אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

איך הופכים לאפל הבאה

14 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
ל - 3, שיווק וחדשנות הולכים יד ביד במוצרי טכנולוגיה עילית
סבירלהניח שגם אתה כמו הרוב בציבור חושב שששיווק זה רק קידום מכירות (פרסום וכד") אלא ששיווק כולל גם את הגדרת המוצר (תכונות המוצר), דרישות אמינות, דרישות איכות (וביניהן עיצוב המוצר וחווית המשתמש) וכן דרישות המוצר מבחינת שירות לקוחות. העובדה שמנהלי חדשנות אינם תורמים לחדשנות נובעת מכך של מנת להצליח בתפקיד כזה אתה צריך שילוב של רקע מקצועי והשכלה הן טכנולוגית והן שיווקית ולצערנו קשה למצוא אנשים עם רקע כזה. מכייון שכך, רוב מנהלי החדשנות שפגשתי מגיעים מרקע ניהולי שאינו מתאים (ניהול פרוייקטים, תקשורת שיווקית וכד") ולכן הסיכוי שיצליחו להניע את הארגון לחדשנות או לייצר חדשנות במוצרי הארגון נמוך ביותר. מי שמצוי שתחום אינו מופתע הממצאים. נכון לעכשיו החדשנות בארגונים מגיעה מהמהנדסים ואנשי הטכנולוגיה (שיושבים במח" המו"פ בד"כ).
מרצה במנע"ס | 26.02.14
4.
או בקיצור מעצבים
רואים שאפל היא חברה מצליחה ומנתחים לא נכון את המצב עם מסקנה אופנתית שעיצוב מוכר הכל, מסקנה שכיף להם להסיק כשעד היום חשבו שרק טכנולוגיה קשה מצליחה, ועכשיו בטוחים שאפשר להצליח גם בדרך הקלה, בלי לקרוע את התחת וללמוד הנדסה, ולעסוק בבלבולי שכל על טעם וריח. עיצוב לא מסתכם ברעיונות ובחירת צבעים, אלא הנדסת חומרים ומכניקה שכל הפלצנים משנקר לא יודעים כי לא סיימו 5 יחידות בחשבון בסיסי. אז אתם לא אפל, ולא כל דבר הזוי ושונה הופך לסטיב גובס. אפל מעצבת יפה, אבל נמצאת 20 שנה קדימה בטכנולוגיה. אתם 20 שנה אחורה,שורת קוד לא כתבתם וחוט לא הלחמתם.
 | 25.02.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת