3. אולי עכשיו ישקיעו בכיסאות עם טיפה יותר מרחב ומערכת מטלטימדיה מתקדמת ולא מכאיבת עיניים. שרות , אוכל וביטחון מצויינים, שאר החוויות של טיסה למרחקים ארוכים היא קשה ולא נעימה מיגאל | 19.03.14 (ל"ת)
2. ״3 קבוצות רציניות שמדברות עם אל על ועם הבעלים״ בעלי הבית הם הטייסים שבכלל לא רוצים לשנות כלום. טוב להם ככה. הכי טוב לעובדים זה לחזור לידי הממשלה וזה מה שיקרה כאשר אל על תפשוט את הרגל. רבים חושבים (בטעות) שישראל צריכה חברת תעופה לאומית. לאחר שלפיד ילאים את הדירות להשכרה הוא ילאים גם את אל על, את ההיי טק ואת משרדי עורכי הדין. דוכני הפלאפל יישארו פרטיים. בן ארי | 19.03.14 (ל"ת)
1. הבעיה באל-על היא העובדים - יש עובדים מיותרים, שחוקים, והתגמול גבוה מדי! זה מתחיל מהראש - הטייסים, וממשיך לכל אורך החברה. הנהלה נחושה הייתה מפטרת ומקצצת בנחישות ומעלה את מחיר המניה! (לצערנו - היום רואים שלמעשה ועדי העובדים מנהלים את אל-על, ומובילים אותה לאבדון). בעל מניות | 19.03.14 (ל"ת)
"יש לפחות 3 קבוצות רציניות שמעוניינות להשקיע באל על"
3 תגובות לכתיבת תגובה