21. ממשלת מלזיה... ממשלת מלזיה יודעת הכל ראיתי את שפת הגוף שלהם המשקרת וגם מהחיוכים אפשר ללמוד המון. לגבי ביטוח - למה הביטוח לא דורש התקנת ג'י.פי.אס. כגון איתורן לרכב? כלי גל כך יקר ערך ואין דרישות קפדניות של ביטוח למקרה של חטיפה?. מוזר מוזר מוזר ביותר. המלזים שיקרו כבר בהתחלה אבל כשהמידע התחיללהגיע ממקורות אחרים הם פתאום גם יודעים שהמטוס פנה. כשמקורות אחרים אמרו שראו אותו מעל אי, פתאום גם הם יודעים את זה. משהו מאוד לא בסדר אצל המלזים אני מקווה שימצאו איזה מעורבות יש להם להיעלמות המטוס. | 13.03.14 (ל"ת)
20. בעלות של חיפוש מטוס אחד ניתן לצייד את כל המטוסים הגדולים בעולם במצוף ומשואת רדיו שתיפלט במים ותשדר מיקומו. hguy | 13.03.14 (ל"ת)
18. ל-1 תוציא את הסוללה מהטלפון שלך ללא כיבוי לפני ותתקשר לעצמך מטלפון אחר - ותשאל שוב מדוע אתה לא עונה. צלצלן | 13.03.14 (ל"ת)
10. יהיה טוב (אני מקווה) שם למעלה בשמיים עננים לומדים לעוף ואני מביט למעלה ורואה מטוס חטוף ממשלה של גנרלים מחלקת את הנוף לשלהם ולשלנו ולא רואים את הסוף דויד | 13.03.14 (ל"ת)
9. כלומר בואינג המתקדמת לא חושבת שצריך לדווח על המיקום בכל רגע נתון ! אני כותב על בואינג ומניח שכל השאר הולכות בדרך דומה, השאלה היא למה מדינות שקנו את המטוס לא מתקינות עליו מערכת שתדווח על מיקומו (למי שצריך כמובן) בכל רגע, כמו שישראל למשל מתקינה ציוד משלה על מטוסי קרב ולמעשה על כל מוצר צבאי שהיא קונה! קרו מספיק תאונות כדי שלפחות מדינות מערביות ומדינות מתקדמות אחרות יחשבו על הצורך בהתקנת מערכת GPS שתדווח על מיקום המטוס למרכז בקרה כלשהוא, האם עכשיו אחרי התאונה הזאת מדינות בעולם ישקלו התקנת מערכות כאלה? בינתיים לא שמעתי על מחשבות בכיוון...אגב מחיר מערכת כזאת תמיד יכוסה בהתחשב בהפסד העצום בתהרסקות מטוס והרג הנוסעים בו שמציאתו עשויה להציל חלק מהם ג'י פי איפה הוא | 13.03.14 (ל"ת)
7. בפועל אני לא מאמין שמשהו יכול לחמוק מהלווינים האמריקאים/סינים/רוסים שמשייטים כל הזמן מסביב לכדור הארץ או מהמכמים של כל נושאות המטוסים/צוללות שמשייטות דרך קבע בכל האוקיינוסים. היום יודעים לאן שטה כל להקת גופים בים, אז לא יודעים לאן טס או נפל מטוס? המיסתורין הוא כנראה לא כל כך מיסתורין בחלק מהמקומות, אבל מה שבטוח זה שעוד כמה ימים, כן, ימצאו חלקים מהמטוס במים על מנת לפתור את אותו "מסתורין" בשביל כלל הציבור. משה | 13.03.14 (ל"ת)
6. על פי מקורות זרים אורן זריף יצא למשימה סודית והוא כרגע נמצא במלזיה. לבקשת השלטונות אורן זריף לא יכול להגיב אבל ניתן להסיק כי קישוריו מהווים פריצת דרך בדרך לגילוי המטוס האבוד. אורן נראה בשדה התעופה, באחת מחנויות הדיוטי פרי, והגיב לשאלות עיתונאים "זה לא אורן אני בסה"כ דומה לו". נראה כי בעזרת אורן ניתן יהיה לפנח את התעלומה במיידי. תיק דבקה | 13.03.14 (ל"ת)
5. ל 1, הסיבה שהם לא עונים זה כי הם מפחדים שזה הרבי הזה שמתפלל בטלפון או איזו חברת ביטוח מקרצצת | 13.03.14 (ל"ת)
4. מספר 2 אי אפשר להבין מה אתה לא מבין. אתה מערבב טךפון סלולרי עם מערכות ניווט של מטוסים. | 13.03.14 (ל"ת)
3. מה הקשקוש הזה, מערכות המטוס משדרות את מיקום המטוס לתחנות קרקעיות המערכת נקראת ads-b. במקרה של טיסה 370, האות הזה חדל להופיע בערך כשעה מתחילת הטיסה. המסתורין סביב הפרשה נובע מן העובדה שקיימים דיווחים כי המטוס המשיך בטיסה גם לאחר שהאות הבקרה שהוא משדר פסק. שלומי ב. | 13.03.14 (ל"ת)
2. ובכל זאת לא ברור: אומרים לנו לכבות את ה-GPS בסלולרי כדי שלא יעקבו אחרינו, ומציגים את זה כאילו גוגל היא האח הגדול, שיודע בכל רגע איפה אנחנו נמצאים. והנה מתברר שלא דובים ולא יער. מאות אנשים נעלמו ואף אחד לא יודע איפה הם. בעיני, זה לא מסתדר אחד עם השני. | 13.03.14 (ל"ת)
איך זה שמטוס הולך לאיבוד?
21 תגובות לכתיבת תגובה