1. רעיון מבורך - הנה עוד כמה הצעות השלדה אמורה להציל את חיי היושבים בתוכה! ריתוך שבוצע בשלדה מיושרת בקו הייצור אין דינו כריתוך שמבוצע ע"י "פחח" רכב ... הרעיון מבורך ובא להגן עלינו מכל הרמאים בשוק הרכב. הפתרון למצב הוא לסווג את הרישום בקמה רמות פגיעה קלה , בינונית , ומהותית לכל אחת תהיה הגדרה והפחתת מחיר ממחירון הרכב. כמו כן כדאי להכניס מנגנון ביקורת להחלטת השמאי -ברובהמקרים של פגיעה מהותית יהיה גם אבדן מחלט - שמאי יכול להחליט שהאבדן הוא מחלט כי התיקון גדול מחצי שווי הרכב אבל שהפגיעה לא מהותית והרכב ימכר לפחח שיישר ויתקן את השלדה ויחזיר הרכב לכביש במחיר מלא...למה שהשמאי יסכים לכך? כי אולי הוא יקבל חלק מהרווחים של מכירת הרכב? (או אולי סכום אחר שלא תלוי במכירה) ותחשבו על זה... איש הפח | 26.02.14 (ל"ת)
הקרב ברכבים שעברו תאונות מתחיל בפנצ'ר
1 תגובות לכתיבת תגובה