5. חבל מאוד שמשרד התחבורה לא ממלא את תפקידו. צים הופרטה כחברה במקום העשירי וכיום היא במקום 20. כלומר ניהול כושל. תפקידו של משרד התחבורה היה לשמור על תשתיות הספנות ועל הימאי הישראלי וזה לפי חוק. לא לנעשה דבר בעיניין. לצערי מאינטרסים אישיים של מר יגאל מאור העומד בראש הרשות לספנות ונמלים גברו על האינטרסים של מדינת ישראל משלמת לו. העמדה שלא צריך ימאי ישראלי ושאפשר לוותר על מנית הזהב מתאימה לעמדה של נשיא לשכת הספנות והעומד בראשה מר זבה מנכ"ל צים לשעבר שהיה גם בועדת האיתור שבחרה במר מאור לתפקידו במשרד התחבורה. כמה חבל. איש שמבין | 19.02.14 (ל"ת)
4. תספורת, היא תספורת היא תספורת! וזה לא משנה שחוב ישראלי הוא "רק" 400 מיליון. להחזיר חובות לזרים לא צריך? איזה מין עזות מצח ויוהרה. נכשלתם! לקחתם הלוואות. לא החזרתם. אתם ג.נ.ב.י.ם! עמיר | 19.02.14 (ל"ת)
3. אה זה בסדר רק 400 מיליון דולר זה מהחברה הישראלית איזה מין קו מחשבה וצים היא רק מחלבה שהדירקטוריון של בובות מאשר החלטות לרעת החברה ולטובת בעלי השליטה אלעד | 19.02.14 (ל"ת)
"אם ניתן להנפיק את צים כבר עכשיו, אז למה לחכות?"
5 תגובות לכתיבת תגובה