אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

נתיבי ישראל צפויה לפטר את רמט מבניית מחלף שקרס בסופה

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
כשלים בפרויקט מחלף דרור
מבלי לשחרר את רמט מאחריותה - רצוי מאוד שגם חב' נתיבי ישראל/מע"צ תפשפש בקרביה . איפה היה הפיקוח ? באיזה חומרים השתמש הקבלן ומי אישר לו לעשות כן ? איפה בדיקות המעבדה המתחייבות מאופי כזה של עבודה ? ואולי יש כאן כשל תכנוני - בדיקה שחייבת להיעשות ע"י גורם נייטראלי שיפרסם מסקנותיו ברבים . אנחנו - אזרחי המדינה שהמחלף נבנה מכספם - חווים חוויות כאלה חדשות לבקרים בפרויקטים רבים המתבצעים ברחבי הארץ ולא נראה שמישהו מתרגש מכך . לאחרונה נפתח גשר חדש בכניסה הדרומית לעכו וגם שם חוזרת על עצמה אותה תופעה : בכניסה לגשר וביציאה ממנו יש הבדלי מפלסים וגם בנהיגה איטית מורגשת "קפיצה" חזקה בכל פעם שעוברים בה. ייטיב משרד התחבורה לבדוק הנושא לעומקו , להסיק מסקנות ולפרסמן - כדי למנוע הישנות מקרים דומים בעתיד .
יניב מהצפון | 24.02.14
1.
מחלף דרור
הצגת הדברים כאילו מזג האויר "עשה שמות" בתשתיות המחלף, אינה רק מסולפת ושיקרית אלא מסוכנת. אוי לנו אם מחלף זה או אחר שאמור לתמוך במאות טונות (לפחות) של כלי רכבבכל רגע נתון, ייפגע משלושה ימי גשם, שיהיה עז ככל שיהיה. תשתיות מסוג מחלף תנועה, אינן אמורות להיות פגיעות ממצבי מזג אוויר קיצוניים ואם תרשו לי, גם לא מרעידות אדמה. הקישקוש הזה של "סופה" וגשם עז יכול להתאים למדינה במרכז אפריקה. בפועל, ברור שביצוע העבודה היה לקוי בייסוד והוא היה כזה בגלל פיקוח לא נאות. נחכה עד אפריל, רק לא ברור באיזו שנה. אולי ה"אפריל" של המחלף יתלכד עם ה"אפריל" של גיוס לומדי התורה ב 2017.
דרור מחלף | 23.02.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת