43. רציתי לפנק את עצמי בטיגואן אך לאור הדברים שאני קוראת אני נסוגה מהרכישה. חלמתי על זה. בניתי על זה ומאוד התאכזבתי, אין כמו חוכמת ההמון בהחלט שהיא המנצחת! ..הבעיה שיקח לי עכשיו עוד זמן יקר, טירחה והתלבטות עד שאמצא מחדש את החלום.. הפורמט שאני מחפשת הוא ג׳יפון אמין ומפנק. לאור מה שקראתי כאן לא נותרו בפי אלא שלוש מילים, חבל. חבל. חבל. נאוה | 28.05.15 (ל"ת)
41. פעם אחרונה שאני קונה פולקסווגן בפעם הראשונה קניתי גולף ידנית חדשה בשנת 2001 והייתי מאד מרוצה. היא היתה אצלי 10 שנים. כל כך הייתי מרוצה שגם המכונית הבאה שלי היתה גולף חדשה 2011, והפעם - אוטומטית. בשנתיים שעברו מאז היו לי המון בעיות. הגיר גרם לרעידות. צ'מפיון קראו לכולם לבצע תיקון על חשבונם והמצב השתפר, אבל עכשיו שוב יש רעידות מעצבנות. הרדיו היה נכבה מעצמו. החליפו לי רדיו בתשלום. התקלה נמשכה. הבאתי את הרכב שוב למוסך ושם מצאו שמתג ההצתה דפוק והחליפו לי אותו תמורת 700 ש"ח. אני חושב שרכב חדש שעולה כמעט 150,000 לא צריך לראות מוסך במשך חמש שנים לפחות, למעט טיפולים שוטפים. בגלל זה קניתי רכב חדש, למרות המחיר היקר והעונש שמקבלים בשחיקת הערך השנתית. קניתי פולקסווגן בגלל שהאמנתי שזוהי מכונית אמינה. לא עוד. נדב | 22.02.14 (ל"ת)
40. שירות מהגהינום היה לנו פאסאט וגולף לאורך השנים. ההורים רצו רכבים בטיחותיים לילדים מתבגרים אבל מה הם שילמו פי 150% על חלפים מכל רכב אחר בשוק! בהתחלה הם חשבו שאלו הם המחירים עד שלאט לאט הבינו שזה כבר לא סביר. ואני שם בצד את השירות הרע של צמפיון בייחוד המוסך שלהם ברעננה. היום הם עברו לגיפ של סוזוקי, אז נכון שלא מדובר בפולסווגן אבל עדין מדובר באוטו מהנה והחלפים זולים מאוד ביחס לגולף...אני רכשתי סקודה פאביה, אוטו זול, אמין, לא ברמת גימור של הפולו אבל מהנה, מרווח וחלפים זולים יחסית. בקיצור, פולסווגן אוטו נהדר ובטיחותי אבל היום יש לא מעט חברות כאלה שגם כאשר תגיעו למוסך המחירים ייראו לכם סבירים והגיונים. חייבים להחליף את היבואן ולייצר פה תפיסה אחרת - הציטוט שלו "לא מתכוון למכור במאסות כדי לשמור על ערכי המותג" נשמע כתירוץ לא מוצלח של מנכ"ל לחברי הדריקטוריון - חברה רוצה להצליח, למכור כמה שיותר ולעשות כמה שיותר כסף לא משנה מה! ולא מדובר פה בפורשה בסופו של יום.... רועי | 22.02.14 (ל"ת)
38. הרבה תקלות ושירות יקר להחריד עלות חלקי החילוף וזמן מוסך אינה מצדיקה את מחיר הרכב. גם אם יורידו מחירים ב 20% , לקוח רציונלי צריך להתרחק הן מהמותג והן מצ'מפיון . משה | 21.02.14 (ל"ת)
37. רכב פולקסוגן אחרי הנסיון המר עם רכישת הג׳טה אני מציע לכל מי ששומר נפשו לא להתקרב לחברה הזו, אני הרגשתי מיד שיש בעיה עם הגיר והם שלחו אותי לעשות איזון גלגלים, אמיתי רק אחרי כמה חודשים הם אישרו שיש בעיה עם הגיר ברוך שפטרנו מעונשו של זה אבי | 21.02.14 (ל"ת)
36. צמפיון לא רציניים אם הם רוצים להפגין רצינות שיתנו אחריות על גיר DSG משהו כמו 7 שנים אחריות (כמו קיה למשל) פשוט בושה שלא רואים מכוניות פולקסווגן בארץ כשבעולם זה אחד המותגים החזקים ביותר. אז או שהישראלים דפוקים או שהיבואן חי בפלאנטה אחרת. מעט מידי ומאוחר מידי. לא קונה פולקסווגן. יוסי | 21.02.14 (ל"ת)
35. הגיע הזמן שצמפיון יישרו קו ויתנו 3 שנים אחריות כמו כולם פראייר מי שקונה רכב עם פחות מ 3 שנים אחריות !!!! בעיקר שברקע קיים גיר DSG בעייתי רון | 21.02.14 (ל"ת)
34. חברה די לקנות רכבים חדשים ! זיכרו את הקוטג ! חברה די לקנות רכבים חדשים ! זיכרו את הקוטג ! איתן | 21.02.14 (ל"ת)
32. פסאט אחלה אוטו למגיב 18 פורש שייכת כבר מספר שנים לפולקסוואגן . למגיב 3 גם סקודה . גם אאודי סיאט ובנטלי . פולקסוואגן היא קבוצת הרכב החזקה בעולם אחרי טויוטה. וכן , המחיר בארץ יקר אבל גם היפ אניות יקרות יחסית לעולם . הסיבה היא קודם כל מכס !! קרוב ל 100% !! פסאט | 21.02.14 (ל"ת)
31. הרכב מעולה , השירות פשוט מתחת לכל ביקורת מוסכי צ'מפיון מתהדרים ב"שירות פרימיום" אבל בפועל לא שירות ולא פרימיום. הפרמיום היחיד בשירות של מוסכי צ'מפיון הוא גובה החשבון וחוסר המקצועיות. מיקי | 21.02.14 (ל"ת)
29. לקבלת שווי אמיתי של הרכב חלקו את המחיר ב-3.5! לעולם לא אקנה עוד פולקסווגן; הגיר לא מחזיק מעמד (אפשר לחשוב שרק בישראל חם, ואם כך אז שהחברה תייצר גיר ספציפי למזרח התיכון) וצינורות מערכת המים דולפים מכל עבר ולא אמינים; אבל העיקר שמחיר החלפים בשמים. ההנחה שהם מעניקים מגוחכת בלשון המעטה. פרסמו נו | 20.02.14 (ל"ת)
28. למספר 27: אף אחד לא בלחץ, חוץ מצ'מפיון עצמם. גם אם לא תאמין, אני לא טוקבקיסט בתשלום, אלא אדם פרטי לגמרי. אם תשים לב, אף אחת מהתגובות לא אומרת שהמהלך של צ'מפיון לא נכון. התגובה השכיחה היא "מעט מדי ומאוחר מדי", שאומרת שאנחנו רוצים עוד מאותו מהלך: עוד הוזלות, עוד אחריות, עוד שירות, עוד איבזור. התאוריה שלך, עלאק מומחה, קצת מצחיקה. אם צ'מפיון רק מיישרים קו, ומעניקים שלוש שנות אחריות, זה מכניס את היבואנים האחרים ללחץ? הם, אולי, היו נכנסים ללחץ אם צ'מפיון היו מעניקים חמש שנות אחריות מלאה, בלי אותיות קטנות. אבל שלוש שנים או 100,000 ק"מ זה הסטנדרט. אז מדוע שילָחצו? חוץ מזה, בינינו, אני בעד שילָחצו. אני שמח שהצרכן הישראלי בררן יותר, ושומר - קצת יותר מבעבר - על הארנק שלו סגור. העובדה ש"דלק מוטורס" נאלצה לצאת ב"ימי מכירה" לצרכן הפרטי, באה כשֶמֶן בעצמותָי. עוד קצת ארנק סגור, והיבואנים יאלצו לרדת עוד קצת מהאולימפוס שלהם, למציאוּת של רחוב המסגר. ישראל | 20.02.14 (ל"ת)
27. ככל שהמתחרים מגיבים כאן בלחץ, כנראה שהמהלך של צ'מפיון נכון אני עובר על כתבות רבות ובתחום הרכב אף פעם לא רואים יותר מתגובה אחת - שתיים. ופתאום, יבואן עושה מהלך שיווקי יוצא דופן וכל הרשת רועשת וגועשת. כמומחה בתחום, יש לי רק עצה אחת לכל המתחרים שזורקים לכאן את הטוקבקיסטים שלהם - אתם משדרים לחץ והיסטריה בתגובות שלכם ומוכיחים לציבור הנטרלי שאכן מדובר כאן בצעד משמעותי. המהלך של צ'מפיון הוא אמיתי. לא מדובר במבצע נקודתי אלא בשינוי תפיסה של ממש שיש לו השפעה ישירה על המחיר והאחריות לתועלת הציבור. מציע לכם להפסיק עם הטוקבקיסטים הפאתטים האלה שרק פוגעים בכם. מומחה למדיה חברתית | 20.02.14 (ל"ת)
26. עשיתי את הטעות שקניתי VW, לא עוד! קניתי טוראן חדשה, הייתי צריך להחליף מנוע פעמיים !! מחשב גיר הרכב פשוט לא יאומן לא יקנה ולא ימליץ לעולם למישהו לקנות מהמותג הזה יהודה | 20.02.14 (ל"ת)
25. סיאט אותה החברה מוכרת סיאט מאובזרת למשעיי איביזה עפ פנוראמי , מולטימידה , חישוקים קלים ב99 K פולו שמיוצרת באותו המפעל מגיעה עם טסות ב 110K בושה .. ח.ן ב.רמי | 20.02.14 (ל"ת)
23. רק בישראל פולקווסאגן רכב פרמיום, בכרמניה הוא רכב עממי כשמו כן הוא-רכב העם. מיתוג | 19.02.14 (ל"ת)
22. אמינות .... לפני מספר שנים רכשתי פסאט חדשה . במשך 3 שנים הייתי במוסך כ15 פעם עקב תקלות מחשב של הרכב שלא נפתרו . לבסוף מכרתי את הרכב ורכשתי מאזדה . אז חוץ מטיפולים הרכב לא ראה את המוסך. לזה אני קורה אמינות ואיכות. לפולקסווגן אני לא מתקרב יותר !!!! סמי | 19.02.14 (ל"ת)
21. כל רכב אסייתי אמין יותר מהגרוטאות שמייצרת פולקסווגן. לא רחוק היום שגם רכב סיני יהיה אמין יותר מהם. פולקסוואגן הינה החברה היחידה בישראל שבודקת את אורך החיים של חלקי הרכב,ובאם הם טובים מדי היצרן מחויב להוריד את אורך חייו כדי שיתקלקל ב- 150,000 ק''מ. וזו התוצאה העגומה למשתמש של הוצאות אינסופיות לתיקונים. שלא לדבר על עשרות רכבים חדשים שהוחזרו לחברה בגלל התפרקות מנועים וגירים. רכס חיים | 20.02.14 (ל"ת)
19. פעמים רבות נכנסתי לסוכנות צ'מפיון הקרובה למקום עבודתי, ובכל פעם יצאתי המום מהאטימות של החברה כלפי לקוחות פוטנציאליים. התחושה היתה שאנשי המכירות לא באמת יודעים כיצד להתנהל מול לקוחות, מרוב שהם מלאים בערך עצמם. כל מה ששאלתי, כל מה שרציתי, נענה בתשובה "זה מה יש", גם אם במילים אחרות. שלוש שנות אחריות? - אצלנו רק שתיים. אופציה לפנסי קסנון בפאסאט הכי מאובזרת, אוטו במחיר 240,000 שקלים? לא. רק ב-CC . מדוע? - כי אין דרישה. הלו, אני הלקוח, ואני דורש! המחירים מנותקים מכל מציאות, האמינות לא משהו (לא סתם סיפורים, מאנשים בשר ודם שאני מכיר). ה - DSG דפוק, ועכשיו הורידו את האחריות המורחבת ל - 5 שנים, שנתנו לו עד כה. בשורה התחתונה, העניין מאד פשוט: אם אנשים שילמו, אז מדוע לא לקחת? אבל אם בציבור יש תחושה של מיתון, אם הוא קצת שומר יותר על הכסף שלו, אז צריך לעשות משהו. משהו שהיה צריך לעשות כבר מזמן. עכשיו, טרם עזיבתו את התפקיד, המנכ"ל עושה קצת מדי ומאוחר מדי, עושה את מה שהוא יודע שמחליפו היה עושה כצעד ראשון. אז למה שזה לא יהיה רשום על שמו? הכל משיקולי אגו, הכל אישי. שום דבר לא מתוך מחשבה חכמה ומתוך יכולת אמיתית לשווק. ישראל | 19.02.14 (ל"ת)
18. פורשה ????? ואתם רוצים את פורשה ??? אסון למותג פורשה אם הוא יהיה בידכם !!!!!! דביר | 19.02.14 (ל"ת)
17. ושכחתם שכחתם את הגיר ה"מופלא " שמתקלקל באופן תדיר מוחלף וחוזר חלילה. בכסף הזה יש קוריאניות מעולות. בועז | 19.02.14 (ל"ת)
16. חוסר אמינות ושירות מזעזע החזקתי טוראן חדשה. לאחר שנתיים וחצי נאלצתי להחליף את הגיר הרובוטי DSG וכן את מגדש הטורבו. כמובן שהמכונית היתה מחוץ לתקופת האחריות למרות שנסעה פחות מ 50000 ק"מ. צ'מפיון לא היו מוכנים לפצות אותי. שילמתי על התיקון יותר מ 20000 שח. לאחר התיקון מכרתי את המכונית בהפסד ונשבעתי שלא אתקרב יותר לפולסוואגן. לא יודע איך הם בונים על לקוחות חוזרים. בטח לא עם אמינות ושירות כאלו. ניר | 19.02.14 (ל"ת)
15. צ'פיון מוטורס על הפנים. אחרי שמשלמים קרוב למאתים אלף למכונית מדגמי צ'מפיון מוטורס כמו פולקסואגן, אאודי,סקודה וסיאט, צריך להכין עוד הרבה כסף בשביל לשפץ את תיבת ההילוכים. | 19.02.14 (ל"ת)
14. להתרחק ממכוניות גולף! רכב חדש עולה כ - 152,000ש"ח ואחרי 3 שנים שווה 85,000 ש"ח בשוק יד שניה! גיר ה - DSG מסריח ולא נותן את השקט ןהכיף בקניה בסכום הזה.יש תביעה ייצוגית. הרכב מאובזר ברמות עוני וחלק מהקונים מקבלים מראות וידיות שחורות ופשוטות. צבע מטאלי עולה 2500ש"ח נוספים .בדיחה. איכות המוסכניקים של פולקסווגן מהפחות טובים בארץ. הרכב מגיע פעמיים בשנה 'לכיוון' מחשב מגרמניה בשל תקלות בטורים נמוכים ו/או צריכת דלק גבוהה. טעות ברמות מטורפות לקנות גולף בארץ. אנשי המכירות מתנשאים וחלולים. רק העוגיות,העוגות והמיץ שמציעים בימי המכירות מהטובים שבארץ ואפילו ברמה בינלאומית.שווה להגיע לימי המכירות רק בשביל זה:) אזרח ממוצע | 19.02.14 (ל"ת)
12. הסיבה שלא קניתי ג'טה היא רק בגלל שהוזהרתי מבעוד מועד כי הטיפולים והחלפים יקרים בטירוף. המכוניות של צמפיון אכן נחשבות כטובות אבל חבל שהטיפולים כל כך יקרים וממש ללא הצדקה! תוזילו את המחיר של המכוניות מעט ותוזילו את מחירם המופקע של הטיפולים והחלפים ואחוז המכירת שלכם יעלה פלאים. איש | 19.02.14 (ל"ת)
11. רכבים המיובאים על ידי צמפיון והשירות הניתן על ידם מנסיון רב מאד ואחזקת רכב אודי משך עשרות שנים ניתן לי לקבוע לצערי שהשירות הוא יקר ביותר הן בחלקי חילוף וכלל אינו מצטיין בידע מקצועי. לעתים יצאתי במפח נפש ועכשיו אני מחפש חלופה אחרת ברכישת רכב שיקל על מכאובי!!! דב גולדברג | 19.02.14 (ל"ת)
10. שירות גרוע במוסך ומחירי חלפים הזויים לחלוטין ! ראי צד 800 + מע"מ , רק זכוכית !!! מטורף מי שקונה ליאור | 19.02.14 (ל"ת)
9. נדרש קצת יותר כדי לשפר את התדמית הבעייתית הרכבים טובים ואיכותיים אבל היבואן עד היום היה חמדן ומגעיל אחריות לשנתיים בלבד, תלונות על גיר DSG שלא מטופלות כראוי ורכבים לא מאובזרים הייתי המום שפאסאט 2013 במחיר 200 אלף ש"ח לא כוללת דיבורית בלוטות אינטגרלית - למה לתת למתקין ישראלי לפרק רכב כל כך יקר. נהגוס | 19.02.14 (ל"ת)
8. אבי צור נרדמת מר רבי צור יכל לבצע זאת לפני זמן רב , מה פתאום יצא מהארון לפני שהוא מפנה את הכסא מסתבר שכל חמור יכול למלא את התפקיד , גילדה בלתי נגמרת שהממשלה דואגת להמשך שלה אין כל חדש בתחום , רחוק שנות אור מהקיים בחול ורק דיבורים ומבצעים מתואמים בין היצרנים השונים \ להתעורר חברים לא לקנות רכב חדש במשך 3 חודשים והכל ישתנה כאן אבי צור | 19.02.14 (ל"ת)
7. יבואן שמוכר גולף בסיסית ב-140,000,ונותן טסות פלסטיק-זו חזירות לשמה. שום דבר לא הולך להשתנות בפולקסווגן.הרכבים לא אמינים, מחירי הרכישה מטורפים ובתמורה מקבלים רכב ערום. עם טיפה אבזור מגיע למחירים של רכבי מנהלים מפוארים. על כל טיפול א תקלה צריך למשכן את הבית, וה"הנחות" הן פשוט לעג ללקוחות. ה"מנהלים" השחצנים נשארים .סה"כ חילופי תפקידים בתוך המערכת. היבואן הוא אחד השודדים הכי גדולים ,ומנותק מהציבור . אין כאן שום שינוי לצערי. חבל. אני דווקא אוהב את הגולף החדשה ומאוד רציתי לרכוש אחת, עד שהגעתי לסוכנות. גולף מאובזרת! צריכה לדעתי לעלות במקסימום 2000-3000 ₪ מעל יונדאי i35 למשל , היות והיא כביכול יותר איכותית, אבל מצד שני היא הרבה יותר קטנה. (אם אמינות=אחד המדדים לאיכות,אז ניתן לומר אפילו שהיונדאי יותר איכותית). בפועל, הגולף המאובזרת עולה כ-15,000 ₪ יותר, מה שגוזר שההנחה צריכה להיות בסדר גודל של 10,000 שקל לפחות, ולא 3000 ₪ . זה נקרא שינוי. בינתים היבואן ממשיך למרוח אותנו . מגיע להם שיפשטו רגל. | 19.02.14 (ל"ת)
6. שינוי של 2000 ש"ח...גדול! תגיד מנהל שיווק חמדן וקטן אתה לא מתבייש? להוריד מחיר מ 199000 ש"ח ל 197000 ש"ח זה מה שיוציא אתכם מתרדמת בשוק..... אתה בטח בוגר מנהל עסקים במדינה מונופוליסטית שממש צריכים להזיע ולהיות יצירתיים כדי להמציא קמפיין כמו שאתה טורח להודיע לנו מעל העיתון כאן, רק שתדע - בכל יום מתקיימות אלפי עיסקאות של רהיטי סלון ומטבח בארץ ששם חותכים גם 8000 ש"ח מסכומים של 50000 ש"ח....!!!! אז אולי תתעורר אתה מהתרדמת... אנחנו בנתיים ערניים מאד בתוך הסוזוקי והקיה! גיל | 19.02.14 (ל"ת)
1. התמורה הכי גרועה לכסף כיום, גרועה אפילו מפז'ו מחירים מופרזים, שירות יקר רצח. נשבעתי לא להתקרב יותר לפולקסווגן בישראל ואם מתעקשים על הגרמניות - סקודה היא תמורה סבירה לכסף למרות שמדובר על אותו היבואן. דודו | 19.02.14 (ל"ת)
פולקסווגן מוזילה את דגמיה בישראל
43 תגובות לכתיבת תגובה