אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

S451 של אסוס: לפטופ למשפחה הישראלית

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
אני עוד לקוח לא מרוצה של אסוס...
קניתי את אחד הלפטופים היקרים שלהם לפני פחות משנה...אחרי ארבעה חודשים השנאי שבק חיים, אבל המחשב עבד בסדר גמור עם שנאי זהה שלוויתי מחבר. כשהתקשרתי לשרות, אמרו לי שהם יאספו את המחשב ויחזירו לי אותו אחרי 7 ימי עסקים. הסברתי שאין בעיה עם המחשב וכיוון שהוא משמש אותי לצרכיי עבודה, לא אוכל להסתדר להסתדר בלעדיו שבוע וחצי (אם יחזירו בזמן). לא עזר כלום וגם לא היו מוכנים למכור לי שנאי חדש. נאלצתי לקנות שנאי חלופי, מה שבטח פוסל את האחריות על המחשב.
דניאל | 28.02.14
3.
שומר נפשו ורכושו ירחק- נסיון מר עם תודעת השירות האסוסית
מסך שנסדק בטאבלט בן חודש , שמחירו כחדש ביום ההשקה (פול פרייס בלי הנחות) עמד על 1600 שח, ובינתיים ירד לכ1400 בחנות, ולמען הסר ספק- הטאבלט עדיין עבד כלומר מדובר רק במסך! באסוס דרשו על תיקון המסך 1800שח - לדעתם זה הגיוני, לא עזרו מכתבים/ שיחות/ התערבות של בעל החנות שהבין שזה לא הגיוני/ ואפילו אי מייל לחברה בחו"ל , מה דעתכם? בקיצור- גם במקל לא נוגע במוצרים כאלה ללא כשר לאיכותם הטכנולוגית. אבל זה רק אני,
יש אסוסים שמדברים עברית? | 28.02.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת