אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מפת האינטרסים של סוכני הביטוח: מתנדנדים בין העמלות ללקוח

33 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

33.
במקום סוכנים, יועצים.
לבטל את העיסוק הנקרא סוכן. לחייב כל לקוח של חברת בטוח להגיש הצעת בטוח באמצעות יועץ בלתי תלוי בעמלות ובחברות. לחייב כל מגיש הצעת בטוח לשלם שכ"ט ליועץ. (במקרה של מנהלים, במימון מגולם של המעסיק) לאסור על מכירת פוליסות מורכבות משלל כיסויים. לאמץ מודל של מוצרים פשוטים להבנה ותמחור. לחייב את חברות הבטוח להפעיל שרות לקוחות טלפוני הנותן מענה מהיר בתוך דקות ספורות. לפשט את נושא המיסוי. וכך יגמר שוד כספי הפנסיה הנעשה היום בחסות משרד האוצר .
משה | 01.06.14
32.
עכשיו הכל מובן
בתור אחד שהחליף כבר כמה עבודות ולכן עבד עם כמה סוכניות ביטוח, אני מבין: 1. למה בכל פגישה עם סוכן פנסיוני (לא רק שלי, גם של אישתי או מישהו אחר) באורח פלא הסוכן ממליץ על פתיחה של תוכנית נוספת חדשה מכל מיני סיבות. במיוחד סוכנות "שקל". בגללם יש לאנשים 6-7 תוכניות שונות במקום 3-4 במקסימום (פנסיה, קרן השתלמות, קופת גמל, ביטוח מנהלים ישן) 2. עכשיו אני מבין, למה הסוכן מאוד נחמד כשהוא מנסה להחתים אותי על תוכנית חדשה, אך כאשר אני מתעקש שימשיכו את ההפקדות לתוכנית הישנה שכבר יש לי, פתאום אני צריך להיות זה שרודף אחריו. 3. למה תמיד, אבל תמיד, בסוף פגישה, הוא ממליץ המלצה חמה ואנושית לקנות ביטוח כלשהו נגד מוות, בריאות וכ"ו. גם כאשר אתה אומר לסוכן "החכם" שיש לך ביטוח חינם ממקום העבודה, הוא לא מתייאש...
האיש בעל שבעת תוכניות החסכון | 26.05.14
31.
עמלת הסוכן
די ,נמאסתם. כתבה מגמתית הבאה לחסל אנשים שרואים בעבודה שלהם שליחות וגם פרנסה שנראה שאצלכם היא מילה גסה. העמלות היום לא מאפשרות קיום הולם לסוכן ומשפחתו שאמור ללוות את הלקוח לאורך זמן. 50% מדמי הניהול (זה נשמע המון)תכתבו שזה משהו בסביבות 0.4% מהצבירה .כאשר הצבירה הממוצעת בקרן ההשתלמות הינה כ-60000 ₪ כלומר 240 ₪ כולל מע"מ וזה על מילוי טופסי הנמקה ועוד כל מיני טפסים בכל פעם שמבוטח רוצה לשנות מסלול השקעות או משהו דומה. רק החניה והדלק עולים כמחצית ואיפה מס הכנסה וביטוח לאומי והוצאות משרד . ניסיתם פעם לתבוע ישירות פנסיית נכות מקרן הפנסיה ? נסו ותיהנו(תסבלו ותצטערו על היום בו הסכמתם לותר על 1-2% כולל מע"מ של עמלת סוכן) . רבותי העמלות הגבוהות היו בעבר ואין זה אומר שצריך להעניש את הדור הנוכחי . מתי לאחרונה בדקתם את " עמלותיהם" של רואי החשבון ושל עורכי הדין שקוראים לזה "שכר טרחה .... כאילו שאנו לא טורחים .אל יתפלא איש אם כל גזע הסוכנים ייכרת ואז יהי רק ביטוחים ישירים ונראה אז איך יקבל המבוטח את הייעוץ והליווי לו הוא זקוק.
nach | 22.05.14
30.
כאחד שמכיר הרבה סוכנים
מלבד העמלות יש את כל הפינוקים שלא נראים במספרים כמו הצגות, סרטים, ימי גיבוש, מסעדות, וטיולים בארץ ובעיקר בחו"ל. אני יושב עם אנשים שמתעסקים בביטוח ושומע איך הם מעבירים מחברה לחברה רק על מנת לקבל את הפרס הנחשק. אם היו מורידים את כל המתנות והשכר המטורף שהולך שם (לא פחות גרוע מבועת ההיי טק שהייתה פעם) אנו הלקוח הסופי היינו משלמים רק חצי על כל ביטוח וזה היה שווה לכל אחד מאיתנו ולא רק לעשירים שבינינו
דדי | 08.05.14
29.
תגובה ל- 28
דבריך משקפים חוסר הבנה וחוסר ידע. לגבי עצמך אתה מוזמן ליישם את המלצותיך, אבל נקווה שכמה שפחות אנשים אחרים יקשיבו לעצות גרועות כאלה. כל אלמנה ויתום שאיבדו מפרנס יודעים בדיוק מה המשמעות של ביטוח חיים. כל משפחה שמשלמת מכיסה אלפי ש"ח בחודש על טיפול בחולה סיעודי מרגישה היטב את משמעות הדברים.
אורי | 03.05.14
28.
במקום לשלם לכל חברות הביטוח...
במקום לשלם לכל חברות הביטוח שימו חיסכון כלשהו בצד שישמש כביטוח דירה וגם כביטוח חיים וגם כביטוח בריאות ואולי גם כביטוח מקיף לרכב (אם אתם נהגים טובים) ואז יהיה לכם סוכן ביטוח אחד ללא דמי ניהול, ללא מלחמות כשצריך לקבל כסף, אתם בעצמכם!!! כל חברות הביטוח וסוכני הביטוח מרוויחים עליכם, למה? כי אם תחסכו לבד ויקרה לכם משהו רע זה עדיין יהיה יותר זול ללא ביטוח (פרט למקרים נדירים שגם הביטוח לא יעזור). בהמון מקרים חברות הביטוח לא משלמות, תפסיקו את כל הביטוחים ותחסכו לבד, זה הרבה יותר כלכלי וגם הגיוני. לא יקרו לכם כל הרעות באותו יום. מקרה אחד יוצא דופן הוא ביטוח משלים של קופות החולים שהוא כן הכרחי. ביטוח סיעודי הוא השטות הכי גדולה שתעשו, חפשו בגוגל. אל תתנו את כספכם לחברות הביטוח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 | 02.05.14
26.
שילומים לסוכן
רובם הגדול של הסוכנים מקבלים עמלות במזומן ממוסכים השיטה מגדילים את הנזק וכך משלמים ניתן לבדיקה לכל סוכן מוסך ושמאי כולם יודעים הנזק גדל מעלים את הביטוח ושוב הלקוח משלם. מקור הצרה מוסכי הסדר. מי שלא בהסדר מגדיל נזק כדי שיוכל להתאים להסדר. המוסך נותן רכב חלופי וגם הנחה מענין מי משלם
פחח רכב | 30.04.14
19.
ואללה- סוכני הביטוח מוטי מכירות! ויש להם גם בונוסים. באיזה מקצוע זה לא ככה?
מה לגבי הרופא שמציע את התרופה של החברה ששלחה אותו לכנס בחו"ל? מה אם העו"ד שמנפח את שעות העבודה, השיפוצניק שחוסך בחומרים? העיתונאי שמקדם את האג'נדה הכלכלית של בעל העיתון שלו שבמקרה שותף לביטוח ישיר (נחשו איזה עיתון)? בכל מקצוע יש גנבים ורמאים, בכל מקצוע יש ישרים- והלקוח צריך לבחור מביניהם. לא רוצים סוכן ביטוח? לא חייבים. תתמודדו לבד עם סיגי ממוקד השירות של חברת הביטוח, עם שינוי מסלולים בקופת הגמל שלכם, עם מיצוי זכויות בעת עזיבת עבודה. זאת זכותכם, אבל אל תתנו לעיתונאים שלא לוקחים אחריות על מה שהם כותבים לשטוף לכם את המוח. אל תשכחו שגם לעיתונאים יש הרבה אינטרסים חבויים- אבל מי יכתוב על זה?
האמת המרה | 26.03.14
18.
תגובתי למגיבים מס. 14 ו 15
למספר 14, הסוכנים לא חייבים לך דין וחשבון, מה שכן תבדוק כמה עלו התספורות שעשו הטייקונים מכספי הפנסיה שלך ועם ישראל, גובה המשכורות אצל בכירי חברות הביטוח ותגיע למסקנה שעמלת הסוכן היא פסיק, מה גם שזכותו של הסוכן להפרנס. לגבי הערותיכם הניבזיות שהמקצוע הזה חלף, אתם ממש כפויי טובה ולא מבינים מה מהות איש מקצוע שלמד והשתלם (יתכן שהרבה יותר מכם) ועמד בבחינות האוצר לרישיון, אבל אתם צרי עיין ואתם משתלחים על ציבור שרובו כמו כול אזרח בישראל. אתם הייתם נהנים לשמוע אותם דברים עליכם?
ארכימדס | 26.03.14
12.
כתבה מכפישה שמטרתה רק למכור (את העיתון)
איזה רצף של בדיות, הכפשות, חוסר הבנה ואי דיוקים. נכון שהמודל של תגמול הסוכן הוא עקום. עדיף שהסוכן היה מתוגמל ישירות ממי שלו הוא נותן שירות - הלקוח. אבל הכתבת אינה מבינה את מהותו של סוכן הביטוח. כל מי שמוכר דבר או שירות כלשהו מתפרנס מזה - גם עו"ד וגם רו"ח וגם עיתונאי. מי שישר עם המקצוע שלו ימכור את המוצר המתאים ביותר ללקוח. כך גם עתונאים מרבים בפרסום כתבות שלדעתם הן פופוליסטיות ועוזרות למכירת העיתון הפרסומות וכד' אז...
יוסי | 25.03.14
10.
כיום, סוכן ביטוח זה איש מכירות ותו לא.
לפני שהוא מסתכל על צרכי המבוטח, הוא יעדיף את פרמית הרווח שלו. כך זה גם בביטוח האלמנטרי וגם בבריאות וגם בפנסיוני. ויש לסוכן הרבה משפטי מפתח שיודעים ״לסובב״ את המבוטח ולכוונו לפוליסה הרווחית ביותר עבורו, בלי קשר לצרכי המבוטח.
ר | 25.03.14
9.
מכירות
ואני לא נכנס לתוכן שרובו שגוי. אני רק שואל דבר אחד,האם יש גוף במשק רווחי שלא מתמרץ מכירות בדרך כלשהי ע"י מתן הטבות זה פסיכולוגייה מכירתית בסיסית של כל עסק שרוצה למקסם את רווחיו,במקרה שלנו חברות הביטוח אפילו אחותי שעובדת בפלאפון טסה כמה פעמים לחול בגלל שהגיעה ליעדי מכירות. אפילו 700 עובדי ביטוח ישיר טסו לתאילנד בשנה האחרונה,כשלכאורה הם לא סוכנים,הם רק דאגו להעשיר את החברת ביטוח שבה הם עובדים. אז הטיעון של הבונוסים הוא קצת דבילי,מנופח ומופרך. תעשה סקר בין כל סוכני הביטוח בארץ ותבדוק כמה בינהם אנשים עשירים?,אתה תופתע ותבין שהם במעמד הביניים בדיוק כמוך. אז שלא יעבדו עליכם
לירן | 25.03.14
7.
טועה ומטעה! מזמין אותה לשבת איתי על דו"ח עמלות אם היא צודקת שתקח אותן אם היא
טועה שתתנצל בכתב ותעביר לי את המשכורת שלה! א. העמלות שהיא מציינת הם בדיה! אני מוכן לשבת איתה על דו"ח העמלות שלי אם היא צודקת שתיקח הכל ואם היא טועה אני אקח את משכורת שלה (המייל שלי רשום, השם שלי רשום כך שאם היא מעוניינת אני לגמרי מוכן)! ב. כבר בכתבה היא סותרת את עצמה, מציינת שלסוכן יש 50% מדמי הניהול בגמל ואז מספקת דוגמא שעל קופה עם דמי ניהול 1% באלטשולר הסוכן יקבל 0.25%!!! אשמח לשמוע את הלוגיקה שלה! ג. "ביטוח מנהלים" בעיגול אדום נאסרו לשיווק ב 2012. באמת??? בורה ועמת הארץ שום טועה שוב מטעה ושוב משקרת!!! אם היא רוצה אני מוכן לפתוח לה ביטוח מנהלים היום!! אומנם חל שינוי מסוים בנושא מקדם מובטח אבל ממש לא חל שום איסור על מכירת ביטוח מנהלים! ד. נגיד אבל רק נגיד שהמספרים שלה היו נכונים, מה זה ענינו של מישהו איך מתחלקת הפרמיה בין הגוף שמספק את הייעוץ ההכוונה ונותן את השירות (אחרי שהוא כבר איתר את המבוטח והצליח להסביר לו למה חשוב לחסוך לפנסיה, לקנות ביטוח למקרה פטירה, נכות או וואט אבר) לבין הגוף שמחליט שמנהל את ההשקעות או לוקח על עצמו את הסיכון האקטוארי?? כמה עולה לי להגיע למבוטח שנמצא 50 ק"מ ממני ולחזור (לא כל מפגש מייצר לנו לקוח), כמה עולה לי להדפיס את עשרות מסמכי ההנמקה ושאר דרישות רגולטוריות?? כמה אני משלם ביטוח לאומי, על השתלמויות מקצועיות ועוד 1001 דברים כדי שהמבוטח שלי יקבל את הכי טוב שאפשר??? הקיצר כתבה בושה ותת רמה! 90% מהמבוטחים בוחרים חרף כל ההשמצות ועליבות הפופוליסטית הזו לקבל שירות מסוכן ביטוח אישי אמיתי שמכיר אותם ובאמת אכפת לו מהם ולא בשום ערוץ הפצה אחר!
הדר דוד מלך - סוכן ביטוח | 25.03.14
6.
אין שום בעיה... מטיפול בפנסיות לא מרויחים כסף... תנו לסוכני הביטוח למכור רק ביטוח...
המציאות הרבה יותר מורכבת מהמתואר בכתבה... למה למשל לא לייצר פנסיה ממלכתית, כרובד ראשון... עד לשכר הממוצע במשק?... ומעבר לזה לייצר תחרות אמיתית?... סוכן הביטוח מפסיד זמן וכסף מטיפול בפנסיות... אז נראה אם יש לכם אומץ לפטור אותנו מהעונש הזה... ותקחו את ה 2% עמלות אליכם... רק באמא שלכם, תעזבו אותנו מזה... הלקוח כועס עלי בגלל דמי ניהול... הלקוח כועס עלי בגלל תשואות שאין לי שום מומחיות, ושום השפעה איך ליצר אותן... אז רדו מאיתנו... אנחנו נטפל רק בסיכונים, ורק ברובד שמעל לרובד הבסיסי... יאללה לעבודה...
עופר סוכן הביטוח | 25.03.14
4.
מה הקשר לכתבה? ולידיעתך חל איסור על פי חוק לקחת עמלות ממוסכים
העיקר להשמיץ את סוכני הביטוח שהפכו להיות של התעסוקה של העיתונאים רודפי פרסום, עמלות הסוכנים זו לא הבעיה המרכזית של ענף הפנסיות, לא הספורות לא המשכורות הדימיוניות של הנהלות חברות הביטוח שהם ובתי ההשקעות מכתיבים את שיטות לתגמול ומעניקים פרסים ותמריצים לאלה שמוכרים הרבה וכמו בכל מקצוע זה לגיטימי. יאללה חברה תלכו בעקבות הכתבות תשמיצו חפשו נושאים להתשלח, גיבורי מקלדת עלובים, זה בסדר כי אתם כה בורים ולא מבינים שינוי דמי הניהול חשובים אבל יש אין ספור נושאים אחרים. קדימה לכו תעשו פנסיות ישירות יתנו לכם דמי ניהול נמוכים והשאר תעשו בעצמכם כי בעתיד תגלו עד כמה השירות חשוב
למגיב 1 | 25.03.14
2.
סוכן ביטוח מקבל על כל 100,000 גיוס כ 5,000 ש"ח ב10 שנים למה?
סוכן ביטוח שיגייס לחברה 100,000 ש"ח חסכון יקבל בממוצע במשך 10 שנים כ5,000 ש"ח (בהנחה שדמי הניהול הינם .0.8% ותשואה שנתית 3%) נשאלת השאלה עבור מה? הוא לא אחראי לתשואה, מרביתם אינם מבינים כלל בהשקעות, הוא לא אחראי לתפעול , הוא אינו יודע להבטיח שתשואת המוצר שהמליץ תהיה טובה ממוצרים מקבילים למעשה הוא שותף פסיבי בתוכנית שלכם וגוזר קופון על חשבון הלקוח
יורם | 25.03.14
1.
איך יכול להיות שסוכני ביטוח לוקחים עמלות ממוסכים עבור הלקוחות שהם שולחים למוסך
סוכני הביטוח לוקחים עמלות של 10% עד20% מבעלי מוסכים עבור לקוחות שהם שולחים למוסכים,האם זה מותר על פי חוק? ואני שואל איפה חברות הביטוח ,איפה המפקח על הביטוח , משהוא מבין את הפוטנציאל השלילי שיש בקשר הלקוי הזה?
לקוח מאוכזב | 25.03.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת