אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

החל ב-1 באפריל: אגרות הרישוי מתייקרות

26 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

21.
מה זה אגרת רישוי
אפשר לדעת מה החגיגות האלה על תושבי המדינה. כמה אפשר כבר להכניס את יד הממשלה לכיסי העם. מדוע אף אחד לא יוצא כבר פעם אחד לרחוב להפגין, לא רק על אגרת הרישוי, אלא על כל המדיניות שדורכת על העם. האם אתם נהנים מכך? אז שיבושם לכם. במדינה מסודרת, התושבים היו מזמן יוצאים לרחובות להפגין על יוקר המחיה בכללותו. אבל כנראה שיש בידי התושבים מספיק כסף כדי לשלם על כל גחמה שיוצאת מאחד השרים.
eli | 23.03.14
18.
יאיר לפיד-העיקר שאת ההכנסות שלי משכירות אתה רוצה להקפיא ל 3 שנים
לקראת פנסיה יש לי דירהת 3 חדרים שאותה אני משכיר (לא העלתי שכ"ד כבר כמה שנים), על הכנסות השכירות שלי ממנה,בפעולה בולשביקית רוצים להטיל הקפאה לשלש שנים,אולי תתחילו בלהקפיא את מחירי האוכל האגרות וכד...
אחד העם | 22.03.14
17.
למה לא? רק לקחת עוד ועוד
מה עם איזו בשורה צרכנית על הוזלת X שקשור לרכב. לקנות רכב מהניילון נהיה פה סמל סטטוס של מותרות ולא כך זה צריך להיות. אני אמנם עשיתי טרייד אין במחיר מחירון באלבר כדי לשים ידי על רכב חדש, אבל האופציה הזאת צריכה להיות זמינה גם בלי "טריקים" ומבצעים מיוחדים. אנחנו מדינה קטנה, התחרות גדולה- הייתי מצפה שתהיה איזושהי רגולציה על מחירי הרכבים.
גדי | 23.03.14
14.
מישהו מוכן לגלות לי מדוע משלמים אגרת רישוי?
הרכב שלי קיים כבר, הוא מדגם שאושר לייבוא ע"י המדינה. את מיסי הרכישה הפרועים שילמתי כחלק ממחיר הרכב, מס בלו + מע"מ המהווים כ 60% או 70%ממחירו של כל ליטר שהרכב שותה - משולם דרך קבע למדינה. חלקי החילוף והטיפולים במוסך - על אלוחלים כל המיסים הישירים והעקיפים שניתן לחשוב עליהם: מע"מ, מס הכנסה, ביטוח לאומי (עבור המוסכניק, השליח, המוכר בחנות החלפים, הפקידה שעונה לי שחתיכת פלסטיק מחורבנת עולה 1800 ש"ח + מע"מ וכו'). על המבחן השנתי לרכב אני משלם בנפרד במכון הבדיקה. אז על מה לעזאזל אני משלם 1200 ש"ח בשנה? האם זו חתימתו של הפקיד שעולה 1200 ש"ח מידי שנה? שמא עבוד הדפסת הרישיון? (על נייר משובח - בטוח שווה 1200 ש"ח)... או שזה סתם עוד מס?
אורי | 22.03.14
13.
המדינה עצמה היא האחראית ליוקר המחיה.גונבת אותנו כל שעה.
אל תחפשו מי עושק אותנו בכל צעד שלנו בחיים. מהרגע שאתה קם בבוקר עד שאתה הולך לישון - וגם כשאתה ישן - עוסקת המדינה בתפקידה העיקרי - עושק האזרח בכל דרך אפשרית. עם המיסוי הענק שלה- היא משקיעה המון בחיפוש דרכים חדשות לחלוב מאיתנו עוד שקל. ישראל צריכה לוותר על הדמוקרטיה באם אלה התוצאות - אף מנהיג דיקטטורי לא היה מעז לעשות לנו את מה שהדמוקרטיה עושה כל הזמן,כי היינו תולים אותו בכיכר העיר.
רכס חיים | 22.03.14
12.
מדוע אגרות הרישוי לא לינארית כמו שווי שימוש?
פעם כל רכבי העמחה הפופולארים מקבוצת שווי שימוש 2 שילמה אגרת רכב מקבוצה 2. היום שווי השימוש לינארי אבל אגרת הרכב נשארה כמו שהייתה. מאז רכבי העמחה(קבוצה 2) התייקרו אבל הקבוצות אגרת רכב לא התעדכנו, מה שאומר שכולנו התחלנו לשלם על רכבי קבוצה 2 אגרת רכב כאילו הם קבוצה 3! ועוד דבר, מדוע יש תקרה לאגרת הרכב? בעל רכב בשווי 300 אלף שקל משלם בדיוק אותו מש כמו בעל רכב בשווי 700 אלף שקל או מליון שקל. מדוע?!?!
אורן | 21.03.14
5.
לא הבנתי
כאשר לפני שנה או שנתיים גיליתי שמחיר רישיון הרכב עלה נכנסתי לאתר משרד התחבורה כדי לבדוק שלא נפלה טעות וגיליתי שהוסיפו למחיר תשלום לרשות השידור. עכשיו אומרים שהמחיר יעלה כי רוצים להוסיף תשלום לרשות השידור. אז בעצם רוצים להוסיף תשלום שכבר היום אנחנו משלמים אותו. אני מפספס משהו או שפשוט במשרד התחבורה עובדים דבילים?
לב | 20.03.14
2.
הבעיה לא באגרה אלא במכוני הרישוי המושחתים
מכוני רישוי שמחפשים להרוויח עוד ושולחים אותך לתיקון פיקטיבי אצל המסוך שלהם שבדיוק נמצא בחצר ליד ויכול לסדר לך את המספר, איון גלגלים וכו'... כשלמעה אין לרכב כלום ובעל הרכב הוא רק מסחטה כספית. יש לאסור על מכוני הרישוי להיות במרחק של 500 מ' מכל מוסך ולאסור עליהם בעלויות על מוסכים ובעיקר... שמשרד התחבורה כבר יתחיל לפקח עליהם ולהוציא את הרמאים מהשוק.
ליפטר | 20.03.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת