אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"לא נזמין אולד ספייס, אין למותג יותר ביקוש"

20 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
אולי היה כדאי לבדוק קודם מה הישראלים אוהבים?
הריחות של המותג מאוד מיושנים ומבוגרים, והדיאורדורנטים פשוט לא היו אפקטיביים בישראל. זו טעות לחשוב ששיווק היה עוזר כאן, כי מי שהתנסה במוצר פעם אחת - לא חזר אליו. לכך יש כמובן להוסיף את המחירים המופרכים שבהם נמכר המותג, מה שאילץ את היבואן לערוך מבצעים (רובם לא משתלמים במיוחד) שרק הוזילו את המותג ואת התדמית שלו. בקיצור, תלמדו מרקסונה איך להפוך מותג בינלאומי להצלחה בישראל.
ניב | 26.02.14
4.
מוצר שקרס בגלל אסטרטגיה שיווקית מוטעה
פרסומאים יקרים, טעיתם עם המוצר הזה בגדול. כשמנסים לשווק מוצר, עדיף שלא לצחוק על קהל היעד. באמת נראה לכם שאני אשב ליד אשתי בסלון, אראה אותה מזילה ריר על דוגמן הורס שמספר לה שהוא גבר גבר ובעלה לא, והוא שווה ובעלה לא, וזה יגרום לי להתאהב במוצר שלכם? הדבר היחיד שהפרסומות האלה גרמו לי זה תיעוב למוצר שלכם. גם אם ימכרו אותו בחמישה שקלים בסופרפארם אני לא אקנה. לעתיד לבוא, כדאי שתילמדו: צריך לפרגן לקהל היעד, ולא להשפיל אותו.
דניאל | 26.02.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת