מלאי שנאה עיוורת יש כאן). לפחות לא יותר משאר תושבי ישראל. ואני לא תושב צפון תל אביב, גם לא מתל אביב..
ELMO | 21.02.14
109.
קצת מפחיד כנראה להגיע לשם
כל אשה או גבר שיסעו שם לתומם עשויים להיתפס "משוטטים" באיזו עיר או ישוב בישראל נחקרים אנשים על כך שהם עוברים או הולכים במקום מסוים? לא זכור לי דבר כזה... כדאי להם לסגור את המקום לשים גדרות ולהפוך את עצמם לגטו, בעצם הם סוג של גטו גטו של עשירים רק חומות יעזרו להם .
שג | 21.02.14
108.
בקיצור, כמו ברוסיה
שכונות לעשירים מוקפות בחומה פיזית וחומה של שומרים. נקיות מהמסוממים והשיכורים הכפריים. נו, אז מסתבר שדווקא הקפיטליסט הגדול ביותר במדינה מוביל אותה להראות בדיוק כמו רוסיה, שהרי היא האויב הגדול ביותר של אומת הדגל של הקפיטליזם, ארה"ב. משעשע, בהתחשב בזה שביבי התחנך על ברכי הקפיטליזם.
שוקי | 21.02.14
107.
מאבטחים מעולים יופי של עבודה
חברים אני חייב לציין, עם כול ההתלהבות פה של אנשים שמאיימים לבוא ולעשות בלאגן, מדובר במאבטחים מאומנים אשר יצאו מהיחידות המובחרות בארץ. מדובר במלך הארץ לכול דבר ואני לא מבין את ההתלהמות פה של אנשים. קנאה זה דבר מכוער שתביא אותנו למקומות רעים ביותר .אז אנה כבדו קצת את הכתבה ואת החברה שעושים ימים כלילות כדי למנוע את הפריצה הבאה בשכונה.
אלעד | 21.02.14
101.
אני לא חייב לענות לאף אחד חוץ מלשוטרים.
צהלה היא שכונה בתחום של תל אביב. הרחובות הם שטח ציבורי השייך לכל אזרחי המדינה כולל אחמד מג׳וליס, חיה מנתניה וירון מרמת גן. רחובות צהלה אינם שונים מרחוב איינשטיין הסמוך שדרות רוטשילד ושכונת נווה שאנן. אם למר x מצהלה מותר ללכת חופשי בנווה שאנן אז לכולנו מותר ללכת ברחובות צהלה.
ירון כהן | 21.02.14
99.
דרום ת"א, הפנמתם את זה?!
אין כמו שיטור טוב. אתם אלו שתמתגו את האזורים שלכם. אז קדימה, הרימו את הישבן העצלן וקשה יום שלכם, וצרו לכם משטרה משלכם. נראה לאן הדרפורים, הסודנים או כל הפרופילניקים יעברו.. כל מה שאתם צריכים זו חב' אבטחה משלכם, והשט - מובטח! כנ"ל גם ערך הדירות שלכם.
שירי | 21.02.14
98.
אני גר בשכונה שצמודה והטרידו אותי לא פעם
גם כמה מפורסמים . "מה אתה עושה פה ?" "את מי אתה מבקר ?" לא רק שם , גם ברמת אביב ג' . אפילו אחת השכנות של בת זוגי שקלטה שאני כועס אמרה לי במעלית : "זה לא בגלל איך שאתה נראה..." אז עניתי לה "מה שעשו לכם באירופה , אתם עושים היום"
תושב האיזור | 21.02.14
96.
להעמיד לדין ולשלח לכלא את מי שתוקף אזרחים אם כלבים!!
לא יתכן שרק כי הם עשירים מותר להם ליתקוף את מי שבה להם, יש חוק וצריך לעקוף אותו גם כלפי הפושעים האלה! ובמיקרא שהמישטרה יודעת על זה, לפטר מיד את מפקד המישטרה בעזור, שאיפשר את העברה על החוק החמורה והמסוכנת הזאת!!!! פה זה לא דרום אפריקה!!!!
ניקולס | 21.02.14
92.
הנקודות ששמתי לב אליהן
1: אם בפועל קיימת העברת סמכויות בין המשטרה לחברות האבטחה, אז כנראה שמשתמע מכך שבעצם כספי המיסים המממנים את כל כוחות הביטחון והמשטרה בארץ משמשים למימון גופים פרטיים שבעצם אינם כפופים לאתיקה המנחה את משרד הבטחון או המשרד לבטחון פנים. יהיו הליקויים אשר יהיו בעבודת המשטרה, אבל אין שום סיבה שכלל אזרחי המדינה יממנו שכירי-חרב בשירותם של "אצילים" כשלכל אחד ממפקדיה של קבוצת שכירים כזאת (חברת האבטחה) יש אסטרטגיה משלו. אם בסופו של דבר יתברר ש"לירות קודם ולשאול שאלות אח"כ" זה התחליף לעבודת המשטרה, אז זה לא תחליף טוב. 2: מניין לאותם אנשים שנותנים אמון בחברות פרטיות שאין לאותן חברות קשרים עם עולם הפשע? שבחסות "בדיקה בטחונית" יכול "מאבטח" כזה להשתלט על חייה של משפחה שלמה ולענות אותם כמו בסרטים? בכל אופן, אני אישית חושב שאולי טוב שאנשים כאלה מתרכזים כולם במקום אחד. אולי כך אפשר יהיה לנתק את שאר המדינה מהם ולחיות כחברה שבה יש יותר אכפתיות אנושית.
ד,מרכז | 21.02.14
89.
על מה המהומה?
מדינת ישראל (בזכות ביבי) בצעדי ענק להפוך למדינה דו מעמדית עם קו הפרדה ברור: עשירים ועניים , התהליך החל מאז כהונתו הראשונה של איש הנרות הריחניים וטיסות היוקרה בנימין נתניהו , והוא לא חדל מכך גם בכהונותיו בהמשך . לציין כי לא מעט מתושבי ערי הפיתוח , אלו שלמדו מגיל קטן להצביע ליכוד , וכששואלים אותם למה הם אומרים כי ככה לימדו אותנו , עזרו למר נתניהו להמשיך ולמשול במדינה ולבצע את זממו בעם. אותו "מנהיג" שלעולם לא יוכל להבין עני כי הוא גדל מגיל -0 במשפחה בעלת אמצעים , רכש השכלה ותרבות בארה"ב בימים שאזרחי ישראל רק יכלו לפנטז ולהגיע לשם בנה לעצמו אג'נדה במהלך השנים ואף אדם שפוי לא דאג לעצור אותו לרגע בדרך ולגרום לו להוציא את הראש מהתחת ולהסתכל סביב מה קורה למדינה הזאת, ההפך הוא הנכון , האיש ממשיך לקבל רוח גבית וחיזוקים חיוביים וכך הגענו למצב שזוג שמכניס 7000 ש"ח בחודש קונה בית ב 1.2 מיליון "כי אלו המחירים היום" , אזרחים סובלים מהלנת שכר ואף אחד לא מגן עליהם, פנסיות של אזרחים פשוטים שחסכו שקל לשקל כל החיים הלכו קפוט בידי טייקונים (שקונים לבנים שלהם לכבוד החתונה פנטאוז ב-10 מיליון ש"ח) ואף אחד לא החזיר להם את הכסף , רכב משפחתי ממוצע עולה לא פחות מ 100000 ש"ח , גילוי גז חדשים שכבר נחלקים בין חברות זרות בחו"ל והאזרחי הישראלי שהמשאבים שייכים לו לא זוכה כרגע לפרוטה מהם , מפעלי ים המלח עושים הון באמצעות פטור ממס במשך שנים על חשבון הגב של הציבור הישראלי שהמשאבים שייכים לו , ביבי ושרה מטיילים בכל העולם וכל טיסה כזאת עולה לא פחות מ 500000 ש"ח , חברות כוח-אדם שולטות במשק העבודה בו לאזרח אין זכויות , אין פנסיה ויש משכורת רעב . אז מה הפלא חברים שאנשים, שפשוט חזקים על חלשים, התעצמו במהלך אותם שנים, צברו הון, עובדים בחליפות ומותגים ונוסעים ברכבי יוקרה, מגיעים אחה"צ הביתה ולא רוצים לראות את אותם אנשים שמרוויחים 7000 ש"ח ומסתובבים בטרנינג וטישרט ונעלי פומה בכיכר שלהם?!?! רק חסר שהם ישימו גדר תיל חשמלית ויחלקו לעובדים הזרים שעושים אצלם כביסה ככר לחם וקערית מרק . אזרח המום תושב המקום
אלמוני-מתבייש | 21.02.14
86.
אלו אנשים שעובדים לפרנסתם מכירה שם רבים תודה לאל הצליחו למה הקנאה
המוטרפת הזו תעבדו קשה ותצליחו בעזרת השם לא צריך לקנא במי שהצליח ודואג לעצמו מה אתם יודעים אל איכות אזרחותם ותרומתם למדינה ולחברה ולשגשוג הכלכלה הישראלית אני ירושלמית ומכירה שם אנשים יקרים וטובים שעובדים קשה מאד לפרנסתם ותודה לשם מצליחים וכך גורמים לפרנסת אחרים שנאת חינם תחריב את המדינה היקרה הזו
נעמי א. | 21.02.14
80.
צהלה שכונה מקסימה!
אני גרה בנווה שרת , יוצא לי לא מעט לעבור ברגל בצהלה(שכנים אנחנו, מה לעשות :) ) .אז ראיתי את המאבטחים ,ובטוח הם ראו אותי ופלא ופלא - לא גרשו אותי, לא היה תשאול - לא היה כלום! מה כן היה? כל פעם הרגשה נהדרת של בטחון אישי (וזה חשוב לאישה). אני לא כמו כל הקנאים שהגיבו כאן - אני נהנית מאד מאותם דקות שאני עוברת בצהלה לבית קפה שכונתי או ל206 בשרים או סתם להליכת ערב. ככה צריכים להראות חיים במדינה נורמלית! נקי, מואר, בטוח. ולא כמו באיזור תחנה מרכזית ששם אני יושבת ברכב נעול מבפנים עם חפץ חד ביד לצורך הגנה עצמית אם אני מחכה לחברה שמגיעה מעיר אחרת - אם איזה כושי מסריח ינסה להתעסק איתי המעיים שלו ישפכו על הכביש. אז חבל שתל אביב כולה לא כמו צהלה! ותספיקו לקנא - זה מזיק לבריאות.
 | 21.02.14
76.
כן השלב הבא הוא כמה ערסים קונים דרך עו'ד נכס
מי שמכיר את האיזור היה מקום כזה לא רחוק אמנם לא הגיע לידיי אבטחה כמו בצהלה אבל מהר מאוד נכנסו לשם כל מיניי אנשים שלא היו אמורים להיות שם המקום הוא שיכון דן שבמקור היה עבור חברי דן הנהגים וחברי הקואופרטיב לאט לאט התחילו למכור שם בתים לכל המרבה במחיר וכיום המקום עדיין יקר אולי אך לא "יוקרתי" כמו צהלה אבל זה גם יתדרדר עם הזמן כמו כל מקום פלצני
hawk | 21.02.14
71.
זכויות הגנב לגנוב והערס להציק עלולות להיפגע על ידי העשירים
אתה קורא את הכתבה ועוד יותר - חלק מן התגובות, ופשוט לא מבין לאן התדרדרה החברה הישראלית. הגורמים האחראים למצב הבטחון האישי הם ממשלת ישראל ומשטרת ישראל. וכיוון שמזה שנים הם אינם מקיימים את אחריותם, אנשים מתארגנים להגן על עצמם. מה ההבדל בין שכירת שומרים לבין לימוד אמנויות לחימה? בשני המקרים מדובר בהגנה עצמית (אלא אם כן זה משמש לתקיפה). כל מי שמתיפיף פשוט אומר, זכות הגנב לגנוב, הערס להציק ולהטריד, חשובה יותר ועומדת מעל זכותו של האזרח, לחיים שקטים ומסודרים. נראה לי שזו הפיכת היוצרות.
אני לא מאמין | 21.02.14
70.
ואם אתעלם מכם ומשאלותיכם ?
סתם יתחשק לי לטייל שם דווקא, כי זו זכותי האזרחית והחופש שלי ללכת באיזה רחוב שאבחר וכמה שארצה, ואם תפנו אליי בשאלות פשוט אתעלם מכם כי זו זכותי מה אז? תעכבו אותי? תמנעו ממני את התנועה? מה זה השטויות האלו.... עצם העובדה שפונים לאנשים ברחוב זו הפרה בוטה של זכויות האזרחים. אבל איפה המשטרה? אין בעיה שיפטרלו יסתכלו ישגיחו ובמקרה צורך שיתקשרו מיד למשטרה אבל אין להם שום זכות לעצור אף אחד או לשאול למעשיו!
חזות מזרחית | 21.02.14
69.
צימרמן הישראלי בהתהוות
בקרוב תשמעו על מתנדב או מאבטח שכונה בשכר , שהרגו אזרח (כזה שהלך לו לתומו עם קפוצ'ון). כמובן שלרוב אזרחי המדינה ולראש הממשלה ביבי זה לא יזיז, גם אם מדובר בילד טוב ירושלים, בשל מוצאו המזרחי או צבע כהה אחר. בלגאן רציני וחקיקה אחראית, רק רק אם הנפגע יהיה לבן עור או חלילה ילד של אחד מתושבי שכונת יוקרה שפוצץ במכות או נורה על ידי אותם מתנדבים.
אבי | 21.02.14
65.
ומה יש לאפריקאים לעשות בדרום תל אביב?
כלום, אבל לא נראה שזה מפריע לעשירים. מצידם, יש להם עובדים שיכולים לעבוד יותר בזול. אם היה קם משמר אזרחי שמעיף אותם מדרום תל אביב כי אין להם מה לעשות שם, בוז'י הרצוג היה קורא להם גזענים מדירתו המבוצרת. הצביעות של האליטה פשוט דוחה.
ניר | 21.02.14
63.
שם גרים השמאלנים שתומכים בהצפת דרום תל אביב בפולשים אפריקאים.
אני מת על כל הצבועים הצדקנים שמטיפים לאפשר הצפת תל אביב בפולשים מוסלמים מאפריקה, כל עוד הפולשים שוכנים בדרום העיר ולא מורשים להיכנס לצפון. לו היו מאפשרים לעשרת אלפים סודנים ואריתראים להתיישב בצהלה, תוך שבוע הם היו מוטסים בחזרה לארצם. ככה זה כשמקבלי ההחלטות בישראל לא ממש חיים בישראל, אלא בקהילה סגורה עם גינון, שיטור, בריאות ותנאי חיים שאין כל דמיון בינם לבין חייו של אזרח ''רגיל'' במדינה.
איתי | 21.02.14
59.
שוקי השומר והכלב
סתם בולשיט, פעם הסתובבתי שם טיול רגלי, אינני גר שם. בא השומר הזה שאל שאלה, לא עניתי, התעלמתי. מיהו? אינני מכיר אותו ואיננו שוטר. במידה והיה נוגע בי הייתי מגן על עצמי בנשק שאני נושא איתי ברישיון. חבורה של כלומניקים עם ניסיון להיראות מייקגייבר וסילבסטר סטאלון- רוקי 99
Yoav | 21.02.14
55.
למרות "רמת האבטחה הגבוהה" פעלו מתחת לראדר היורים והמשחיתים באין מפריע.
וזה שלעצמו אומר דרשני על טיב חברת האבטחה במקום. ודבר שני,לא בטוח שאנשים בכלל גרים בצהלה,לכו לטייל ברחובות השכונה,וראו זה פלא,לכל בית (וכולם עם חומה) יש מספר בית,אך אין שם משפחה. וכי עד כדי כך "האיום" הקיומי על תושבי השכונה גדול?
א.ר | 21.02.14
53.
הבעייה היא אוזלת ידה של משטרת ישראל ובתי המשפט לא הסנובים העשירים
הרי בייננו כולנו היינו עושים אותו דבר אם היה לנו סכומי כסף כאלו. אינטגרציה זה יופי עד שהילד חוטף מכות בבית ספר,הערסים מקללים ומלכלכים את הגינה בשיברי בקבוקים,סיגריות ופיצוחים,הנרקומנים בחדר האשפה והאופנוע שלך נגנב,אז כולנו נהפכים לרפובליקנים מטקסס. יותר משטרה,פרקליטות אמיתית לא רודפת פרסום ונקודות ובתי משפט מחושקים בחוקי כנסת שייחביו עונשים מינימאלים לעברות חמורות יפתרו את הבעייה. עד אז נראה יותר ממנטאליות מדינת עולם שלישי כמו כוחות שיטור פרטיים והשוטר אזולאי.
אזרח פשוט | 21.02.14
49.
אתה לא מפה? אתה פושע.
אחרת, למה הלכת פה ברחוב...? זה בכלל חוקי החברות האלה? מחר הם ירו ברכב שרק העז להכנס לשכונה. אולי אז השלטון שלנו יתעורר. עד אז, תפעילו ג'.יפי.אס כשאתם יוצאים מהבית, ותתפללו שלא יהיו עננים. חס וחלילה שלא תכנסו בטעות לצהלה. לא אוהבים שם נכים, וגם לא אנשים מבחוץ. דרך אגב, בפעם האחרונה שבדקתי, הרחוב הוא שטח ציבורי. באיזו זכות הטייקונים האלה משתלטים על שטח ציבורי ומתנהגים כאילו הוא הרכוש הפרטי שלהם?
 | 21.02.14
45.
ל-39
כן, כשיש לך יכולת כלכלית, אתה תוציא הון כדי שלא יכלאו את הילדים שלך בארון, גם כשזה קורה רק אחת לכל מספר גדול של פריצות. הסכנה שם לפריצות היא גדולה יותר מבמקומות אחרים, וזה הכסף שלהם שהם "מבזבזים" על מנת למנוע את הפריצות האלה, שגורמות לתחושה של פחד וחוסר בטחון. אבל בוא נדבר עוד קצת על גזענות, תוך כדי לעג לרצון של עשירים לחיות בלי שמפרים להם את הזכות לבטחון, הרי זכויות אדם מיועדות למקופחים בלבד!
 | 21.02.14
43.
אם נניח בצד את הגזענות, אין סיבה להפנות אצבע מאשימה כלפי ה"עשירים" כל עוד המשטרה לא עושה את עבודתה
המשטרה לא תעצור לעולם פורצים, גנבי רכב וכו'. הפעמים היחידות בהם אני נתקל במשטרה הן כשהיא תופסת אותי על 110 קמ"ש במקום 100 קמ"ש, או כשאני מעשן ג'וינט בגינה שלי בבית... בינינו, משטרת ישראל היא פשוט בזיון אחד גדול.
רון | 21.02.14
39.
אחד הדברים ההזויים והמגוחכים שקראתי בחיים.
מה זה איזור מלחמה? איפה אנחנו,בדרום אפריקה? חחחח!! כמה מעשי אלימות יש שם בכלל? כל הפרוייקט הזה בשביל למנוע מכמה נרקומנים לנסות לפרוץ לאיזה בית? מעבר לזה שאין להם שום סמכוח חוקית אמיתית,ואין להם שום יכולת לגרש אף אדם שבא לו להסתובב בשכונה סתם ככה. שלא לדבר על הגזענות הנוראה,ההתעללות בבעלי חיים,וכל הגועל נפש שהסיפור הזה מעורר אצלי.
מ.מ. | 21.02.14
35.
בתור תושב נוה רסקו - כל הכבוד. בקרוב אצלנו
כן, זה חצי מוסרי, משטרה פרטית וכל הבלה-בלה הזה. אבל כשהילדים שלי צריכים לחזור מבית הספר כששני ההורים בעבודה, אני שמח שיש משהו שאני יכול לעשות שמקנה להם בטחון. כן, זה עולה כסף. אני לא אקח איתי את הכסף לקבר, ואם אני יכול לשעות איתו משהו לטובת בני המשפחה שליח - שיקפצו לי כל המבקרים. הייתם עושים בדיוק כמוני אם רק הייתם יכולים.
יובל | 21.02.14
33.
בושה וחרפה. שימו לב לפסקה הבאה:
"בעבר הבן שלי סבל מהצקות של ערסים, שהיו משתלטים על הכיכר בימי שישי, עכשיו הערסים כבר לא מגיעים לפה". גם אני לא אוהב ערסים, אבל האם יש זכות לגרש משכונה אזרחים אחרים של המדינה? האם לתושבי צהלה מותר להיכנס לכל שאר השכונות, אך לתושבי שאר השכונות אסור להיכנס לצהלה? זו פשוט בושה וחרפה ואם מגרשים אזרחים רק כי לא נוח להם ולא בגלל שהחוק מתיר זאת, צריך לטפל בזה בחומרה רבה. וכל מי שלא גר שם ומתנגד, צריך לחשוב על זה שמחר יגרשו אותו. ובכלל, למה מהגרי עבודה מאפריקה לא מגורשים מדרום תל אביב אבל מגורשים מצהלה? בושה וחרפה. צריך לגרש אותם מכל המקומות כי הם מהגרי עבודה לא חוקיים, אבל לא ייתכן שיעשו איפה ואיפה.
 | 21.02.14
27.
אני כל כך מסכימה עם 7.
גם אני מחפשת את השוטרים עם הרגישות החברתית במיוחד אחרי ששוטר לא הסכים להכניס לנידת אזרח מדמם שמאבטח ברכבת תקף (כי חזר לרכבת לקחת חפצים שלא הצליח להוריד בבת אחת .) אולי אם היו יותר שוטרים ברחובות, בסיורים בשכונות היינו יותר בטוחים. גניבות יש גם בשכונות עניות בהרבה מצהלה אבל כוח אדם מישטרתי אין. אבל יש לזה תקציב? ביבי התחיל בהפרטה כבר בקדנציה הראשונה שלו (1996)מפריט כל מה שרק אפשר. לא לוקח אחריות על כלום. שם עלינו קצוץ
בצפון הרחוק | 21.02.14
26.
בצהלה השמאלנים מביעים בקולניות את זכויות כל עממי אפריקה להשתכן כאן
בשם השיוויון. כולל בוז'י הרצוג , ואז שהתוצאות לכך מגיעות לחצר האחורית שלהם , הם מסרבים להכיר בכך שטעו , מסרבים להכיר באחריותם למצב , ופשוט מעבירים את הבעיה לשכונות שלא יכולות לשלם , הימניות יותר - דרום תל אביב....
א | 21.02.14
22.
תעודת עניות למישטרה ...
בושה שהאזרחים צריכים באופן פרטי לשמור על ביטחונם ורכושם , אומנם אני אישית גר בדירה ללא סורגים והמוצר הכי יקר בבית שלי זה המחשב שלי (שעלה לי ליפני 5 שנים) - 6000 ש"ח וחוץ מיזה הכל יחסית ישן ואין לי משהו ששווה להם לגנוב , אני חושב שייש למגר את נושא העברינות והפשעים בסדר עדיפות ראשונה !!! כי הם רואים שהפשע מישתלם להם... פה שוד שם תקירה מישטרה להיתעורר!!! תתחילו לטפל בבעיות ולא לחפש לי מי לא אוטט ימינה בפנייה , ודווד נסע במהירות של 15 קמ"ש יותר , מישטרה סוג - ז. תתחילו לטפל בפשע ולא להיתעסק בטפל .
אזרח | 20.02.14
14.
כל מי שטייל בדרום אמריקה יודע בדיוק לאן אנחנו מועדים ולא, לא מדובר במקום טוב.
פקידי מדינה בכירים מסייעים לפוליטיקאים להפריט את השירותים הציבוריים כדי לפרוש זמן קצר לאחר מכן ולהפוך למנכ"לים בתאגידים שמציעים את אותם שירותים תמורת "סכום סמלי". כל זאת בזמן שהציבור ממשיך לשלם מיסים דרך האף עבור שירותים שהוא לעולם לא יקבל בדיוק בזמן בו הוא יזדקק להם. לאן הכסף הולך ? שאלה מצוינת. בלי קשר, בדיוק חנכו בקריה אולם כדורסל תת-קרקעי חדש. למה ? למה לא ?
מדינת כל עשיריה | 20.02.14
11.
ככה זה שהמדינה מתחמקת מתפקידיה המסורתיים - כמו שיטור, אכיפה, בריאות רווחה...
העשירים מקיפים את עצמם במה שנקרא gate communities וחיים להם בבועה מוגנת ושאר האנשים, נאלצים להתמודד עם חיים שהופכים להיות קשים יותר ויותר מיום ליום, בין אם זה באלימות, באטימות של מוסדות המדינה, בין אם זה בקושי להתקיים, בקושי להגיע לדירת מגורים.... ככה זה שמדינת רווחה הופכת להיות מדינת של קפיטליזם פרוע.....
ישראל | 20.02.14
7.
בואו נראה מה יש לנו, מחירי דיור הזויים, מחירי מזון מופקעים...
רמת החינוך בבתי הספר בירידה, רמת הביטחון בישובים (פריצות ,גניבות , תקיפות) יורדת. הרפואה כבר מופרטת, המשטרה כרגע כמו שרואים גם בחצי הפרטה (פשוט לא יעשו כלום אם תתלונן). בקיצור הפכנו למדינת עולם שלישית, משהו בין דרום אפריקה לרוסיה. נראה לי הדבר היחיד שעדיין לא מופרט זה שירותי כיבוי האש. מה שכן אהבתי את הציטוט שהשווה בין מאבטחים לשוטרים: "כדי להיות שוטר צריך להיות בעל רגישות חברתית, שאותה השוטר לומד ומפתח". עם השכר והתנאים של השוטרים, לא ראיתי יותר מדי אנשים עם רגישות חברתית שמגיעים לשם.
אבישי | 20.02.14
5.
עשיתם לחברת האבטחה פרסומת מצויינת. עכשיו כולנו גם רוצים אבטחה כזו.
התיאורים של מה שבעייתי באבטחה כזו הם תיאורטיים בעוד שהתיאורים של היתרונות הם מאוד מוחשיים. לכאורה, אם בשכונה העשירה יש אבטחה פרטית, למשטרה אמור להיות יותר כוח אדם לשכונות האחרות. הבעיה בישראל היא בכלל בהקצאת משאבים למקומות הלא נכונים ושלטונות אכיפה ומשפט שלא מאפשרים טיפול אמיתי בבעיית הבטחון האישי. אם כל נרקומן שנתפס מסתובב היה נשלח לשיקום, אם הייתה אטימה של גדר ההפרדה ומניעת כניסת פלסטינים לישראל ואם כל מסתנן שנתפס היה נשלח לסהרונים, אז הייתה למשטרה אפשרות יותר טובה לספק בטחון לכלל תושבי העיר.
אביב | 20.02.14
1.
לאור מחדלי המשטרה - מה הברירה?
אני בהחלט מבין את תושבי צהלה. אני גר בשכונה עם בניה צמודת קרקע כמו צהלה. הגעתי לשם לפני שנים, כשהאזור היה פחות יוקרתי והרחוב שלי היה כמעט שדה פתוח עם קצת בניה משנות ה 50. מאז המגרשים הריקים התמלאו בוילות יוקרה וגם הפורצים הגיעו. כל כמה חודשים פורצים או מנסים לפרוץ לי לבית, או סתם גונבים אופנים מהחצר. המשטרה לא טורחת לטפל בעניין ובחלק מהמקרים לא טרחו להגיע. החשש העיקרי שלי הוא לא שיגנבו משהו, כי אין יותר מדי חפצים גניבים ויש גם ביטוח, אלא שהפורצים יתקלו בילד או באשה. הברירה היא או להקים מבצר - סורגים, גדרות מצלמות וכו' או לשלם לכח פרטי.
אזרח באמת מודאג | 20.02.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת