אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"קריסת חברה נוספת היא רק עניין של זמן"

14 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
אני ממש לא אוהב את הרהיטים של איקיא, אבל חצי בית שלי מאיקיא
איקיא כבר מזמן לא זולים, ארון טוב לא גדול עולה 4000 גם באיקיא וגם בחנות רהיטים רגילה (לאחר מיכוח). ההבדל הגדול ביו איקיא לחנויות רהיטים, שבאיקיא אני רואה מה אני מקבל, ומקבל מיד. ובחנויות רהיטים מקבלים אחרי 21-30-60 יומי עסקים (תלוי בחוצפה), ולפעמים לא דומה למה שהיה בתצוגה. רובם גם לא מסכימים למכור מתצוגה] כם אם אני מסקים לשלם מחיר מלא.
 | 19.03.14
3.
לא לשלם מקדמה לא לתת צ'קים לא לתת כרטיס אשראי לפני קבלת הסחורה
ענף הרהיטים בעייתי. אנו כצרכנים, חייבים להתנהג בהתאם. הכלל המנחה בגדול: כסף רק בתמורה לסחורה. לא בתמורה לטופס הזמנה \הבטחה ל"אספקה לפני החגים"\כל דבר שאינו הרהיט שרציתם לקבל בתמורה לכסף. לא להסכים ל לשלם "מקדמה" אלה כנגד ערבות בנקאית שבעל העסק מעמיד. רוב העסקים יסרבו למכור בשיטה זו, למעט מי שיש לו את הריהוט במלאי ואין לו בעיה. כגון: איקאה. עדיף לשכוח מקיומם של חנויות רהיטים אחרות, ולצמצם את המבחר רק למבחר של איקאה, אבל לדעת שאתה מקבל בדיוק את מה ששילמת עבורו מייד. בזכות מדיניות זו ניצלתי מנפילות. אני כבר לא מדבר על מועדי אספקה...
ישראלי | 19.03.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת