אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

גם לנהגים נמאס מיוקר המחיה

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
ל5 - קומבינת הליסינג יכולה לעבוד לטובתך אם
תחליט שאתה לוקח רכב בליסינג פרטי במקום לקנות. ברור שהם קונים את הרכבים מהיבואן בפחות, אבל כל עוד אני נהנה מזה ולוקח רכב חדש ל18 חודש באלבר עם מקדמה של 8K ותשלומים חודשיים נוחים וזה עובד גם לטובתי, סבבה. אני לא הולך לפשוט רגל כדי לקנות חדש.
דוד | 09.03.14
9.
המחירים באמת חסרי פרופורציה
לא מכיר הרבה אנשים שיכולים להרשות לעצמם לקנות משפחתית חדשה מהניילון. זה לא משנה כמה כסף גוזרים עלינו היבואנים- בשורה התחתונה, המחיר שאנחנו משלמים (או לא) הוא אסטרונומי. אני עושה עסקת ליסינג של 18 חודשים מאלבר במטרה מכוונת לקנות מהם את הרכב בסיום התקופה (בהנחה) וככה להרוויח סכום יפה מכיוון שאני לא אספוג את ירידת הרכב. אני לא מצאתי דרך אחרת שתאפשר לי להנות מרכב חדש, יכול להיות שאין?
דודו | 10.03.14
7.
ממש נכון. אני תכננתי לקנות I10 חדשה, ואז גיליתי שמיד שהתחילו למכור אותה בארץ
הם נתנו הנחה של אלפי ש"ח לאנשי חבר, ולי, שאני עובד במקום קטן, לא היו מוכנים לתת. בקיצור, שלחתי אותם לחפש את החברים שלהם וקניתי משהו אחר. אני בכוונה לא אומר מה שלא יגידו שאני סוכן של יבואן אחר. אבל כל כך התעצבנתי שאני בחיים לא יקנה יונדאי יותר.
חיים דהאן | 08.03.14
6.
תגובה לכתבה
המחירון מבוסס בעיקרו על עלות הרכב בקנייתו מהמיפעל עלות הבאתו לישראל עי היבואן מיסים ומכאן מתחיל מירוץ השידים שבעיקרו הוא המרכיב למחיר לקונה סוכנות הרכב מקבלת על כל רכב שהיא מוכרת בין 7 ל8 אחוזים מערכו!!כאשר לדוגמא מזדה ואין כל צל של ספק שזהו רכב מעולה אך יקר מעל ומעבר לכל פרופורציה נורמטיבית כאשר היבואן מפרסם מחיר הוא אינו מכליל את העלויות כמו התקנות חיישניי רורס אזעקות או איתוראן לחילופין ציםויי הרכב בחומרים מיוחדים !וכאשר הרכב מגיע לקונה עלותו באלפים טובים מאשר המחיר המוצהר!!!כך ש1 אין אמת במוצהר לגבי מחירו של הרכב 2 7 האחוזים שמקבל הסוכן גם הם גורם דומיננטי בעליות!ומכאן המחיר שלעיתים מזומנות מופרז ואינו תואם!!יש לציין שגם חברות הליסינג מרויחות אך מכירת רכב באתן חברות ליסינג מגיע לעיתים קרובות עד לעשרת אלפי שקלים ואפילו יותר עם אותו שירות ואתן איכויות!!!?????
שלמה דוד  | 07.03.14
4.
יש כאן שלוש סיבות משולבות:
1. חזירות היבואן -להרוויח כמה שיותר יותר מהר ושהפריירים שלא נמצאים במועדון כלשהוא ישלם. 2. חברות הליסינג, אם היבואן יוריד מחירים רשמיים הרכבים שברשותם יהיו שווים פחות וכך הביטחונות להלוואות ירדו ותיווצר בעיה עם הבנקים. 3. משרד האוצר - אם המחירים ירדו שווי השימוש ירד וכך האוצר יקבל פחות כסף ממס זה. והרגולטור? הוא מחפש את התפקיד הבא שיכניס לו הרבה יותר כסף מתפקידו הנוכחי וייתכן מאד שזה יהיה באחת מחברות הרכב, אז מדוע לפגוע בהן?
ליאור | 06.03.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת