אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

יד ראשונה מ־ebay: המחירים במוסכים יקרים, הנהגים מחפשים מציאות

71 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

71.
תגובה ל55
קומפרסור כזה בפורד ארהב עולה שם 646 דולר לפני הובלה אווירית שעל זה כולל ההובלה אתה אמור לשלם מיסים של בערך 30 אחוז על זה להוסיף עמילות מכס בשחירור ועל זה להוסיף 20-25 אחוז רווח מוסך מחלפים תעשה את החשבון זה מהצריך לעלות לפני עבודה אם הבאת בפחות מזה רק תחפש מי שירכיב לך או שיקבע לך אבחנה ואם הלך לך קומפרסור אז למה יתכן שיש דליפה מהמערכת ולכן נשרף כי עבד יותר מידי אז לכל החוכמולוגים איין קיצורי דרך רק לעבוד שקוף
דני | 02.03.14
70.
מצאתי חלק תחליפי למערכת הבלימה באיביי במחיר מציאה
כמובן שלא הזמנתי. יש להבדיל בין חלקים בהם אין מרכיב סיכון כמו מפוח למערכת האיוורור, לבין חלקים תחליפיים למערכות היגוי ובלימה או חלקים ותוכנה למערכות חשמל/אלקטרוניקה חיוניות, כאלה שיכולים לסכן את הרכב ומשתמשים אחרים בדרך. בכל מה שנוגע למערכות בטיחות הרכב, אל תתפשרו על פחות מהמקורי או חלק OEM של יצרן חלקי הרכב המקוריים עצמו. לסמל לא מקורי אין השפעה על בטיחות הרכב, אבל למערכת בלימה ממקור מפוקפק יכולה להיות תוצאה טראגית.
אבי | 28.02.14
69.
למה מדברים רק על חלקים מקוריים? גם מי שרוצה חלק תחליפי
מגלה שהמחיר בארץ מנופח, והפעם אי אפשר לתרץ ב 7 שנות מלאי. אבל כרגיל, המיליארדרים, בעלי רשיון היבוא של הרכבים פה, שולטים בממשלה ובעיתונים פה. שוב ושוב, הפקידים שהאזרח משלם את שכרם דרך תשלום המיסים, עסוקים ללא הרף בדפיקת אותו אזרח. לא יאמן, איזו כפיות טובה!
עמית | 27.02.14
53.
חיישן חניה בודד! 1106ש"ח בדלק, 160 ש"ח באיביי, חלק מקורי!
קומפרסור בולמי אוויר, 13,500+מע"מ בדלק מוטורס!!! =15,930ש"ח, דרך איביי, כולל מיסים, משלוח ואגרות, 5000ש"ח לחלק מקורי! בסוף קניתי תחליפי(גרמני, לא סיני) ב-3500 ש"ח, אחרי מיסים ומשלוח! בקיצור, רק תנו לנו להביא לבד, נסתדר. רק אל תטילו עלינו להמציא אישורים מופרכים, וכל מיני שטויות שמטרטרות אותנו ימים שלמים. הרי כולנו יודעים שזה נעשה רק בגלל היבואנים שמפחדים שהשוק ייגמר להם...
אלי | 24.02.14
51.
המדינה שותפה לפשע כנגד העם היהודי
חברים יקרים הגיע הזמן לשנות פה את השיטה זה לא יכול להמשיך כך יותר!!! מדינת ישראל במשך שנים מתעמרת בעם היהודי וגוזלת אותו אם זה כספי הנספים בשואה וזה ממשיך גם ביוקר המחיה לא הגיוני ולא מתקבל על הדעת שרק פה במדינת ישראל הכל יקר לעומת חו"ל אפשר וניתן להוזיל את יוקר המחיה בצעדים פשוטים כנגד המונופולים החזיריים פרי יצרה של מדינת ישראל המדינה חילקה את ההון ומשאבי הטבע לקבוצה מצומצמת של משפחות ששולטות כמעט בכל ענף במדינה הבעיה היא שהם משחקים את המשחק ואנו העם לא משחק את המשחק הזה כיצד ניתן לשנות ? לאותם משפחות קיים לובי חזק מאוד שממליך מלכים ומפיל אותם אם הם חפצים בכך הם שולטים במרכזי הכוח ומי שמעוניין להיות מלך חייב לעבור דרכם והם אלו שיגייסו עבורו את ההון הנדרש על מנת להיבחר (קניית קולות,חברי מרכז וכו' אתם מכירים את זה לא ?) ואילו אנחנו לא נוקפים אצבע ונותנים להם לשחק את המשחק ולא מהווים גורם כוח כנגדם כל אחד לא משנה מהי דעתו הפוליטית ייגש ויתפקד לאיזו מפלגה שקרובה ללבו ובעת הבחירות יבחר את הנציגים שהוא מאמין בהם כך בהחלט יגיעו להתמודד אנשים ראויים שעד היום נמנעו להכנס לביצה הזו והם ידעו שהתוצאות יהיו דמוקרטיות אמתיות מה באשר לכתבה הזו הנה לכם התשובה איך באמת מוזילים את המחירים במדינה ושאף אחד לא יספר לכם סיפורי בדיה הדרך היחידה להוזלה בכלכלה חופשית היא "היתרון היחסי" גוף שלו "היתרון היחסי" הוא זה שקובע את מחיר השוק ובמדינה שלנו אין כלכלה חופשית ישנם מונופולים בחסות המדינה זה מתנהל בצורה הזו הלובי שיש למונופלים האלו מפעילים את המלכים שהמליכו שעולה הצעה כלשהי חלילה להטיב עם העם הדרך להוזיל את מחירי הרכבים וחלקי החילוף שהם כמובן שייכים לאותו יבואן רכב הוא באמצעות חקיקה !!! חוק שאומר את הדבר הפשוט ביותר דגם אחד של רכב יהיה ניתן לייבוא לישראל במידה וקיימים לפחות 5 יבואנים שונים !!! תפקידו של הרגולטור הוא לבדוק שאין קשרים ביניהם ובמידה וקיים קשר כזה קנסות תביעות וביטול רישיון הייבוא הכולל לאותו יבואן בהצלחה לכם
עמי | 24.02.14
50.
תגובה למגיב 10 : 95% בעד הסרת חסמי יבוא (טוב, נניח..)
אבל שכחת כמה מהם יהיו מוכנים לשלם יותר מס הכנסה כדי לכסות את הבור התקציבי שיווצר מביטול המכסים. כמה בדיוק? 0% אז כל הגאונים רוצים שהכל יהיה בזול, להשתכר הרבה ולא לשלם מס אלא ש... וככלל: שמישהו אחר ישלם: מי שמתפרנס מענף הריהוט בעד הורת מכסים מכלי רגכב. מי שמתפרנס מכלי רכב הוא בעד הורת מכסים על רהיטים....
 | 24.02.14
46.
מהלצה חמה חלפים של רנו מגאן בעשירית המחיר מ קרסו
לא מזמן רציתי לרכוש חלק לכריות אויר המחיר ב קרסו 2833 שח פלוס עבודה 350 שח פלוס מעמ ההתקנה כ 4 דקות לפועל מתחיל אז.............רכשתי את החלף בגרמניה דרך גוגל 550 שח התקנה אצל חשמלאי עצמאי מומחה 150 שח עצתי אל תחששו בהפרש אפשר לממן חופשה יפה ב אילת ולגבי קרסו המסכן................ כולנן חושבים ומאחלים את אותו דבר
YL | 24.02.14
40.
הכי חשוב לעולם לא לשלוח דרך DHL או UPS או FEDEX
הם דואגים לכך שכל חבילה אצלם תיבדק ותעבור עמיל מכס , ואז הם דורשים ממך מאות שקלים עבור השחרור או שלא ישחררו את החבילה. פשוט שודדי דרכים. הפתרון: לבקש מהסוחר ב איביי לשלוח רק דרך הדואר הרגיל : USPS ROYAL MAIL הדואר הגרמני הרגיל ועוד.
צביקה החשמלי | 24.02.14
39.
עכשיו המכס יעקב גם חבילות של חלפי רכב, לא רק פלאפונים.... מדינה שנוהגת כמו מאפיה!
מתישהו, מישהו יתבע את המדינה על התעמרותה באזרחיה. המשכורות על הפנים ויוקר המחייה בשמיים. קומץ של בעלי הון יחד עם המדינה מוצצים את מה שנותר מלשד האזרחים הישרים כאן, שעובדים למחייתם. פשוט עצוב.
אבי | 24.02.14
37.
לכל התמימים פה: משרד התחבורה מעוניין בחלפים בארץ כי אז הוא גובה מס מטורף
אין לו שום אינטרס שתקנו חלקים בלי מס ומכס באיביי ותביאו אותם לישראל. מתי תבינו שהסיסמה של הוזלת יוקר המחיה היא רק סיסמה. ניתן לפתור אותה בשורת צעדים פשוטים שיפתחו את המשק הישראלי לתחרות. הבעיה היא שאז הכנסות המדינה ירדו במיליארדי שקלים, ובשביל זה צריך לקצץ את הוצאות המדינה במיליארדי שקלים. ותנחשו איפה מתבזבז הכי הרבה כסף במדינת ישראל? תקציב הבטחון של 54 מיליארד שקלים. אם יקצצו בתקציב הזה 10% יהיה אפשר להוריד פה מסים משמעותית.
שמעון | 24.02.14
30.
חברותה שילוח הן השודדים הגי גדולים בשוק הקניות האינטרנטי
המחירים של שילוח באמצעות חברות אלה הם הפקעת מחיר אחת ענקית לפני שאתם מזמינים תבדקו שהמשלוח מגיע בשירות דואר רגיל אחרת ינקנקו אותכם בכל מיני תוספות שדומות להמצאות החולניות של אלה שהמציאו את ספר המכס בישראל
שביט | 24.02.14
29.
תחנת עגינה פשוטה לאייפד
תחנת עגינה פשוטה לאייפד עולה 3 דולר ב-FASTTECH כולל משלוח מסינגפור. האתר הישראלי מוכר את אותו הדבר ב-90 ש"ח ללא בושה. אני כבר מזמן לא קונה שום דבר שעולה פחות מ-100$, נכנס למעטפה וניתן לשליחה בדואר בלי לבדוק כמה זה עולה בחו"ל. צריך לייבש, אבל ממש לייבש את העסקים המחורבנים שלנו. אין להם בושה.
אלכס | 24.02.14
25.
אנשים עוד לא הפנימו שאי ביי או מסחר אלקטרוני בכלל זה מסלול עוקף חוק
אז אם ישנם חוקים מסוימים שמטרתם לשמור על בטיחות של כלי רכב - אז הבטיחות נעשית לא חשובה אם מישהו יודע לקנות באינטרנט (גאונות..)? או עם מוטלים על חלים מסים מסוימים (מכס, מס קנייה, מע"מ) - כי הם מרכיבים את הכנסות המדינה - אז למה שזה לא יחול על רכישה באי ביי? כאילו אי ביי מעל לחוק? ואם המסים אינם מוצדקים אז יש לשנות את החקיקה והתקנות ולבטל אותם -אבל אז זה צריך לחול גם על היבוא הרגיל.
 | 24.02.14
16.
שעת עבודה ל5
איין בעייה לקחת לך עמלה 20 ש"ח לחלק או אפילו בלי עמלה תשלם לי 1000 ש"ח לשעת עבודה ותביא את החלפים אתה ואחריות על החלפים שלך ומספר קטלוגי אתה ואספקה במקום אתה שהרכב מונח אצלך בחנייה . אל תתחכם מוסך צריך להרוויח לפחות 15%-20% על חלק כדי לממן ארנונה ומיסים נוספים חשמל מים ועוד . ושכר העבודה המחוייב צריך לשלם את שכר העבודה המשולם . מהר מאד בקצב הזה אתה תביא את החלפים ולא יהיה מי שיחליף לך . מדינת ישראל , ובעולם בכלל לא נוסעים במכוניות ללא המוסכים . לא רכבות לא אוטובוסים ולא אף אחד פעם אחת שביתה של המוסכים לחודש המדינה קורסת ואיתה אדוני . מה תעבורלאופניים ? אל תשכח מוסכים לא יסע רכב אחד במדינה .
דני | 24.02.14
14.
ל-8: חלקי רכב הם לעתים עניין של חיים ומוות
יש תקנים הנוגעים לבטיחות, לזיהום אוויר, למשך חיים של כל פריט, ושוק חלקי החילוף בעולם מוצף באין ספור פריטים מזוייפים וחיקויים. טוב עושה משרד התחבורה בהגבלות על חלקים בטיחותיים ואחרים. חסר שמישהו ייבא בלמים שאינם פועלים, כריות אוויר שלא ייפתחו ברגע הנכון, חגורות בטיחות שיתפרקו, נורות שלא יפעלו, צמיגים שיחליקו. יש גבול לפתיחת השוק לכל קשקוש, רק בגלל ה"זול". יש דברים שלא כדאי לקנות רק בזול, אלא שתהיה עליהם בקרה ופיקוח.
רונן | 24.02.14
9.
אני קניתי פאנל של מתגים לחלונות בדלת של הנהג
עלה לי באיזור ה100 והרכבתי לבד ברבע שעה אולי, במוסך של החברה דיברו איתי על 700 שקל תיקון, הרכב עצמו כבר בן 10 עדיף כבר להחיף אותו עם מחיר כזה! אני מעדיף להחנק מחום בפנים מאשר להוציא סכום כזה. תמשיכו לקנות וכמה שיותר,נמאס כבר יוקר מחיה של יפן עם משכורות של סין
שחר | 24.02.14
8.
חבל שמשרד התחבורה לא מסיר את ההגבלות הטפשיות שלו על יבוא חלפים
אנשים היו מזמינים בכמויות גדולות בהרבה אם לא היו ההגבלות הטפשיות, שהגיעו בעקבות לחצי יבואני הרכב והחלפים(כי שוברים להם את השוק), וכך צריכים אישורים על חלפים מקוריים ותחליפיים, בתואנה שצריכים לדעת מה היא איכותם, בעוד בשוק בארץ חלק גדול מהחלפים הם חלפים סיניים זולים, שאיכותם מפוקפקת. למה צריך אישור על חלק מקורי לרכב? בפירוקיות בארץ מוכרים חלפים מפירוק שאף אחד לא יודע מה איכותם, כי הרכבים עברו תאונות וכד', ואף אחד לא הולך לבדוק מה האיכות של אותם חלפים!
אלי | 24.02.14
7.
"עוד עולה מנתוני ebay כי הרכב שעבורו נרכשים הכי הרבה חלקים באתר הוא פולקסווגן "
אם כל חתיכת פלסטיק מצ'וקמקת עולה בצ'מפיון 1650 ש"ח לפני מעמ, אז למה שאני לא אזמין אותה מחו"ל ב 45$? מי שקונה חלפים במוסך הוא פשוט פראייר. כל הסיפורים על חלקים מקוריים וההפחדות של המוסכים זה פשוט קישקוש אחד גדול שנועד לגרום לכם לשלם יותר.
אורי | 24.02.14
6.
היבואנים מרוויחים בממוצע 120% על חלקים ואני צנוע......
ישנם חלפים מיצור עצמי של המותג שמה אחוזי הרווח דמיוניים ,עבור חתיכת פלסטיק עלובה אתה עלול לשלם מאות שקלים ,לדוגמא אטם גומי בית טרמוסטט פוקוס שבקושי רואים אותו בעין משלמים כ-120שח !!!! ערך החלק מעין "0" רינג,אגורות בודדות....אולם זה יצור עצמי של פורד.... הפער הכי עצום בחלקי יצור מקורי מיצור משנה כגון בוש ac מרלי ,ngk וכו' הםערים שם בממוצע פי 10 !!!!
מומחה בתחום | 24.02.14
3.
המוכרים מצאו דרך לעשות כסף
בחצי שנה האחרונה, מחירי המשלוחים לארץ זינקו למחירים מטורפים וחסרי שחר, כי בארה"ב (במיוחד) הבינו שאין אפשרות לצרכן מישראל לבדוק את המחיר המדויק של המשלוח (למרות שבאתר USPS אפשר להעריך את המחיר) ועל כן גם אם רוצים לקנות מוצר שהמשלוח לא אמור לעלות עבורו יותר מ 25$ (וגם זה בהגזמה), המשלוח עבורו 50-60$.
דניאל  | 24.02.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת